Przetargi.pl
Doraźne koszenie terenów miejskich w latach 2016 - 2018

Miasto Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 794 37 86 , fax. 25 794 37 18
  • Data zamieszczenia: 2016-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Siedlce
    Skwer Niepodległości 2 2
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 794 37 86, fax. 25 794 37 18
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doraźne koszenie terenów miejskich w latach 2016 - 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest doraźne koszenie terenów miejskich w latach 2016 - 2018. Kod CPV 77314100-5 - usługi w zakresie trawników 90500000-2 - usługi związane z odpadami 90511000-2 - usługi wywozu odpadów 90511300-5 - usługi zbierania śmieci 1.3 Rodzaj i zakres prac. 1. Przedmiotem zamówienia są usługi, obejmujące: -koszenie trawy i chwastów na miejskich terenach w Siedlcach w latach 2016 - 2018, w okresie od dnia 4 maja do dnia 31 października, zwanym sezonem, -wygrabianie skoszonej trawy i chwastów oraz zbieranie ewentualnych zanieczyszczeń (typu papiery, folia, butelki, szkło, puszki), -uporządkowanie terenu objętego koszeniem niezwłocznie po zakończeniu prac, -zamiatanie chodników, alejek, ścieżek pieszych w obrębie koszonego terenu zanieczyszczonych podczas koszenia, -zebranie i wywiezienie skoszonej trawy, chwastów, gałęzi oraz odpadów komunalnych pozyskanych w ramach koszenia, na składowisko odpadów komunalnych, -wykonanie przeglądów (objazdów) miejskich terenów typowanych do koszenia, -prace interwencyjne, wykonywane na bieżące wskazanie Zamawiającego w razie potrzeb. 2. Warunki realizacji usługi. 2.1. Ogólna powierzchnia terenów należących do miasta Siedlce przeznaczonych do doraźnego koszenia wynosi 189751 m2. Są to działki różnej wielkości, położone na obszarze miasta. Podane ilości m? do koszenia mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. 2.2. Tereny przeciętnie koszone są 3 razy w ciągu sezonu (w zależności od potrzeb i warunków pogodowych). 2.3. Usługi będą wykonywane na każdorazowe pisemne zlecenie Zamawiającego, określające zakres i harmonogram prac, w ciągu 5 dni od dnia otrzymania zlecenia. 2.4. Zamawiający wymaga dysponowania odpowiednią ilością osób do wykonywania usług w zakresie utrzymania terenów zielonych. Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania potencjałem technicznym oraz bazą sprzętową i materiałową umożliwiającą należyte wykonanie przedmiotu umowy. Prace nie mogą być opóźniane z powodu awarii sprzętu. Obowiązkiem Wykonawcy jest, aby sprzęt, którym dysponuje był sprawny technicznie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia wykonywany był przy pomocy następujących narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych: -ciągniki (z przyczepami wyposażonymi w plandeki zabezpieczające w czasie transportu odpadów do miejsca ich utylizacji) lub samochody inne niż osobowe o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, przystosowane do przewożenia ładunków, -kosiarki spalinowe, -kosiarki bijakowe do ciągników lub kosiarki samojezdne do koszenia dużych powierzchni -wykaszarki, -kosiarki żyłkowe spalinowe do koszenia w miejscach trudnodostępnych, takich jak: przy drzewach, ogrodzeniach, itp. 2.5. Dostarczenie odpadów na składowisko Wykonawca udokumentuje przez okazanie dowodów opłat za składowanie tych odpadów, wystawionych przez administratora składowiska. 2.6. Dokument potwierdzający przyjęcie odpadów na składowisko komunalne winien określać między innymi: dostawcę odpadów, datę dostawy i ilość ton [m3] odpadów przyjętych do składowania oraz numer rejestracyjny pojazdu użytego do transportu tych odpadów, a także adres miejsca pozyskania odpadów. 2.7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich z tytułu prowadzenia robót wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia niezależnie od odpowiedzialności wobec Zamawiającego określonego szczegółowymi zapisami umowy. 2.8. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ma obowiązek stosowania się do przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 ze zm.) oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.). 3. Termin realizacji usługi. 3.1. Usługa będzie realizowana w latach 2016 - 2018 w okresie od dnia 4 maja do dnia 31 października, zwanym sezonem. 3.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu rozpoczęcia i zakończenia sezonu koszenia, z uwagi na panujące warunki atmosferyczne. 4. Bezpieczeństwo i higiena pracy. 4.1. Podczas realizacji zadania Wykonawca przestrzegał będzie przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. 4.2. Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia, bez odpowiedniego zabezpieczenia i spełnienia wszystkich wymogów. 4.3. Pracownicy wykonujący prace muszą być wyposażeni w kamizelki ochronne z elementami odblaskowymi, oznakowane czytelną nazwą firmy. 5. Ogólne wymagania dotyczące transportu. Wywóz skoszonej trawy i zebranych zanieczyszczeń musi być wykonywany: -z zachowaniem przepisów sanitarnych i ochrony środowiska, -w sposób niepowodujący zanieczyszczenia trasy wywozu. 6. Rozliczenie wykonania usługi: 6.1. Usługi wyszczególnione w punkcie 1 rozliczane będą w oparciu o cenę brutto za skoszenie trawy i uprzątnięcie obszaru o pow. 100 m2. 6.2. Przy kalkulowaniu ceny należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym między innymi koszty organizacji prac, oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania robót, koszty prac porządkowych, transportu i przyjęcia na wysypisko. 6.3. W cenie powinny być również uwzględnione wszystkie podatki i opłaty, w tym podatek od towarów i usług - VAT. Wykaz terenów objętych przedmiotem zamówienia znajduje się w Rozdziale 1 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773141005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, tj. do 21.04.2016r. do godz. 9.45 wnieść wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej Wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Siedlcach nr rachunku: 06 1050 1953 1000 0023 4839 7999 z dopiskiem: Doraźne koszenie terenów miejskich w latach 2016 - 2018. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Referacie Zamówień Publicznych Urzędu Miasta pokój Nr 34 lub zamieszcza w odrębnej kopercie i składa w miejscu wyznaczonym na składanie ofert w godzinach od 745 do 1545. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy). Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.siedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach