Przetargi.pl
Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Sośno

Gmina Sośno ogłasza przetarg

  • Adres: 89-412 Sośno, Nowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48523890110 , fax. +48523891279
  • Data zamieszczenia: 2018-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sośno
    Nowa 1
    89-412 Sośno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +48523890110, fax. +48523891279
    REGON: 092350955
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gm-sosno.rbip.mojregion.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Sośno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Sośno, w ilości 265,18 Mg (13 957,00 m2), w tym 207,01 Mg (10 895,00 m2) niewymagających demontażu. Zadanie obejmuje: 1) demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Sośno w ilości 58,18 Mg (3 062,00 m2), 2) transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Sośno w ilości 207,01 Mg (10 895,00 m2). Zakres zamówienia:  organizacja i zabezpieczenie miejsc wykonywania usług,  zdemontowanie wyrobów azbestowych na wskazanych przez Zamawiającego nieruchomościach,  zabezpieczenie wyrobów azbestowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,  zabezpieczenie, przygotowanie do transportu i załadunek,  uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu prac,  potwierdzenie przyjęcia wyrobów zawierających azbest od właściciela nieruchomości – protokół odbioru azbestu z każdego obiektu podpisany przez właściciela obiektu, Wykonawcę oraz potwierdzony przez przedstawiciela Gminy (załącznik do umowy). Protokół odbioru powinien zawierać oświadczenie Wykonawcy o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649 ze zm.),  transport odebranych odpadów na składowisko uprawnione do przyjęcia na stałe odpadów zawierających azbest,  przekazanie odpadów na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie tego rodzaju odpadów,  przekazanie Zamawiającemu kwitów wagowych z każdego obiektu oraz dokumentów potwierdzających przekazanie odpadów na składowisko uprawnione do przyjęcia na stałe odpadów zawierających azbest – kart przekazania odpadów, zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1973),  wykonanie pozostałych prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zadania. Wykonawca winien wykonać przedmiot umowy z należytą starannością, z zachowaniem norm bhp oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi transportu odpadów niebezpiecznych. Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy w formie pisemnej wykaz nieruchomości, z których należy usunąć wyroby zawierające azbest. Wykaz będzie zawierał adres posesji, na której znajduje się odpad azbestowy, dane właściciela posesji, nr telefonu kontaktowego. Wykonawca ustali z właścicielami posesji, z których usuwane będą wyroby azbestowe, terminy wykonania usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia i sporządzi w formie pisemnej w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy harmonogram ich realizacji, który przedłoży Zamawiającemu celem uzgodnienia i zatwierdzenia. Wykonawca musi zapewnić deponowanie odpadów na składowisku uprawnionym do przyjęcia na stałe odpadów zawierających azbest. Zgodnie zaś z Planem gospodarki odpadami województwa kujawsko-pomorskiego na lata 2012-2017 z perspektywą na lata 2018-2023 unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest, wytworzonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego powinno odbywać się z wykorzystaniem składowisk odpadów niebezpiecznych lub wydzielonych kwater na składowiskach odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne na terenie województwa (np. na składowisku w Małociechowie, gmina Pruszcz) oraz na terenie kraju. UWAGA: Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649 ze zm.), Wykonawca prac polegających na zabezpieczeniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest, zobowiązany jest do zgłoszenia zamiaru przeprowadzenia tych prac właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu, w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac. Wymagania dotyczące zatrudnienia (o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w trakcie realizacji zamówienia, zostały określone w pkt 3.2 SIWZ i projekcie umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90650000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 3 000,00 zł (słownie trzy tysiące złotych 00/100). Wymagania dotyczące wadium zostały określone w rozdziale 13 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest. Zgodnie z zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 ze zm.) - art. 233 ust. 1, zezwolenia na transport odpadów wydane na podstawie przepisów dotychczasowych zachowują ważność, na czas, na jaki zostały wydane, nie dłużej jednak, niż do czasu upływu terminu do złożenia wniosku o wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy, lub z dniem uzyskania wpisu do tego rejestru, w przypadku, gdy wpis nastąpił w terminie wcześniejszym. Do wydawania zezwoleń na transport odpadów do czasu utworzenia rejestru, stosuje się przepisy dotychczasowej ustawy o odpadach, tj. ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą: -Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ), -Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ), -Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli w imieniu podmiotu działa osoba, której umocowanie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (dokumentów rejestrowych), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, -Dokument potwierdzający wniesienie wadium. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ). 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach