Przetargi.pl
Doposażenie, rozbudowa placu zabaw, wykonanie nawierzchni bezpiecznej, wymiana urządzeń zabawowych na istniejących placach zabaw na terenie miasta Dębica

Gmina Miasta Dębicy ogłasza przetarg

  • Adres: 39200 Dębica, ul. Ratuszowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 146 838 100 , fax. 146 838 161
  • Data zamieszczenia: 2018-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Dębicy
    ul. Ratuszowa 2
    39200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 146 838 100, fax. 146 838 161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie, rozbudowa placu zabaw, wykonanie nawierzchni bezpiecznej, wymiana urządzeń zabawowych na istniejących placach zabaw na terenie miasta Dębica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie doposażenia placów zabaw, rozbudowy placu zabaw, wykonanie nawierzchni bezpiecznej oraz wymiany urządzeń na istniejących placach zabaw na terenie miasta Dębica. Inwestycja jest realizowana w ramach „Budżetu Obywatelskiego Miasta Dębicy na 2018 rok”. Place zabaw będą udostępnione do publicznego użytkowania. W ramach zamówienia należy wykonać: 1. Modernizację placów zabaw na os. Kępa-Wolica. a) Plac zabaw przy Szkole Podstawowej nr 12 ul. Gajowa, b) Plac zabaw przy Szkole Podstawowej nr 10 ul. Wagnera. 2. Doposażenie placu zabaw na terenie Przedszkola Miejskiego nr 6 w Dębicy os. Matejki 19. 3. Budowę placu zabaw na boisku asfaltowym przy Szkole Podstawowej nr 2 im. Królowej Jadwigi w Dębicy. 4.2. Zakres zamówienia: a) opracowanie niezbędnej dokumentacji potrzebnej do realizacji przedmiotowej inwestycji, wraz z uzyskaniem wszystkich decyzji, uzgodnień, opinii, map w imieniu Zmawiającego, b) dostawa fabrycznie nowych urządzeń zabawowych, przystosowanych do użytkowania na zewnątrz i ich kompletny montaż, c) wykonanie nawierzchni amortyzującej upadek zgodnie z wymogami norm, d) wykonanie nawierzchni z płyt SBR na placu zabaw przy SP nr 2 ul. Ogrodowa, e) demontaż urządzeń, f) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji zadania oraz do wykonania inwentaryzacji oraz dokumentacji powykonawczej, g) wykonanie pozostałych niezbędnych prac potrzebnych do oddania do użytku przedmiotu zamówienia. Ponadto w zakresie zamówienia znajdują się wszystkie prace z zakresu procesu budowlanego niezbędne do realizacji robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: - dla części 1: - 1 000,00 zł, słownie: jeden tysiąc złotych, - dla części 2 - 1 100,00 zł, słownie: jeden tysiąc sto złotych, - dla części 3 - 2 000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych, - dla części 4 - 2 100,00 zł, słownie: dwa tysiące sto złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach