Przetargi.pl
Dostawa akcesoriów komputerowych, sieciowych i zasilających oraz baterii na potrzeby funkcjonowania wszystkich obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-68/WZŻ/2016

Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg

  • Adres: 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 358 46 46 , fax. 71 358 46 47
  • Data zamieszczenia: 2016-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
    ul. Fabryczna 15 15
    53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 358 46 46, fax. 71 358 46 47
    REGON: 02154505100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzz.wroc.pl/www.bip.wzz.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa akcesoriów komputerowych, sieciowych i zasilających oraz baterii na potrzeby funkcjonowania wszystkich obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-68/WZŻ/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów komputerowych, sieciowych i zasilających oraz baterii na potrzeby funkcjonowania wszystkich obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. 2.Przedmiotem zamówienia obejmuje dostawę następujących akcesoriów komputerowych, sieciowych i zasilających. 1. Płyta CD 2. dysk twardy (HDD) 2T, 3.5 cale 3. dysk twardy (HDD) 3T, 3.5 cale - zewnętrzny 4. dysk twardy 3.5 cale 2T (praca ciągła 24 godziny 7 dni w tygodniu 365 dni w roku) 5. hub USB aktywny z zasilaczem zew. 6. kabel telefoniczny 4 żyłowy 7. kable SATA 30cm 8. kable sprężynki do słuchawek 9. NAS (Network Attached Storage) 10. patchcable 0,5m 11. patchcable 1.00m 12. patchcable 2,00m 13. Pamięć FLASH Pendrive 128GB USB 3.0 14. Pamięć FLASH Pendrive 32GB USB 2.0 15. podkładka żelowa pod mysz 16. powietrze sprężone spray (do czyszczenia) 17. Półka stała 19 cale , 1U, do szaf rack, mocowana w czterech punktach 18. przedłużacz USB 5m 19. Rozdzielacz telefoniczny wtyk 1WT-2GN RJ11 6P4C 20. rozgałęźnik RJ45 21. kaseta wielokrotnego zapisu 800GB 22. telefony analogowe bezprzewodowe 23. kabel USB 2.0 A-B 1.8 m 24. konwerter USB-LPT 25. mysz bezprzewodowa 26. kabel CINCH 5m 27. pasta procesorowa 28. klawiatura bezprzewodowa 29. kabel HDMI 30. TORBA NA NOTEBOOKA 15,6 cale 31. zasilacz uniwersalny 3.Przedmiotem zamówienia obejmuje dostawę następujących baterii, akumulatorów i ładowarek 1) Bateria AA LR6 [1.5V] 2) Bateria AAA LR3 [1.5V] 3) Akumulator AA NiMH [1.2V] 4) Akumulator AAA NiMH [1.2V] 5) Bateria C LR14 [1.5V] 6) Bateria D LR20 [1.5V] 7) Bateria 6F22 [9V] 8) Bateria CR2032 [3V] 9) Bateria CR2025 [3V] 10) Bateria CR2016 [3V] 11) Bateria LR41 [1.5V] 12) Bateria LR44 [1.5V] 13) Bateria A23 [12V] 14) Bateria LR43 [1.5V] 15) Bateria LR54 [1.5V] 16) Bateria CR2430 [3V] 17) Ładowarka 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Zestawieniu kosztów zadania załączniku nr 2 do SIWZ 4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (nieużywany) i musi pochodzić z bieżącej produkcji. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w ofercie (w kolumnie o nazwie: Typ i model załącznika nr 2 do SIWZ Zestawienie kosztów zadania) typu i modelu oferowanego sprzętu w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowany sprzęt spełnia wymagania określone w specyfikacji. 6. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt wchodzący w skład przedmiotu umowy był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski. 7. Dostawa odbędzie się na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego mieszczącej się przy ulicy Fabrycznej 15 we Wrocławiu (53-609). 8.Przedmiot zamówienia będzie odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami i normami polskimi. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie w opakowaniach zabezpieczających jakość towaru i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302370009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100) w formie zgodniej z art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP nr 69 1020 5226 0000 6402 0416 7797. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał tak przelew przed upływem składnia ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty ustawową formą wadium zostanie wykluczony z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą (art. 24 ust. 4 ustawy). Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 3. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w Sekretariacie WZŻ. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty, za wyjątkiem pkt. 4. 4. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zastrzeżeniem pkt. 11. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzulę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu niżej wymienionych w pkt 10 i 11 okoliczności. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących o jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw , listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej , lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki , o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 , co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji dla pozycji nr 2 wymienionej w zestawieniu kosztów zadnia (zał. nr 2 do SIWZ) - dysk twardy (HDD) 2T, 3.5 cale
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzz.wroc.pl/ www.bip.wzz.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach