Przetargi.pl
„DOKOŃCZENIE ROBÓT BUDOWLANYCH ETAPU I - W RAMACH ZADANIA: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE STRZEGOM”

Gmina Strzegom ogłasza przetarg

  • Adres: 58150 Strzegom, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 856-05-99 , fax. (074 ) 856-05-16
  • Data zamieszczenia: 2018-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzegom
    ul. Rynek 38
    58150 Strzegom, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 856-05-99, fax. (074 ) 856-05-16
    REGON: 89071837200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.strzegom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „DOKOŃCZENIE ROBÓT BUDOWLANYCH ETAPU I - W RAMACH ZADANIA: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE STRZEGOM”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest dokończenie robót budowlanych etapu I w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Strzegom”. Zakres zamówienia obejmuje dokończenie prac termomodernizacyjnych w trzech placówkach edukacyjnych na terenie Gminy Strzegom: Gimnazjum Nr 1 (obecnie Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3 z oddziałem przedszkolnym), Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 i Gimnazjum Nr 2 (obecnie Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 z oddziałem przedszkolnym) w związku z rozwiązaniem umowy z wykonawcą I etapu. Przedsięwzięcie dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2.2 Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000 - 7 Roboty budowlane, 45100000 - 8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45400000 - 1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45330000 - 9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45320000 - 6 Roboty izolacyjne, 45443000 - 4 Roboty elewacyjne, 45312310 - 3 Ochrona odgromowa, 45233250 - 6 Roboty w zakresie nawierzchni z wyjątkiem dróg, 45421000 - 4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej, 45262100 - 2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań, 45261000 - 4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty, 45110000 - 1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne. 2.3 Przedmiot zamówienia składa się z dwóch zadań: ZADANIE Nr 1: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Strzegom – Gimnazjum nr 2 w Strzegomiu oraz Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Strzegomiu, w tym: CZĘŚĆ A) Termomodernizacja budynku Gimnazjum nr 2 ul. Mickiewicza 1 w Strzegomiu, CZĘŚĆ B) Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Strzegomiu ul. Mickiewicza 1. ZADANIE Nr 2: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Strzegom – Gimnazjum nr 1 w Strzegomiu. 2.4 Zakres poszczególnych zadań obejmuje: ZADANIE Nr 1: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Strzegom - Gimnazjum Nr 2 oraz Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 w Strzegomiu. CZĘŚĆ A) Termomodernizacja budynku Gimnazjum nr 2 ul. Mickiewicza 1 w Strzegomiu obejmuje m.in. wykonanie następujących robót: - regulacja instalacji c.o., - częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - montaż nawiewników higrosterowanych- 15szt., - docieplenie ścian zewnętrznych w gruncie wraz z izolacją, - wykonanie nowych obróbek blacharskich, wymiana rynien i rur spustowych, czyszczaków, - wymiana instalacji odgromowej, - malowanie ścian z zabezpieczeniem powłoką antygrafitti, - remont kominów, - remont schodów zewnętrznych: schodów do łącznika z salą gimnastyczną oraz schodów zejścia do piwnicy, - dostawa i montaż zadaszeń, - rozbiórki i odtworzenie chodników przylegających do budynku, - wykonanie nowej opaski wokół budynku, - wykonanie cokołów z płyt granitowych, - demontaż zsypów – dostarczenie i montaż studzienek doświetlających, - wymiana lamp oświetlenia zewnętrznego, - prace towarzyszące, - roboty rozbiórkowe i porządkowe, - montaż elementów elewacji np. uchwyty na flagi, tablice, kamery itp. Zakres robót dla ZADANIA 1.A objęty jest zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych z dnia 30 marca 2016 roku znak:WB.6743.162.2016.2. Dokumentacja dla zadania 1.A obejmuje: - Projekt budowlany - Suplement do projektu budowlanego - Projekt budowlany modernizacji instalacji c.o. - Projekt budowlany wykonawczy - Projekt budowlany wykonawczy modernizacji instalacji c.o. - Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - Przedmiar robót - Załącznik nr 9 - zakres robót do wykonania - dokończenie robót budowlanych etapu I w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Strzegom” - Gimnazjum Nr 2 w Strzegomiu. CZĘŚĆ B) Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Strzegomiu ul. Mickiewicza 1 obejmuje m.in. wykonanie następujących robót: - regulacja instalacji c.o., - częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - montaż nawiewników higrosterowanych – 3 szt., - docieplenie ścian zewnętrznych w gruncie wraz z izolacją, - wykonanie nowych obróbek blacharskich, - wymiana rynien i rur spustowych, czyszczaków, - częściowa wymiana parapetów zewnętrznych, - wymiana instalacji odgromowej, - częściowe wykonanie tynków cienkowarstwowych mineralnych wraz z częściowym malowaniem ścian, - malowanie ścian z zabezpieczeniem powłoką antygrafitti, - remont kominów, - remont strefy przed wejściem głównym, - demontaż ściany z luksferów, - rozbiórki i odtworzenie nawierzchni przylegających do budynku, - wykonanie nowej opaski wokół budynku, - wykonanie cokołów z płyt granitowych, - obsadzenie nowych kratek wentylacyjnych, - wymiana lamp oświetlenia zewnętrznego, - montaż ogrodzenia tymczasowego, - prace towarzyszące, - roboty rozbiórkowe i porządkowe, - montaż elementów elewacji np. uchwyty na flagi, tablice, kamery itp. Zakres robót dla ZADANIA 1.B objęty jest pozwoleniem na budowę - Decyzja o zmianie pozwolenia na budowę Nr 371/2016 z dnia 31 marca 2016 roku znak: WB.6740.339.2016.3 wydana przez Starostę Świdnickiego. Dokumentacja dla zadania 1.B obejmuje: - Projekt budowlany - Suplement do projektu budowlanego - Projekt budowlany modernizacji instalacji c.o. - Projekt budowlany wykonawczy - Projekt budowlany wykonawczy modernizacji instalacji c.o. - Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - Przedmiar robót - Załącznik nr 10 - zakres robót do wykonania - dokończenie robót budowlanych etapu I w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Strzegom” - Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Strzegomiu. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować w sposób nienarażający użytkowników obiektu i osoby trzecie na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót, powodujące niemożność prowadzenia bieżącej działalności, z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych środków ostrożności. Wszelkie czynności w zakresie organizacji budowy, które będą miały wpływ na działanie szkół należy uzgadniać z dyrektorami tych placówek. ZADANIE Nr 2: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Strzegom - Gimnazjum nr 1 w Strzegomiu. Termomodernizacja budynku Gimnazjum nr 1 w Strzegomiu ul. Brzegowa 1 obejmuje m.in. wykonanie następujących robót: - docieplenie ścian zewnętrznych w gruncie wraz z izolacją, - roboty branży instalacji sanitarnych: izolacja rurociągów, przejścia p-poż, obudowy pionów c.o., malowanie, - częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - montaż nawiewników higrosterowanych - 3 szt., - demontaż zsypów i montaż doświetli, -wzmocnienie ściany budynku, - wykonanie nowych obróbek blacharskich, wymiana rynien i rur spustowych, czyszczaków, - wymiana instalacji odgromowej, - malowanie ścian z zabezpieczeniem powłoką antygrafitti, - remont schodów do wejścia bocznego na elewacji frontowej, - wykonanie nowych schodów do łącznika z sala gimnastyczną, - rozbiórki i odtworzenie nawierzchni przylegających do budynku, - wykonanie nowej opaski wokół budynku, - wykonanie cokołów z płyt granitowych, - wymiana lamp oświetlenia zewnętrznego - pomalowanie i montaż kanału wentylacji wywiewnej z kuchni, - dostawa i montaż zadaszeń, - prace towarzyszące, - roboty rozbiórkowe i porządkowe, - montaż elementów elewacji np. uchwyty na flagi, tablice, kamery itp. Zakres robót dla ZADANIA nr 2 objęty jest pozwoleniem na budowę - Decyzja o zmianie pozwolenia na budowę Nr 372/2016 z dnia 30 marca 2016 roku znak: WB.6740.338.2016.3 wydana przez Starostę Świdnickiego oraz pozwoleniem na budowę - Decyzja Nr 806/2016 z dnia 30 czerwca 2016 r. znak: WB.6740.787.2016.2. Dokumentacja dla zadania nr 2 obejmuje: - Projekt budowlany - Suplement do projektu budowlanego - Projekt budowlany modernizacji instalacji c.o. - Projekt budowlany - montaż ściągów ścian szczytowych - Projekt budowlany wykonawczy - Projekt budowlany wykonawczy modernizacji instalacji c.o. - Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - Przedmiar robót. - Załącznik nr 11 - zakres robót do wykonania - dokończenie robót budowlanych etapu I w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Strzegom” - Gimnazjum nr 1 w Strzegomiu. 2.5 Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje: - wykonanie robót budowlanych dla zakresu określonego w dokumentacji projektowej, - organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie oraz ogrodzenie terenu budowy, - sporządzenie planu BIOZ, - utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót, - uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi, - wykonanie wszelkich badań, prób, pomiarów, które są wymagane, - dokonanie rozruchu i regulacji wszystkich zamontowanych urządzeń, opracowanie instrukcji i obsługi zamontowanych urządzeń i wykonanych elementów oraz zasad korzystania z wykonanych instalacji i elementów, szkolenie obsługi, uzyskanie branżowych odbiorów technicznych, - uporządkowanie terenu budowy i doprowadzenie terenów, na których były wykonywane roboty budowlane i przyległego otoczenia do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów komunalnych i utylizację odpadów budowlanych, wywiezienie nadmiaru gruntu i ziemi, - wszelkie dodatkowe koszty związane z prowadzeniem robót budowlanych niezbędne do prawidłowego ich wykonania oraz niezbędne do wykonania całości zamówienia, - wykonanie i zarejestrowanie świadectw charakterystyki energetycznej obiektów - oddzielnie dla każdego budynku, - przeszkolenie użytkowników budynków poddanych termomodernizacji w zakresie oszczędności energetycznej oraz korzystania z infrastruktury budynku (lista obecności, materiały ze szkolenia, protokół), oddzielnie dla każdego budynku. 2.6 Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem znajduje się w dokumentacji technicznej (projekt budowlany, suplementy, projekt wykonawczy, STWiORB), oraz niniejszej SIWZ, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. 2.7 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z SIWZ w/w dokumentacją oraz obowiązującymi przepisami i normami. Przy wycenie przedmiotu zamówienia należy zwrócić szczególną uwagę na suplementy, załączniki 9-11 oraz STWiORB, które uszczegóławiają projekt budowlany oraz zawierają nieistotne - w świetle prawa budowlanego - zmiany do projektu budowlanego oraz opis dodatkowych robót nie przewidzianych w dokumentacji projektowej opisanych w niniejszej SIWZ, których wykonanie jest wymagane w ramach realizacji zamówienia. UWAGA! Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że w ramach niniejszego zamówienia przewidziane jest rozliczenie ryczałtowe w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak, w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych wynikających z dokumentacji projektowej (w tym z projektu wykonawczego) nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. 2.8 Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest również udzielić gwarancji na wbudowane materiały, elementy i zamontowane oraz dostarczone urządzenia na okres jak w udzielonej gwarancji na roboty budowlane. UWAGA! Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia oraz wykonanie korekty regulacji c.o. w sezonie grzewczym 2018/2019 oraz przed zakończeniem sezonu grzewczego, więc powinien te koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych. 2.9 Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi - określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację zadania. 2.10 W przypadku stwierdzenia, że prace wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odstąpić od zapłaty i zażądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 2.11 Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski we wszystkich branżach oraz nadzór autorski nad realizacją robót. 2.12 W terminie 5 dni od daty podpisania umowy Wykonawca przedłoży uzgodniony z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, uwzględniający poszczególne elementy robót i terminy ich wykonania. Harmonogram powinien zwierać poszczególne elementy robót, które po ich całkowitym zakończeniu mogą być odebrane i rozliczane fakturami częściowymi. W harmonogramie należy uwzględnić: - fakturowanie częściowe - maksymalnie 2 faktury częściowe oraz fakturę końcową, - ostatnia faktura nie powinna być niższa niż 10% wynagrodzenia, 2.13 Wykonawca przygotuje i dostarczy Zamawiającemu nie później niż 3 dni po podpisaniu umowy kosztorys, sporządzony w oparciu o załączony wzór harmonogramu, zawierający stawki roboczogodziny i wysokość narzutów. 2.14 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż: 760 000,00 zł brutto. Ubezpieczenie OC winno obejmować również szkody wyrządzone przez wszystkich Podwykonawców lub dalszych Podwykonawców. Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu, w terminie 14 dni od zawarcia umowy kopię polisy ubezpieczeniowej. 2.15 Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. Wykonawca jest zobowiązany posiadać decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 21). 2.16 Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji budowlanej użyto nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, które zapewniają oczekiwane przez Zamawiającego efekty. 2.17 Zatrudnienie na umowę o pracę. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty związane z dociepleniem ścian, b) roboty związane z wykonaniem instalacji odgromowej, c) roboty związane z wykonaniem obróbek blacharskich, d) roboty związane z wykonaniem instalacji c.o., e) roboty związane z montażem stolarki okienno-drzwiowej, f) roboty związane z wykonaniem elewacji, g) roboty związane z wykonaniem opasek wokół budynków, h) roboty związane z remontem kominów, schodów, tarasów, wejść i dojść do budynków, i) roboty wykończeniowe i rozbiórkowe. 2.18 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 2.17 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2.19 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 2.17 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpisem osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych - powinna jednak zawierać: imię i nazwisko osoby, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 2.20 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.17 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.17 czynności. 2.21 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, określonego w niniejszej SIWZ, w wysokości: 18 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Gmina Strzegom, 58-150 Strzegom, Rynek 38 BZ WBK S.A. O/Strzegom Nr 97 1090 2343 0000 0005 9800 0232 w tytule: WIiZP.271.12.2018.IP wadium Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia - do dnia", d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wierzytelność z tytułu w/w gwarancji nie może być przedmiotem przelewu na rzecz osoby trzeciej. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w wyżej wymienionym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 2. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca składa dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach