Przetargi.pl
Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Teodorów w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą „BUDOWA ŚWIETLIC WIEJSKICH NA TERENIE GMINY DOMANIÓW”

Gmina Domaniów ogłasza przetarg

  • Adres: 55-216 Domaniów, Domaniów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713017735 , fax. 713017870
  • Data zamieszczenia: 2018-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Domaniów
    Domaniów 56
    55-216 Domaniów, woj. dolnośląskie
    tel. 713017735, fax. 713017870
    REGON: 931934851
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadomaniow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Teodorów w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą „BUDOWA ŚWIETLIC WIEJSKICH NA TERENIE GMINY DOMANIÓW”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: roboty budowlane. 2. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Teodorów wraz z terenem utwardzonym, miejscami postojowymi, wewnętrzną linią zasilającą elektroenergetyczną (WLZ) oraz szczelnym bezodpływowym zbiornikiem na ścieki sanitarne o poj. V=10m3 z przykanalikiem w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą „BUDOWA ŚWIETLIC WIEJSKICH NA TERENIE GMINY DOMANIÓW”. 2.1 Szczegółowy zakres prac, zgodnie z którym należy wykonać zamówienie, zawierają następujące załączniki do SIWZ: a) Projekt budowlany: Budowa:  świetlicy wiejskiej w miejscowości Teodorów  wewnętrznej linii zasilania elektroenergetycznego wlz  szczelnego bezodpływowego zbiornika na ścieki sanitarne o poj. V=10 m3 – Załącznik nr 4 do SIWZ, b) Projekt wykonawczy: Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Teodorów – Załącznik nr 5 do SIWZ, c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik nr 6 do SIWZ, d) Przedmiar – Załącznik nr 7 do SIWZ. 2.2 Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa wzór umowy (załącznik nr 10 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby badania i oceny ofert, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; b) Aktualne oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, stanowiące Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ – w formie oryginału; c) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału; d) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo – w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik; e) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) – w formie oryginału. 2. Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 5.1., 5.2 SIWZ. Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach