Przetargi.pl
Budowa Żłobka Miejskiego Nr 1 w Rykach przy Samorządowym Przedszkolu Nr 5 im. Ewy Szelburg-Zarembiny w Rykach - Etap 1.

Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk ogłasza przetarg

  • Adres: 08500 Ryki, ul. Karola Wojtyły
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 865 71 10 , fax. 081 865 71 11
  • Data zamieszczenia: 2018-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk
    ul. Karola Wojtyły 29
    08500 Ryki, woj. lubelskie
    tel. 081 865 71 10, fax. 081 865 71 11
    REGON: 52596100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ryki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Żłobka Miejskiego Nr 1 w Rykach przy Samorządowym Przedszkolu Nr 5 im. Ewy Szelburg-Zarembiny w Rykach - Etap 1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, wykonanie robót budowlanych oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w ramach realizacji przedsięwzięcia „Budowa Żłobka Miejskiego Nr 1 w Rykach przy Samorządowym Przedszkolu Nr 5 im. Ewy Szelburg-Zarembiny w Rykach – Etap 1.”. 4.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 4.2.1. Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę: 1) Wykonawca opracuje dokumenty obejmujące co najmniej: a) sporządzenie projektu koncepcyjnego i uzyskanie dla niego akceptacji Zamawiającego, b) projekty budowlane wszystkich branż i uzyskanie dla nich wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę, c) inne opracowania wymagane dla uzyskania pozwolenia na budowę, d) dokumentację wykonawczą dla celów realizacji inwestycji, w tym wszystkich niezbędnych projektów branżowych, e) dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną, f) instrukcję eksploatacji urządzeń (wraz z instrukcjami obsługi i konserwacji urządzeń), g) Wykonawca zleci na swój koszt wykonanie badań geotechnicznych, jeżeli uzna to za stosowne. 2) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty: a) projekty budowlane w zakresie poszczególnych branż, b) projekty wykonawcze sporządzone dla poszczególnych branż, c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie poszczególnych branż, d) część kosztową w zakresie poszczególnych branż, e) przedmiary robót w zakresie w zakresie poszczególnych branż, f) kosztorysy inwestorskie w zakresie poszczególnych branż, g) odpowiednią część związaną z procedurą oddziaływania na środowisko - zgodnie z wymogami właściwych przepisów i organów administracyjnych, w których gestii leży ta problematyka, w przypadku, gdy jej opracowanie jest wymagane, h) operat wodnoprawny i decyzję o pozwoleniu wodnoprawnym inwestycji - o ile będzie wymagana przez właściwy organ administracyjny, i) uzgodnienia branżowe winny zostać dołączone do projektów poszczególnych branż, j) uzyskanie warunków technicznych ewentualnych przebudów i kolizji infrastruktury podziemnej i nadziemnej, k) uzgodnienie projektu z rzeczoznawcą ppoż., bhp l) uzyskanie pisemnej zgody od właścicieli działek na przebieg trasy uzbrojenia przez działki stanowiące ich własność w formie oświadczeń , że nie będą wnosić zastrzeżeń w toku postępowania administracyjnego o wydanie pozwolenia na budowę oraz podczas prowadzenia robót (jeżeli takie będą potrzebne). m) uzyskanie na etapie opracowywania projektu budowlanego pisemnych uzgodnień z właścicielami, zarządcami lub użytkownikami nieruchomości (posesji) lokalizacji nowo projektowanych sieci, przyłączy. n) projekt organizacji ruchu (jeśli jest wymagany), o) geotechniczne badania podłoża gruntowego wykonane w celu uzasadnienia projektowanej konstrukcji (jeśli są wymagane), p) uzyskanie wszelkich wymaganych opinii, załączników, uzgodnień, decyzji administracyjnych (np. związanych z procedurą oddziaływania na środowisko, pozwolenie wodno-prawne, itp.), od wszystkich zainteresowanych instytucji, urzędów i innych podmiotów, jak również wszystkie inne czynności niezbędne do ich uzyskania oraz do zapewnienia warunku kompletności dokumentacji z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć oraz z punktu widzenia wymogów organów administracji budowlanej, zatwierdzających projekty lub wydających odpowiednie decyzje administracyjne, leżą po stronie Wykonawcy i stanowią jego koszt. 3) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletną dokumentację projektową w ilości: a) projekty budowlane dla każdej branży projektu– 5 kpl w wersji papierowej dla każdego zadania oraz 1 szt w wersji elektronicznej w formacie dostępnym dla Wykonawcy ( pdf), b) projekty wykonawcze sporządzone dla każdej branży projektu- 3 kpl w wersji papierowej dla każdego zadania oraz 1 szt w wersji elektronicznej w formacie dostępnym dla Wykonawcy ( pdf ), c) przedmiary robót dla każdej branży projektu - 2 kpl w wersji papierowej dla każdego zadania oraz 1 szt w wersji elektronicznej w formacie dostępnym dla Wykonawcy ( pdf ), d) kosztorysy inwestorskie dla każdej branży projektu - 2 kpl w wersji papierowej dla każdego zadania oraz 1 szt w wersji elektronicznej w formacie dostępnym dla Wykonawcy (pdf ), e) kosztorysy ofertowe dla każdej branży projektu - 2 kpl w wersji papierowej dla każdego zadania oraz 1 szt w wersji elektronicznej w formacie dostępnym dla Wykonawcy ( pdf), f) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 3kpl w wersji papierowej dla każdego zadania oraz 1 szt w wersji elektronicznej w formacie dostępnym dla Wykonawcy (pdf, ), g) instrukcji planu BIOZ- 5 kpl w wersji papierowej dla każdego zadania oraz 1 szt w wersji elektronicznej w formacie dostępnym dla Wykonawcy ( pdf, ). h) Pozwolenie na budowę (decyzja prawomocna), pozwolenie na użytkowanie. 4.2.2. Wykonanie robót budowlanych oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie: 1) Roboty budowlane: a) zabiegi pielęgnacyjne zieleni, niezbędne wycinki i przesadzenia; b) wyrównanie terenu, łącznie z przesunięciem i nawiezieniem mas ziemnych, usunięcie urodzajnej ziemi, wymiana gruntu; c) wykonanie fundamentowania; d) kompleksowa budowa obiektu wraz z wykonaniem wszystkich robót wy-kończeniowych (w tym: posadzki, tynki, okładziny, parapety wewnętrzne i zewnętrzne, montaż kabin systemowych, wyposażenie wymiennikowni, wyposażenie w sprzęt gaśniczy i instrukcje bezpieczeństwa ppoż., oznacze-nia drogi ewakuacyjnej); 2) Roboty sanitarne: a) Instalacje kanalizacyjne istniejąca do przebudowy i nowoprojektowana dla żłobka; b) projektowany budynek w zasięgu istniejącego hydrantu – odległość 35,3 m. c) instalacje wentylacji grawitacyjnej, mechanicznej; d) biały montaż. e) instalacja wodna. f) Instalacja c.o. 3) Roboty elektryczne: a) Instalacje oświetlenia ogólnego, ewakuacyjnego; b) Instalacje gniazd wtykowych; c) Instalacje zasilania i sterowania wentylacji; d) Instalacja systemu sygnalizacji pożaru; e) Montaż tablic rozdzielczych z kompleksowym wyposażeniem; f) Instalacja domofonowa; g) Instalacja telefoniczna (bez aparatów); h) Instalacja TV; i) Instalacje teletechniczne; 4) Zagospodarowanie terenu: a) budowa wymaganych przyłączy; b) wykonanie w istniejącym ogrodzeniu bramek i furtek; c) wykonanie dojść do budynku; d) przebudowa istniejących sieci: przyłącza telekomunikacyjnego, linii energe-tycznej, b) kanalizacji sanitarnej doprowadzonej do istniejącego budynku Przedszkola nr 5. c) przyłącza są w kolizji z nowoprojektowanym budynkiem żłobka. 4.3. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”) – Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsię-biorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: BS Ryki nr rachunku: 22 8724 0005 2001 0000 4952 0007 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: WIR.271.8.2018 - Budowa Żłobka Miej-skiego Nr 1 w Rykach przy Samorządowym Przedszkolu Nr 5 im. Ewy Szelburg-Zarembiny w Rykach – Etap 1.” 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znaj-dzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składa-nia ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pi-semne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zama-wiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze ofer-ty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, które-go oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określo-nego w art. 46 ust. 4a ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najko-rzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wy-cofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia od-wołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadi-um w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn le-żących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów , potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania ofer-ty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach