Przetargi.pl
DOKOŃCZENIE BUDOWY COZ W PODZIALE NA 3 CZĘŚCI OBEJMUJĄCE: INSTALACJE ELEKTRYCZNE I CCTV, INSTALACJE GRZEWCZO-SANITARNE I WOD KAN ORAZ BUDOWLANE WYKOŃCZENIOWE W RAMACH ZADANIA POLEGAJĄCEGO NA BUDOWIE CENTRUM OPIEKI NAD ZWIERZĘTAMI

Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Grudziądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 86300 Grudziądz, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 45 04 210 , fax. 56 46 59 287
  • Data zamieszczenia: 2018-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Grudziądzu
    ul. Dworcowa 47
    86300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 45 04 210, fax. 56 46 59 287
    REGON: 87152821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.grudziadz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOKOŃCZENIE BUDOWY COZ W PODZIALE NA 3 CZĘŚCI OBEJMUJĄCE: INSTALACJE ELEKTRYCZNE I CCTV, INSTALACJE GRZEWCZO-SANITARNE I WOD KAN ORAZ BUDOWLANE WYKOŃCZENIOWE W RAMACH ZADANIA POLEGAJĄCEGO NA BUDOWIE CENTRUM OPIEKI NAD ZWIERZĘTAMI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania dokończenie budowy COZ w podziale na 3 części obejmujące:: 1.1. Część I: instalacje elektryczne wewnętrzne i CCTV, 1.2. Część II: instalacje grzewczo sanitarne i wodno kanalizacyjne , 1.3. Część III: roboty budowlane wykończeniowe, w ramach zadania polegającego na budowie Centrum Opieki nad Zwierzętami Szczegółowo zakres robót objętych postepowaniem zawarto w załączonych do SIWZ przedmiarach oraz STWiOR. 1.4. Prace realizowane będą w budynkach na terenie objętym budową Centrum Opieki nad Zwierzętami (COZ) w Grudziądzu przy ul. Rataja. 1.5. Szczegóły konstrukcyjne zastosowanych rozwiązań znajdują się w załączonych do niniejszej SIWZ rysunkach. 1.6. Przedmiary robót zawarto w załącznikach do SIWZ. 1.7. Roboty realizowane będą zgodnie z dokumentacją projektową - część dokumentacji, dotyczącej zakresu robót objętych zamówieniem została załączona do SIWZ, opracowana przez mgr inż. arch. Tomasza Czajkę – uprawnienia budowlane UA IV/8346/6/TO/89 w specjalności architektonicznej, członka Kujawsko-Pomorskiej Okręgowej Izby Architektów o numerze ewidencyjnym KP 0143. 1.8. Zamawiający posiada pozwolenie na budowę – Decyzja Nr 137/2016 z dnia 21.04.2016 roku wydane przez Prezydenta Grudziądza, zmienione decyzją z dnia 15.11.2016 roku. 1.9. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR) stanowią załączniki do SIWZ. 1.10. Przedmiary stanowiące załącznik do SIWZ należy traktować wyłącznie jako dokumenty pomocnicze. W cenie należy ująć wszelkie prace niezbędne dla prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi wykonać własne pomiary na budowie i dokonać weryfikacji dokumentacji projektowej na potrzeby sporządzenia oferty przetargowej. 1.11. Przedmiot zamówienia, zgodnie z częścią dokumentacji projektowej, stanowiącej załączniki do SIWZ, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) zakończony zostanie z chwilą dokonania bezusterkowego odbioru końcowego wszystkich robót. 1.12. Zamawiający wymaga, aby zakres obejmujący wykonanie prac na zewnątrz budynków, zwłaszcza w zakresie instalacji podziemnych został wykonany w pierwszej kolejności. 1.13. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji robót. 1.13.1. Wykonawca lub Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące roboty związane z montażem boksów i wykonaniem posadzek objętych przedmiotem zamówienia. Wymóg ten nie dotyczy między innymi osób kierujących robotami, pracowników obsługi geodezyjnej oraz laboratoryjnej i dostawców materiałów budowlanych. 1.13.2. Zgodnie z § 2 ust. 9 projektu umowy Wykonawca złoży w dniu zwarcia umowy oświadczenie potwierdzające zatrudnienie tych pracowników na podstawie umowy o pracę. 1.13.3. Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę faktu zatrudniania osób na umowę o pracę. 1.13.4. Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy w sytuacji, gdy poweźmie wątpliwość, co do sposobu zatrudnienia osób wykonujących w/w roboty. 1.13.5. Powyższe obowiązuje również w przypadku wykonania części zamówienia przez podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 3.000 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) osobno dla każdej z części, na którą składana jest oferta (oferta złożona na jedną cześć – wadium wynosi 3 tys. zł, dla oferty składanej na dwie części wadium wynosi po 3 tys. zł na każdą część – łącznie 6 tys. zł, dla oferty składanej na trzy części wadium wynosi po 3 tys. zł na każdą część – łącznie 9 tys. zł.) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 Pzp z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank MILLENNIUM numer 28 1160 2202 0000 0001 7199 0903. 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego i będzie do jego dyspozycji. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Zamawiającego (I piętro). 6. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 7. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 Pzp. 8. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. Wniesienie wadium na czas krótszy niż okres związania ofertą Zamawiający będzie traktował tak, jakby wadium nie zostało wniesione. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 10.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 10.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 2. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów, mogą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę albo te podmioty albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 4. Oświadczenia dotyczące Wykonawcy lub Wykonawców występujących wspólnie i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Pzp składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Zobowiązania potwierdzające udostępnienie zasobów przez inne podmioty należy złożyć w formie oryginału. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352) – w takim przypadku Wykonawca wskaże dostępność tych oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami elektronicznymi ogólnodostępnych baz danych. W takim przypadku Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzedzającym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 7. Wykonawca wskaże oświadczenia lub dokumenty, potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Pzp, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczenia i dokumenty przechowywane przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy. W takim przypadku Zamawiający w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 8. Ilekroć w SIWZ, a także w załącznikach do SIWZ występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, należy przez to rozumieć że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone podpisem (podpisami) osoby (osób) upoważnionej (upoważnionych) do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego Wykonawca polega zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego Wykonawca polega na podstawie pełnomocnictwa. 9. Podpisy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej. 10. W przypadku potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, na dokumentach tych muszą się znaleźć podpisy, według zasad, o których mowa powyżej oraz klauzula„ za zgodność z oryginałem”. W przypadku dokumentów wielostronicowych, należy poświadczyć za zgodność z oryginałem każdą stronę dokumentu, ewentualnie poświadczenie może znaleźć się na jednej ze stron wraz z informacją o liczbie poświadczanych stron. 11. Pełnomocnictwa, o którym mowa w SIWZ w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza należy dołączyć do oferty. 12. Zamawiający będzie stosował postanowienia art. 24aa Pzp (procedura odwrócona). 13. Do oferty należy dołączyć także potwierdzenie przeprowadzenia przez Wykonawcę weryfikacji i pomiarów na budowie oraz zinwentaryzowania materiałów powierzonych przez Zamawiającego Wykonawcy, znajdujących się na budowie. Brak przeprowadzenia pomiarów skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach