Przetargi.pl
Dostawa 2 sztuk ambulansów specjalistycznych typu C z wyposażeniem medycznym i zabudową przedziału medycznego w ramach leasingu operacyjnego

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 96-200 Rawa Mazowiecka, ul. Warszawska 14
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8142472 w. 197 , fax. 046 8142474
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Warszawska 14 14
    96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie
    tel. 046 8142472 w. 197, fax. 046 8142474
    REGON: 75008127100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatrawski.pl Menu: Instytucje - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 2 sztuk ambulansów specjalistycznych typu C z wyposażeniem medycznym i zabudową przedziału medycznego w ramach leasingu operacyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełen zakres zamówienia obejmuje dostawę 2 sztuk ambulansów specjalistycznych typu C z wyposażeniem medycznym i zabudową przedziału medycznego w ramach leasingu operacyjnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341141000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium do postępowania: 11 890,00 PLN. Wadium należy wnieść na rachunek zamawiającego (w formie pieniężnej): PKO BP O/Skierniewice nr: 54102045800000120200682195 lub w formach dopuszczonych w ustawie Prawo zamówień publicznych - przed terminem składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z wymogami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załącza następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Wypełniony Formularz Oferty - Zał. nr 1 do SIWZ, 2) Opis przedmiotu zamówienia i wymagania techniczne oferowanych ambulansów Sanitarnych - Zał. nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenie o podwykonawcach - Zał. nr 4 do SIWZ., 4) Zatwierdzony Projekt umowy - Zał. nr 5 do SIWZ, 5) Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Zał. nr 3 do SIWZ, 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy wystawioną, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 11)Aktualną ( ważna na czas trwania realizacji zamówienia) polisa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia: 12) Świadectw homologacji oferowanych ambulansów (samochody bazowe wraz z zabudową specjalistyczną) wydane na podstawie przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury, 13) Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczony sprzęt medyczny odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. deklaracje lub certyfikat zgodności CE zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych, 14) Folderów ze zdjęciami: 1) kompletnego ambulansu z uwidocznieniem nadwozia z zewnątrz oraz wnętrza przedziału medycznego, 2) noszy głównych z transporterem i podstawą 15) Potwierdzenia wykonanego testu zderzeniowego całego nadwozia ambulansu, wystawionego przez niezależną notyfikowaną jednostkę badawczą, 16) Deklarację zgodności CE na elementy instalacji tlenowej, punkty poboru gazu, przepływomierz i reduktory, 17) Potwierdzenie wykonanych pozytywnie badań przeciążeniowych dla lawety pod nosze główne, 18)Deklaracja zgodności CE na elementy instalacji próżniowej, punkt poboru, regulator podciśnienia, Ponadto: 19) dowód wniesienia wadium, 20) projekt umowy leasingu operacyjnego z uwzględnieniem warunków zamawiającego - załącznik nr 1siwz do Formularza Ofertowego oraz załącznik nr 6 siwz wraz z oferowanym harmonogramem spłat leasingowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatrawski.pl Menu: Instytucje - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach