Przetargi.pl
BZP.271.24.2015 wykonanie dodatkowych robót budowlanych niezbędnych do zadania inwestycyjnego o nazwie Dostosowanie obiektów Zakopiańskiego Centrum Edukacji na potrzeby żłobka, przedszkola i szkoły podstawowej.

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2015-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.24.2015 wykonanie dodatkowych robót budowlanych niezbędnych do zadania inwestycyjnego o nazwie Dostosowanie obiektów Zakopiańskiego Centrum Edukacji na potrzeby żłobka, przedszkola i szkoły podstawowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dodatkowych robót budowlanych koniecznych dla zadania inwestycyjnego nr 163/2011 o nazwie Dostosowanie obiektów Zakopiańskiego Centrum Edukacji na potrzeby żłobka, przedszkola i szkoły podstawowej. 3.1.Prace maja polegać na : 3.1.1.robotach rozbiórkowych 3.1.2.robotach ziemnych 3.1.3.robotach drogowych 3.1.4.urządzaniu zieleni 3.1.5.instalacji i montażu oświetlenia zewnętrznego typu parkowego 3.1.6.instalacji i montażu dodatkowych punktów świetlnych w oddziałach przedszkola 3.1.7.instalacji i montażu punktów głośnikowych w oddziałach 1 i 2 przedszkola 3.1.8.instalacji do rzutnika i tablicy multimedialnej do oddziałów 1 i 2 przedszkola 3.1.9.adaptacji instalacji e.n.n.,TV i internetowej do projektu wnętrz przedszkola 3.2.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 3.2.1.Wykonanie wszelkich niezbędnych rozbiórek wraz z demontażem i zabezpieczeniem urządzeń, 3.2.2.Wykonanie wszelkich prac przygotowawczych niezbędnych do realizacji zamówienia, 3.2.3.Wykonanie : 3.2.3.1.rozbiórki istniejących nawierzchni utwardzonych 3.2.3.2.wykonanie korytowania 3.2.3.3.wykonanie wykopów liniowych pod instalację oświetleniową zewnętrzną 3.2.3.4.przekładki kabla energetycznego 3.2.3.5.budowy chodników o nawierzchni z kostki brukowej 3.2.3.6.budowy placów o nawierzchni z kostki brukowej 3.2.3.7.budowy miejsc postojowych o nawierzchni z kostki brukowej 3.2.3.8.ukształtowania terenu 3.2.3.9.zakupu, dostawie i nasadzeniu zieleni niskiej i wysokiej 3.2.3.10.wykonanie fundamentu pod ławki parkowe 3.2.3.11.zakupu, dostawie i montażu ławek parkowych 3.2.3.12.zakupie, dostawie i montażu słupów oświetleniowych wraz z oprawami i fundamentem. 3.2.3.13.zakupie dostawie i montażu oraz wykonaniu instalacji dodatkowych punktów świetlnych wraz z oprawami 3.2.3.14.zakupie, dostawie i montażu oraz wykonaniu punktów głośnikowych wraz z głośnikami , 3.2.3.15.wykonaniu instalacji dla rzutnika wraz z zakupem dostawa i montażem ekranu i tablicy multimedialnej, 3.2.3.16.adaptacja wykonanej instalacji e.n.n.TV i internetowej do projektu aranżacji wnętrz w tym usunięcie kolizji gniazd sieciowych z projektowanym wyposażeniem. 3.2.3.17. Ustanowienie kierowników robot budowlanych i instalacyjnych ,którzy będą podlegać kierownikowi budowy prowadzącemu roboty podstawowe i uzupełniające zatrudnionemu przez PBU PIOTROWSKI 3.2.3.18.Przygotowanie dokumentacji powykonawczej i skoordynowanie jej z dokumentacją robót realizowanych przez PBU PIOTROWSKI na obiekcie. Uwaga: w obiekcie realizowane są roboty budowlane podstawowe i uzupełniające związane z wykonywaniem adaptacji obiektu na przedszkole przez firmę: PBU PIOTROWSKI 34-400 Nowy Targ, ul. Szaflarska 93 wyłonioną w drodze przetargu nieograniczonego. Do obowiązku Wykonawcy należeć będzie skoordynowanie prowadzenia robót z tą firmą 3.3.Przedmiot zamówienia podany w p. 3 szczegółowo opisują: 3.3.1.Projekt Budowlany zmian (PBZ) 3.3.2.Projekt wykonawczy zmian (PWZ) 3.3.3.Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR) zawarte w załączniku nr 1 do niniejszej siwz. 3.4.Przedmiotem zamówienia jest również taki element składowy nieujęty w dokumentacji projektowej bez wykonania, którego odbiór i eksploatacja przedmiotu zamówienia nie jest możliwa z przyczyn prawnych i technicznych. 3.5.Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji w sytuacji, gdy wykonanie tych robot będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty zamienne nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. 3.6.Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty te nazwane są zaniechanymi a sposób potrącenia ich wartości z wynagrodzenia Wykonawcy określa wzór umowy. 3.7.Do Wykonawcy z którym zostanie podpisana umowa należeć będzie sporządzenie harmonogramu wykonywania robót, skoordynowanie go z harmonogramem robót prowadzonych na obiekcie i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającego przed przystąpieniem do ich realizacji, 3.8.Wykonawca powinien zorganizować i prowadzić roboty sposób umożliwiający bezpieczne funkcjonowanie pozostałych nieobjętych ingerencją części budynku. 3.9.Przed akceptacja Zamawiającego Wykonawca uzgodni harmonogram z Zarządcą Zakopiańskiego Centrum Edukacji. 3.10.Zamawiający dopuszcza w trakcie wykonywania zadania zmianę harmonogramu. Zmiana harmonogramu wymaga każdorazowo akceptacji Zamawiającego. 3.11.Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane i zamontowane elementy wyposażenia objęte przedmiotowym zamówieniem. 3.12.Zamawiający dopuszcza do zastosowania w stosunku do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia, materiały lub urządzenia równoważne o parametrach jakościowych cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego materiału lub urządzenia, uznając tym samym każdy materiał lub urządzenie o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub rządzenia. Zamawiający podejmie decyzje o akceptacji równoważników lub odrzucenia oferty po zasięgnięciu opinii autora dokumentacji projektowej oceniającej dokumenty uwiarygodniające stosowanie równoważników
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.) Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85 1240 4748 1111 0000 4871 8666 Wadium ma znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 20 maja 2015 r. do godz. 12°° Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 20 maja 2015 r. do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 lub 7 (parter).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane elementy wyposażenia objęte przedmiotowym zamówieniem
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach