Przetargi.pl
DOSTAWA ARTYKUŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH I KALENDARZY ( 35/ZP/16 )

31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Konstantynowska 85
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 442 098 , fax. 261 442 101
  • Data zamieszczenia: 2016-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Konstantynowska 85 85
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 261 442 098, fax. 261 442 101
    REGON: 10106725600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ARTYKUŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH I KALENDARZY ( 35/ZP/16 )
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów administracyjno - biurowych i kalendarzy (sygn. 35/ZP/16) na rzecz 31 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zgierzu oraz jednostek i instytucji będących na jego zaopatrzeniu. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Wymagania zasadnicze dotyczące artykułów administracyjno - biurowych i kalendarzy stanowiących przedmiot zamówienia: -fabrycznie nowe, z gwarancją jakości (terminem przydatności) nie krótszą niż 24 miesiące; -dopuszczone do obrotu i posiadające atesty, jeżeli są one wymagane obowiązującymi przepisami; -odpowiadające wszystkim parametrom określonym w SIWZ i opisie przedmiotu zamówienia zawartym w formularzu cenowym tj. załączniku nr 2 do SIWZ, w szczególności oferowane równoważne artykuły biurowe muszą mieć parametry jakościowe nie gorsze niż artykuły biurowe marek wskazanych w SIWZ; -dostarczone w odpowiednich dla danego asortymentu opakowaniach jednostkowych i zbiorczych. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawiera: -załącznik nr 7 do SIWZ - w zakresie określenia asortymentu dla każdego z miejsca dostawy, ilości oraz wymaganych parametrów; -załącznik nr 5 do SIWZ - określający warunki na jakich Zamawiający wymaga od Wykonawcy zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na produkty równoważne. Produkty równoważne są to produkty o parametrach, cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty opisane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest podać we wszystkich pozycjach w formularzu cenowym (załączniku nr 2 do SIWZ) typ / rodzaj / model / producenta oferowanego produktu. Oferta w której Wykonawca nie poda w/w informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. PRAWO OPCJI: Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia określonego w zamówieniu podstawowym (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz jest uprawniony do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa na zamówienie podstawowe. Przy skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji na dostawę artykułów administracyjno - biurowych i kalendarzy przedmiot zamówienia może się zwiększyć do 10%. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia przedmiotu zamówienia w ramach asortymentu wyszczególnionego w zamówieniu podstawowym po takiej samej cenie jednostkowej jak w zamówieniu podstawowym. Zamawiający powiadomi Wykonawcę w jakim zakresie zostanie on zobowiązany wykonać zamówienie opcjonalne. W przypadku skorzystania z opcji zwiększenia asortymentu Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie (faxem) o asortymencie i zamawianych ilościach najpóźniej do dni 30 września 2016r. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy w/w asortymentu w terminie 14 dni od daty powiadomienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach