Gminny Ośrodek Oświaty i Wychowania w Brzeźniu ogłasza przetarg
- Adres: 98-275 Brzeźnio, ul. Wspólna 44
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 43 820 39 17 , fax. 43 820 36 71
- Data zamieszczenia: 2015-09-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Oświaty i Wychowania w Brzeźniu
ul. Wspólna 44 44
98-275 Brzeźnio, woj. łódzkie
tel. 43 820 39 17, fax. 43 820 36 71
REGON: 73022784000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeznio.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Doposażenie oddziałów przedszkolnych w zabawki, pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne, sprzęt komputerowy, multimedialny oraz meble i wyposażenie do sali, szatni, kuchni i toalet w ramach projektu Radosne przedszkole realizowanego przez Gminę Brzeźnio - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych, sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz mebli i wyposażenia do sali, szatni, kuchni i toalet w ramach projektu Radosne przedszkole do oddziałów przedszkolnych w Gminie Brzeźnio. 2. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienie edukacji przedszkolnej. Wszelkie działania związane z realizacją projektu powinny uwzględniać uregulowania dotyczące projektów współfinansowanych z funduszy europejskich. 3. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części zamówienia (zadania): Część I przedmiotu zamówienia - ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ NA PLAC ZABAW Część II przedmiotu zamówienia -ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA TOALET Część III przedmiotu zamówienia - ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO KUCHNI I SPRZĘTU DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI Część IV przedmiotu zamówienia - ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH, ZABAWEK I MATERIAŁÓW PLASTYCZNYCH Część V przedmiotu zamówienia - ZAKUP I DOSTAWA MEBLI DO SALI DYDAKTYCZNYCH I WYPOSAŻENIA WYPOCZYNKOWEGO Część VI przedmiotu zamówienia - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I AUDIOWIZUALNEGO Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli gdziekolwiek w niniejszej siwz pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy, a Wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny tzn. posiada co najmniej takie same lub korzystniejsze parametry wydajnościowe i jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w siwz przykładów. Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączonej tabeli Wykaz urządzeń i materiałów równoważnych i dołączone do oferty - załącznik nr 4 Brak wskazania w załączniku propozycji zastosowania rozwiązań równoważnych oznaczać będzie deklarację Wykonawcy, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu rozwiązań przyjętych w siwz. Uwaga: Udowodnienie, że zastosowane rozwiązania są równoważne spoczywa na Wykonawcy na etapie składania ofert. Dokumenty potwierdzające równoważność należy załączyć do oferty (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W sytuacji zastosowania rozwiązań równoważnych Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających parametry jakościowe lub użytkowe tych rozwiązań. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Zamawiający żąda wówczas: - instrukcji, kart katalogowych, certyfikatów, atestów, aprobat technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w siwz. Zamawiający uzna za wystarczające załączenie z w/w dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części przedmiotu zamówienia, na kilka bądź na jedną. Każda część przedmiotu zamówienia będzie oceniana oddzielnie. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla poszczególnej części. 5. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres zgodny z gwarancją producenta. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części zamówienia zawarty jest Rozdziale 16 SIWZ tj.: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części I (sprzęt na place zabaw) załącznik nr 6.1. do oferty; 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części II (wyposażenie toalet) załącznik nr 6.2. do oferty; 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części III (meble, wyposażenie do kuchni i sprzęt do utrzymania czystości) -załącznik nr 6.3. do oferty. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części IV (pomoce dydaktyczne, zabawki i materiały plastyczne) - załącznik nr 6.4. do oferty. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części V (meble do sal dydaktycznych, szatni i wyposażenie wypoczynkowe)) -załącznik nr 6.5. do oferty 6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części VI (sprzęt komputerowy i audiowizualny)) - załącznik nr 6.6. do oferty 7. Miejscem dostaw są łącznie 2 szkoły podstawowe w Gminie Brzeźnio. Nazwy szkół, ich adresy oraz asortyment, który winien być dostarczony do danej szkoły zawierają załączniki nr 6.1, 6.2, 6.3, 6.4,6.5, i 6.6 do SIWZ. 8. Część I -ZAKUP , DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ NA PLAC ZABAW 8.1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą i montażem urządzeń na plac zabaw dla dzieci w 4 oddziałach przedszkolnych 2 szkół podstawowych. 8.2.Rodzaj oraz ilość sprzętu wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są we wzorze załącznika nr 6.1. do oferty (Rozdział 16 SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach dla poszczególnych szkół według załącznika. 9. Część II - ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA TOALET 9.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą elementów wyposażenia toalet. 9.2. Wymagane minimalne parametry oraz ilości poszczególnego asortymentu opisane są we wzorze załącznika nr 6.2. do oferty (Rozdział 16 SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach dla poszczególnych szkół według załącznika. 10. Część III - ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO KUCHNI I SPRZĘTU DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI 10.1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą sprzętu do sprzątania typu froterka, odkurzacz oraz wyposażenia kuchni: sztućce, talerze, garnki, noże, pojemniki na żywność pojemniki do segregowania odpadów . 10.2.Rodzaj oraz ilości sprzętu i wyposażenia wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są we wzorze załącznika nr 6.3. do oferty (Rozdział 16 SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć meble i wyposażenie w pogrupowanych pakietach dla poszczególnych szkół według załącznika. 11. Część IV - ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH, ZABAWEK I MATERIAŁÓW PLASTYCZNYCH 11.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych: gry różnego rodzaju, układanki, plansze, figury przestrzenne, zestawy do liczenia itp., zabawek: zestawy tematyczne, lalki, domki dla lalek, ubranka,, koparki, betoniarki, auta itp. oraz materiałów plastycznych: papiery, bibuły, pióra, oczka, pompony, farby, kleje, mazaki. 11.2. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są we wzorze załącznika nr 6.4 do oferty (Rozdział 16 SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w pogrupowanych pakietach dla poszczególnych szkół według załącznika. 12. Część V - ZAKUP I DOSTAWA MEBLI DO SAL DYDAKTYCZNYCH, SZATNI I WYPOSAŻENIA WYPOCZYNKOWEGO 12.1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą mebli do sal dydaktycznych, szatni: regały, biurka, krzesła, stoliki przedszkolne, ławeczki szatniowe oraz różnego rodzaju wyposażenia wypoczynkowego: puf, materacy, poduch, siedzisk itd. 12.2.Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są we wzorze załącznika nr 6.5 do oferty (Rozdział 16 SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w pogrupowanych pakietach dla poszczególnych szkół według załącznika. 13. Część VI - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I AUDIOWIZUALNEGO 13.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą zestawu interaktywnego, ekranu projekcyjnego, rzutnika przenośnego, telewizora, radiomagnetofonu. 13.2.Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są we wzorze załącznika nr 6.6 do oferty (Rozdział 16 SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w pogrupowanych pakietach dla poszczególnych szkół według załącznika. 14. Termin realizacji zamówienia: Część I przedmiotu zamówienia - zakup, dostawa i montaż urządzeń na plac zabaw - do 21 dni od dnia zawarcia umowy. Część II przedmiotu zamówienia - zakup i dostawa wyposażenia toalet - do 14 dni od dnia zawarcia umowy. Część III przedmiotu zamówienia - zakup i dostawa wyposażenia do kuchni i sprzętu utrzymania czystości - do 14 dni od dnia podpisania umowy. Część IV przedmiotu zamówienia - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, zabawek i materiałów plastycznych - do 14 dni od dnia podpisania umowy. Część V przedmiotu zamówienia - zakup i dostawa mebli do sali dydaktycznych i wyposażenia wypoczynkowego - do 14 dni od dnia podpisania umowy. Część VI przedmiotu zamówienia - zakup i dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego - do 14 dni od dnia podpisani umowy. Termin realizacji zamówienia jest kryterium oceny ofert. Termin realizacji przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy niż wskazano wyżej. Krótszy termin realizacji zamówienia oznacza więcej punktów w ocenie oferty. Oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin realizacji dłuższy niż wskazano wyżej zostanie odrzucona jako niezgodna z postanowieniami siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeznio.finn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia do EKO-PRACOWNI dla czterech szkół z terenu Gminy Skierniewice w ramach konkursu pn.: Nasza Eko-pracownia organizowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi
Dodano: 2016-07-21 - Przedmiotem zamówienia jest realizacja Wykonanie i kolportaż materiałów edukacyjnych do programu edukacyjnego pn. Nasza Łódź wspierającego proces rewitalizacji centrum Łodzi oraz innych materiałów opracowanych w ramach projektu pilotażowego pn. Opracowanie modelu prowadzenia rewitalizacji obszarów miejskich na wybranym obszarze w Mieście Łodzi. Nr ref.: DOA-ZP-VIII.271.23.2016. Projekt jest współfinansowany z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020
Dodano: 2016-04-29 - Przedmiotem zamówienia jest realizacja Wykonanie i kolportaż materiałów edukacyjnych do programu edukacyjnego pn. Nasza Łódź wspierającego proces rewitalizacji centrum Łodzi oraz innych materiałów opracowanych w ramach projektu pilotażowego pn. Opracowanie modelu prowadzenia rewitalizacji obszarów miejskich na wybranym obszarze w Mieście Łodzi. Nr ref.: DOA-ZP-VIII.271.4.2016 Projekt jest współfinansowany z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020
Dodano: 2016-02-02 - Radosne dzieciństwo - wyposażenie oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Bałdrzychowie
Dodano: 2015-09-24 - Wyposażenie oddziałów oraz dostawę pomocy dydaktycznych do 6 oddziałów przedszkolnych funkcjonujących w 3 publicznych szkołach podstawowych znajdujących się na terenie Gminy Nowa Brzeźnica
Dodano: 2015-09-21 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Ksawerów
Dodano: 2015-09-04 - Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw, sprzętu gospodarstwa domowego, mebli przedszkolnych, dywanów, wykładziny, pomocy dydaktycznych, rolet wewnętrznych, apteczki wraz z wyposażeniem, kamizelek odblaskowych, gaśnicy i sprzętu multimedialnego i audiowizualnego i drukarek w ramach projektu: Doposażenie oddziałów przedszkolnych w Gminie Biała Rawska
Dodano: 2015-08-27 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM MEBLI, WYPOSAŻENIA SZATNI, TABLICY INTERAKTYWNEJ Z OPROGRAMOWANIEM, SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO ICT ORAZ ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA, WYPOSAŻENIA WYPOCZYNKOWEGO, SPRZĘTU AUDIOWIZUALNEGO, SPRZĘTU AGD, POMOCY DYDAKTYCZNYCH I ZABAWEK, ARTYKUŁÓW PLASTYCZNYCH, ROLET w ramach projektu Otwórzmy dzieciom świat- przedszkole na start w Gminie Ostrówek Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego w Oddziałach Przedszkolnych w Gminie Ostrówek.
Dodano: 2015-08-21 - Doposażenie oddziałów przedszkolnych w zabawki, pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne, sprzęt komputerowy, multimedialny oraz meble i wyposażenie do sal, szatni, kuchni i toalet w ramach projektu Radosne przedszkole realizowanego przez Gminę Brzeźnio
Dodano: 2015-08-17 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych realizowanego w ramach projektu Przedszkole przy szkole
Dodano: 2015-07-31