Przetargi.pl
BZP.271.17.2016 świadczenie usług dostępu do Internetu na terenie Gminy Miasto Zakopane w ramach trwałości projektu www.okno na świat - eInclusion w Gminie Miasta Zakopane

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2016-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.17.2016 świadczenie usług dostępu do Internetu na terenie Gminy Miasto Zakopane w ramach trwałości projektu www.okno na świat - eInclusion w Gminie Miasta Zakopane
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług dostępu do Internetu u beneficjentów ostatecznych na terenie Gminy Miasto Zakopane oraz zapewnienie wsparcia technicznego Beneficjentów i usługi serwisowania- zapewnienie trwałości polegającej na: 1.Konfiguracja bieżąca, koszty administrowania zarządzania oraz utrzymania wraz z naprawą i wymianą urządzeń do odbioru Internetu (dla 45 beneficjentów) w chwili wystąpienia ich awarii. 2.Parametry Internetu dla 45 beneficjentów ostatecznych projektu: -Stały dostęp do sieci Internet (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu). -Brak limitów wysyłania i pobierania danych. -Dostępność usługi na poziomie min 95%. -Transfer do komputera (download) dla Klientów indywidualnych- 6Mb/s, jednak niemniej niż 512 kbit/s -Transfer od komputera (upload) - minimum 128 Kb/s. -Koszty uruchomienia aktywizacji Internetu 3.Obsługa w zakresie formalno-prawnym w tym jeden raport inwentaryzacyjny dla Zamawiającego w terminie do dnia 14 listopada 2016 r. Raport ma zawierać następujące informacje: -Listę urządzeń wraz z nr identyfikacyjnym -Miejsce użytkowania urządzenia -Opis stanu technicznego urządzenia 4.Lista adresów beneficjentów ostatecznych: L.p. Adres zamieszkania 1. Al. Przewodników Tatrzańskich 1/3 2. Bachledy 1b 3. Balzera 12a 4. Bogdańskiego 14a 5. Broniewskiego 16 6. Chramcówki 11b 7. Chramcówki 14a 8. Chramcówki 9b/31 9. Ciągłówka 15 10. Cichej Wody 4a/16 11. Droga do Olczy 22H 12. Droga na Szymaszkową 16 13. Droga St. Zubka 25 14. Gubałówka 197 15. Gubałówka 225a 16. Harenda 40 17. Harenda 40 18. Huty 27 19. Jagiellońska 1c/1 20. Jagiellońska 40 21. Jaszczurówka 24 22. Jaszczurówka 25K 23. Kasprowicza 15 24. Kasprowicza 29b 25. Klusie 1a 26. Klusie 7 27. Króle 37 28. Krzeptowskiego 20 29. Krzeptówki Potok 10 30. Mrowce 4 31. Nowotarska 10/b/6/II 32. Oberconiówka 24B 33. Orkana 3b 34. Osiedle Szymony 3/9 35. Oś. Choćkowskie 1b 36. Podhalańska 27 37. Słoneczna 3/19 38. Słoneczna 6/36 39. Staszica 13/9 40. Szymony 13 41. ul. Stromej 15/24 42. Zamoyskiego 34 43. Zborowskiego 3/26 44. Zborowskiego 3/62 45. Zwijacze 2 5.Wykaz urządzeń zainstalowanych u beneficjentów ostatecznych: LP Zainstalowane urządzenie odbiorcze 1 TL-MR3420 - Router 3G / Routerbord 411 i syst. Mikrotik 2 Antena z Routerbord 411 i systemem Mikrotik 6.Zamawiający najpóźniej dwa dni przed terminem zawarcia umowy przekaże Dostawcy listę uzupełnioną o nazwiska beneficjentów oraz numery telefonów. 7.Zamawiający nie dopuszcza płatności za usługę z góry, tj. przed jej wykonaniem, Rachunki Faktury winny być dostarczane Zamawiającemu w terminie do 7 dni od zakończenia realizacji usługi - gdzie Zamawiający dopuszcza możliwość składania rachunków co miesiąc tj. za wykonanie usługi do ostatniego dnia poprzedniego miesiąca. 8.Zamawiający zastrzega 14 dniowy okres płatności Rachunku Faktury. 9.Czas na usunięcie awarii sprzętu umożliwiającego przesył Internetu , od momentu jej zgłoszenia przez Zamawiającego do momentu jej usunięcia nie może być dłuższy niż 72 godziny. Zamawiający będzie zgłaszał awarie e-mailem pod adres wskazany przez Wykonawcę. Wykonawca każdorazowo potwierdzi otrzymanie takiego zgłoszenia. Takie potwierdzenie maila będzie uważane za dowód przyjęcia zgłoszenia awarii Zamawiający. 10.W ofercie muszą być uwzględnione wszelkie koszty, jakie ma ponieść Zamawiający w związku z zakupem połączenia z Internetem, serwisem i utrzymaniem ciągłości świadczenia usługi (np. naprawa lub wymiana urządzeń odbiorczych), 11.Zmiana miejsca świadczenia usługi w tym przeniesienie sprzętu. Zamawiający będzie zgłaszał potrzebę zmiany lokalizacji świadczenia usług dostępu do Internetu w oficjalnym piśmie przesłanym pocztą pod adres wskazany przez Wykonawcę, czas na zmianę lokalizacji świadczonych usług do 7 dni roboczych,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach