Przetargi.pl
Budowa zespołu lokali mieszkalnych przy ulicy 1 Maja 224 w Kielcach - etap I

Miejski Zarząd Budynków w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25004 Kielce, ul. Paderewskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 36 76 720 , fax. 41 36 76 917
  • Data zamieszczenia: 2018-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków w Kielcach
    ul. Paderewskiego 20
    25004 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 36 76 720, fax. 41 36 76 917
    REGON: 26026928400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzb.kielce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zespołu lokali mieszkalnych przy ulicy 1 Maja 224 w Kielcach - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa zespołu lokali mieszkalnych przy ulicy 1-go Maja 224 w Kielcach dz. nr 12/19 Obręb 0005) w ramach I etapu zgodnie dokumentacją projektową i schematem etapów robót zawartym w dokumentacji, przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zakres I etapu obejmuje realizację budowy 2 budynków dwukondygnacyjnych z 8 lokalami mieszkalnymi, budynku usługowego oraz infrastrukturę techniczną i zagospodarowanie terenu.Zakres robót przedmiotu zamówienia obejmuje: Roboty rozbiórkowe:rozbiórka budynków mieszkalnych parterowych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej, budynków gospodarczych i garażowych oraz budynku mieszkalnego wielorodzinnego dwukondygnacyjnego; rozbiórka ogrodzenia; wycięcie drzew kolidujących z planowaną inwestycją; likwidacja istniejącego uzbrojenia terenu zgodnie z planszą ZUT; rozebranie nawierzchni ciągów pieszych, krawężników i obrzeży; wywiezienie gruzu, ziemi i materiału pochodzącego z demontażu, przekazaniu materiałów do utylizacji i uprzątnięciu terenu budowy.b).Roboty ziemne: wykopy fundamentowe, wykopy liniowe, przestrzenne; umocnienie ścian wykopów;zasypanie wykopów i rozplantowanie ziemi;c). Roboty konstrukcyjne: wykonanie fundamentów żelbetowych wraz z izolacją; wykonanie ścian murowanych z bloczków silikatowych (budynek usługowy); wykonanie płyty żelbetowej stropodachu; montaż prefabrykowanych modułów mieszkalnych;d).Posadzki (budynek usługowy): wykonanie posadzki z płytek ceramicznych na płycie betonowej gr. 5 cm ułożenie parkietu; ułożenie izolacji z folii gr. 0,2 mm na płycie poliestrowej gr. 10 cm; wykonanie warstw pod osadzkowych na gruncie: beton gr.15 cm na warstwie piasku i piasku stabilizowanym cementem oraz systemowej izolacji przeciwwilgociowej płyty betonowej;e).Wykonanie dachu (budynek usługowy): pokrycie dachu systemowe z papy termozgrzewalnej;ocieplenie stropodachu styropianem EPS 100 gr.20cm-42 cm laminowanym papą termozgrzewalną; wykonanie na stropie spadkowej wylewki z zagruntowaniem i ułożeniem paraizolacji; f).Tynki, stolarka drzwiowa (budynek usługowy): wykonanie zewnętrznych tynków cienkowarstwowych silikatowych na siatce z ociepleniem styropianem EPS 70 gr.16 cm; montaż drzwi z PCV szklonych szkłem bezpiecznym oraz drzwi aluminiowych szklonych szkłem bezpiecznym; montaż drzwi wewnętrznych płycinowych, pełnych w pomieszczeniach WC z kratką nawiewną (kolor biały) oraz drzwi stalowych z kratą; montaż okien z PCV z nawiewnikami (kolor biały); wykonanie wewnętrznych tynków gipsowych;g).Instalacje wewnętrzne i zewnętrzne (c.o., c.w., i cyrkulacji oraz przyłącza wod- kan i kanalizacji deszczowej): - wodno-kanalizacyjne: montaż przewodów wodociągowych rur wielowarstwowych PE z wkładką aluminiową; podłączenie nowej instalacji do sieci wodociągowych, montaż kształtek, filtrów siatkowych, zaworów antyskażeniowych; montaż zestawów wodomierzowych wody zimnej oraz wodomierzy c.w.z modułem radiowym do zdalnego odczytu; izolacja rurociągów z pianki poliuretanowej; rurociągi sieci cieplnych z rur preizolowanych zgodnie z dokumentacją projektową; kanały kanalizacyjne, montaż rur kanalizacyjnych PVC oraz rur z PP, rur wywiewnych i czyszczaków; montaż przyborów kanalizacyjnych (zlewozmywaków stalowych, umywalek, brodzików natryskowych z kabiną natryskową i ustępów typu „kompakt”); montaż baterii umywalkowych, natryskowych i zlewozmywakowych, zaworów; kanalizację deszczową w tym: kanały z rur PVC (inspekcja TV kanału), studnie rewizyjne z kręgów betonowych, separator, włączenie do istniejącej studni; przyłącza wody (sieci wodociągowe z rur polietylenowych PE, zasuwy żeliwne, komora wodomierzowa żelbetowa wyposażona w: zasuwy klinowe, zawór antyskażeniowy, filtr kołnierzowy z osadnikiem i zaworem upustowym, wodomierz oraz drabinkę złazową; przyłącza kanalizacji sanitarnej (kanały z rur PVC, studnie rewizyjne z kręgów betonowych, studzienki kanalizacyjne systemowe, włączenie do istniejącej studni);dezynfekcja oraz płukanie instalacji wodociągowej oraz wykonanie próby szczelności instalacji; - instalacje centralnego ogrzewania i wentylacji: montaż rurociągów miedzianych; montaż rurociągów PE z wkładką aluminiową oraz zaworów odcinających i odpowietrzających oraz odwodnienie instalacji c.o.; montaż grzejników łazienkowych oraz grzejników stalowych płytowych, zaworów grzejnikowych z nadstawką wstępną i głowicą termostatyczną; montaż liczników ciepła z modułem radiowym do zdalnego odczytu; montaż wentylatorów dachowych, wentylatorów wyciągowych kanałowych załączanych wyłącznikiem oświetlenia oraz kratek wentylacyjnych z przepustnicami i siłownikami elektrycznymi; montaż nawiewników higrosterowanych okiennych i ściennych oraz aparatów grzewczo wentylacyjnych sufitowych z termostatem przeciw zamrożeniowym; montaż kuchni gazowej o połączeniu złączem elastycznym z piekarnikiem (gaz z butli); wykonanie płukania i prób szczelności instalacji; h).Instalacje elektryczne: montaż tablic rozdzielczych oraz osprzętu modułowego z umieszczonymi wyłącznikami instalacyjnymi i ochronnymi oraz szyn nośnych i łączeniowych, układanie kabli w rurach winidurowych w wykutych bruzdach; układanie przewodów kabelkowych w powłoce polwinitowej instalacji wewnętrznej dla mieszkań; mocowanie osprzętu: łączników instalacyjnych, puszek bakelitowych, gniazd wtyczkowych, opraw oświetleniowych, świetlówek; montaż instalacji odgromowej; prawdzenie i pomiar obwodów elektrycznych; sprawdzenie działania wyłączników przeciwporażeniowych, przekaźników; pomiar uziemienia i wykonanie zabezpieczeń; wykopanie rowów i układanie kabli wielożyłowych w rurach osłonowych i rowach kablowych, montaż głowic kablowych, szaf sterowniczych i rozdzielnic na fundamentach prefabrykowanych oraz montaż słupów oświetleniowych, tabliczek bezpiecznikowych, baterii i lamp rtęciowych w oprawie (oświetlenie zewnętrzne); i). Strefa ruchu: roboty pomiarowe; wykonanie podbudowy i warstwy odsączającej pod nawierzchnie; ułożenie nawierzchni z kostki brukowej; ułożenie nawierzchni z płyt ażurowych; ułożenie obrzeży, krawężników i palisady betonowej; humusowanie pasów zieleni i wykonanie trawników dywanowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót objętych przedmiotem zamówienia i warunki ich wykonania określają: wzór umowy - (Załącznik nr 6 do SIWZ), projekt budowlany - (Załącznik nr 9 do SIWZ ), przedmiary robót - (Załącznik nr 10 do SIWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - (Załącznik nr 11 do SIWZ). Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 29 stycznia 2004r.– Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2017r. poz. 1579 ze zm.),ustawie z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz.U z 2017 r. poz. 1332 ze zm.), a w sprawach nieuregulowanych przepisami Pzp ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tj. z 2017r. poz. 459) oraz przepisom powołanym w SIWZ. Zaleca się, by Wykonawca zapoznał się z terenem wskazanym w SIWZ, na którym będą prowadzone prace oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. W ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona wycinki drzew znajdujących się na obszarze pierwszego i drugiego etapu wykonywania robót zgodnie z załączonym do projektu schematem. Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy i ma charakter informacyjny do sporządzenia wyceny. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kosztorysu ofertowego z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia. Jeżeli w SIWZ oraz jej załącznikach (dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót) w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp., to ma to na celu wyłącznie określenie parametrów technicznych i jakościowych materiałów wymaganych do realizacji zadania. Wykonawca może w tych wypadkach zaoferować materiały „równoważne” tj.posiadające parametry techniczne i jakościowe nie gorsze niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest „równoważny” w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu (do zaakceptowania) odpowiednie dokumenty pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że dany materiał (wyrób) jest rzeczywiście równoważny ze wskazanym w SIWZ. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób o których mowa w art.29 ust.3a Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.), tj.: co najmniej 5 osób, które Wykonawca lub podwykonawca zatrudni do wykonywania robót budowlanych, w tym w zakresie montażu lokali mieszkalnych, winny być zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą kierowały robotami objętymi zamówieniem, a które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę także w ramach innych stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo. Wykonawca wskaże osoby w Załączniku nr 1 do umowy, które będą realizować zamówienie w zakresie, o którym mowa powyżej przed przystąpieniem do wykonywania robót ( tj. przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia) oraz będzie zobowiązany do złożenia w celu udokumentowania tej obsady oświadczenia o spełnianiu wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy żąda wniesienie wadium w wysokości: 20000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) przed upływem składania ofert.Informacje dotyczące wniesienia wadium zawarte są w rozdziale XII SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa swoich wymagań w zakresie tego warunku,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego do postępowania, jeżeli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika, 2) dokumenty składane przez Wykonawcę wraz z formularzem oferty: a) dokument potwierdzający wniesienie wadium (forma zgodna z opisem rozdział XII niniejszej SIWZ), b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów, do oddania Wykonawcy do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej tych podmiotów, c) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych, d) Pełnomocnictwo, z którego wynikać będzie zakres umocowania pełnomocnika tj. do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, e) oświadczenie, że złożył ofertę równoważną oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ z wykazem zmian, f) 7) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców (np.konsorcjum, spółka cywilna) – każdy z wykonawców zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą – aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (wg załączonego wzoru Załącznik nr 4 do SIWZ) oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg załączonego wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ) - w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, g) Zgodnie z art. 25a ust. 3 Pzp, Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 9.1. ppkt 1 i 2 SIWZ tj. Załącznik nr 4 i Załącznik nr 3 do SIWZ, podając ich firmę (pełna nazwa, imię, nazwisko), h) zgodnie z art. 25a ust. 5 Pzp , Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu – zamieścił informację o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 9.1. ppkt 1 SIWZ tj. Załącznik nr 4 do SIWZ podając ich firmę ( pełna nazwa, imię, nazwisko). Dokumenty podmiotów zagranicznych - zgodnie z zapisami w rozdziale IX pkt. 9.6 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach