Przetargi.pl
BZP.271.51.2014 wykonanie robót budowlanych na zadaniu o nazwie Modernizacja budynku Cyrhla 56 w Zakopanem na potrzeby oświatowe.

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2014-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.51.2014 wykonanie robót budowlanych na zadaniu o nazwie Modernizacja budynku Cyrhla 56 w Zakopanem na potrzeby oświatowe.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia : wykonanie robót budowlanych na zadaniu nr 002/2012 o nazwie Modernizacja budynku Cyrhla 56 w Zakopanem na potrzeby oświatowe. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1)rozbiórkę i wywiezienie gruzu ze ścian działowych przeznaczonych do wyburzenia 2)rozbiórkę i wywiezienie istniejącego pokrycia dachowego oraz drewnianych elementów więźby dachowej, 3)rozbiórkę deskowania budynku wraz z ociepleniem i wywóz, 4)rozbiórkę i wywiezienie gruzu ze schodów zewnętrznych, 5)demontaż i wywiezienie starej stolarki okiennej i drzwiowej, 6)demontaż i wywiezienie starych i zużytych elementów posadzki, 7)demontaże i wywiezienie starych i zużytych elementów instalacji wod.-kan.,c.o. i elektrycznych, 8)wykonanie termo i hydroizolacja piwnic łącznie z okładziną kamienną cokołu 9)wykonanie drenażu opaskowego, 10)wykonanie termoizolacji ścian zewnętrznych łącznie tynkiem elewacyjnym, 11)wykonanie schodów oraz podjazdu terenowego i pochylni dla osób niepełnosprawnych, 12)wykonanie nowej konstrukcji dachu i położenie nowego pokrycia dachu, 13)wykonanie nowych ścian działowych, 14)poszerzenie istniejących otworów drzwiowych, wykonanie nadproży, 15)wykonanie tynków na nowych elementach, 16)wykonanie okładziny ściennej z płytek ceramicznych, 17)odgrzybianie, wykonanie gładzi gipsowej, tynkowanie i malowanie ścian oraz stropów, 18)montaż stolarki okiennej i drzwiowej w tym. p.poz. 19)montaż żaluzji pionowych w oknach gabinetu i poczekalni, 20)wykonanie wylewek, 21)wykonanie posadzek z wykładziny PCV i terakoty, 22)wymiana kratek wentylacyjnych, 23)montaż klapy strychowej ze schodami, 24)montaż urządzeń sanitarnych, 25)wykonanie nowej instalacji wod.-kan. - wymiana orurowania i osprzętu w części zaadoptowanej na poradnię, 26)wykonanie nowej instalacji elektrycznej - wymiana okablowania osprzętu, montaż nowej rozdzielnicy w części poradni, 27)wykonanie nowej instalacji c.o. wraz z wymianą źródła ciepła, 28)wykonanie przebudowy instalacji c.w.u. łącznie z wymianą źródła ciepła, 29)wykonanie kanalizacji burzowej, 30)montaż instalacji odgromowej, 31)ustanowienie kierownika budowy odpowiadającego za całość budowy objętej projektem budowlanym oraz decyzją pozwolenia na budowę. 32)ustanowienie kierowników robót budowlanych, do których kierowania niezbędne jest posiadanie uprawnień innych niż posiada kierownik budowy. 33)Dostarczenie Zamawiającemu protokołów z kontroli przewodów kominowych. 34)Sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej, 35)Sporządzenie dokumentacji powykonawczej, o której mowa w art. 57 Prawa Budowlanego 36)Sporządzenie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu, Uwaga: Wykonawca wykonując wszelkie roboty budowlane powinien uwzględnić fakt prowadzenia robót w budynku częściowo podlegającym wyłączeniu z użytkowania na czas robót. Do zadań Wykonawcy należeć będzie poinformowanie z odpowiednim wyprzedzeniem mieszkańców obiektu i takie zorganizowanie robót, aby umożliwić bezpieczne użytkowanie części budynku niepodlegającej wyłączeniu. Przedmiot zamówienia opisuje: -Projekt budowlany(PB) -Projekt wykonawczy(PW) -Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR) -Przedmiar robót Przedmiotem zamówienia jest również taki element składowy nieujęty w dokumentacji projektowej (PB+PW) bez wykonania, którego odbiór i eksploatacja przedmiotu zamówienia nie jest możliwa z przyczyn prawnych i technicznych. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej (PB + PW) w sytuacji, gdy wykonanie tych robot będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty zamienne nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej (PB+PW), gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy oraz wymogami gospodarności albo celowości. Roboty te nazwane są zaniechanymi a sposób potrącenia ich wartości z wynagrodzenia Wykonawcy określa wzór umowy. Do Wykonawcy należeć będzie sporządzenie harmonogramu wykonywania robót budowlanych wykonanego w oparciu o przedkładana tabelę elementów rozliczeniowych robót (TER) i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającego w terminie 14-tu dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający dopuszcza w trakcie wykonywania zadania zmianę harmonogramu. Zmiana harmonogramu wymaga każdorazowo akceptacji Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte przedmiotowym zamówieniem, Zamawiający dopuszcza do zastosowania w stosunku do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia, materiały lub urządzenia równoważne o parametrach jakościowych cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego materiału lub urządzenia, uznając tym samym każdy materiał lub urządzenie o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub rządzenia. Zamawiający podejmie decyzje o akceptacji równoważników lub odrzucenia oferty po zasięgnięciu opinii autora dokumentacji projektowej oceniającej dokumenty uwiarygodniające stosowanie równoważników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: -pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.) Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85 1240 4748 1111 0000 4871 8666 Wadium powinno znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 05 sierpnia 2014 r. do godz. 12°° Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 05 sierpnia 2014 r. do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 lub 7 (parter). UWAGA!!! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty. Zwrot wadium - Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy,który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, którym zwrócono wadium na podstawie ust.1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach