Przetargi.pl
„Budowa stałego targowiska „MÓJ RYNEK” przy ul. Władysława Jagiełły w Biłgoraju- etap 2” Projekt współfinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Gmina Miasto Biłgoraj ogłasza przetarg

  • Adres: 23400 Biłgoraj, Plac Wolności
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 869 600 , fax. 846 869 665
  • Data zamieszczenia: 2018-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Biłgoraj
    Plac Wolności 16
    23400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 846 869 600, fax. 846 869 665
    REGON: 95036902000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa stałego targowiska „MÓJ RYNEK” przy ul. Władysława Jagiełły w Biłgoraju- etap 2” Projekt współfinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest 2 etap budowy stałego targowiska „MÓJ RYNEK” przy ul. Władysława Jagiełły w Biłgoraju wspierany ze środków UE w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Celem inwestycji jest zwiększenie przestrzeni handlowej istniejącego urządzonego targowiska oraz poprawa warunków sprzedaży poprzez przebudowę i modernizację lokalnej infrastruktury handlowej. Zakres zadania obejmuje między innymi: 1. Roboty drogowe, w tym: a. Roboty przygotowawcze- pomiary, b. Roboty rozbiórkowe, c. Roboty ziemne- wykonanie wykopów, d. Wzmocnienie podłoża, e. Wykonanie obramowania, f. Wykonanie nawierzchni, g. Schody terenowe, h. Wykonanie elementów stałej organizacji ruchu- oznakowanie pionowe i poziome, bariery, i. Roboty wykończeniowe. 2. Roboty ogólnobudowlane, w tym: a. Wykonanie stanowisk handlowych. 3. Roboty elektryczna, w tym: a. Wykonanie oświetlenia, b. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej, c. Instalacja monitoringu. Stan istniejący. Istniejące targowisko zostało urządzone w roku 2012. Zlokalizowane na nim obiekty są w dobrym stanie technicznym. Na terenie targowiska znajdują się otwarte place handlowe, sektory z zadaszeniami, budynek sanitarny, parkingi oraz układ drogowy. Place i drogi wyłożone są kostką betonową bezfazową. Zadaszone stoiska handlowe konstrukcji mieszanej, kilka o konstrukcji drewnianej. Budynek sanitarny o konstrukcji kontenerowej. Przy wjeździe północnym umiejscowiono plac do selektywnej zbiórki odpadów. Na teren targowiska prowadzą dwa wjazdy z ul. Władysława Jagiełły. Teren targowiska otoczony jest ciągami pieszymi łączącymi osiedla mieszkaniowe z centrum miasta. Projektowane elementy: a) Nawierzchnie targowiska i parkingu. b) Stoiska handlowe w lekkiej konstrukcji drewnianej „Sektor 1”. c) Stoiska handlowe zadaszone „Sektor 2” oraz „Sektor 3”. d) Stoły betonowe handlowe. e) Oświetlenie terenu. f) Instalacja fotowoltaiczna. g) Monitoring. h) Elementy małej architektury. i) Pozostałe. Nawierzchnie targowiska i parkingu. Nawierzchnie placów targowych oraz parkingu samochodów dla dostawców projektuje się z kostki betonowej w kolorze grafitowym z zaznaczeniem linii podziałów poszczególnych stref targowiska pasami z 2 rzędów kostki w kolorze czerwonym. Powierzchnie komunikacyjne- chodniki oraz jezdnię projektuje się z kostki betonowej szarej, a miejsca postojowe z płyt ażurowych, szarych. Stoiska handlowe z lekkiej konstrukcji drewnianej „Sektor 1”. - Zadaszone stoiska handlowe bez blatów. - Konstrukcja drewniana w formie wiaty. - Posadowienie na fundamencie typu palisada. - Konstrukcja nośna- słupy drewniane 14x14cm. - Więźba dachowa drewniana. - Pokrycie dachu- gont bitumiczny z asfaltu modyfikowanego SBS na osnowie z włókna szklanego, stylizowany na gont drewniany. - Obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe ze stali ocynkowanej ogniowo, malowanej proszkowo na kolor ciemno-brązowy. - Dach dwuspadowy. Kąt nachylenia połaci dachowej 30º. - Na dachu dwóch stoisk umieszczone zostaną panele fotowoltaiczne. - W zadaszeniu skrajnym południowym zabudowa z ażurowej osłony na falownik oraz rejestrator CC-TV. Stoiska handlowe zadaszone „Sektor 2” i „Sektor 3”. - Zadaszona stoiska handlowe ze stołami betonowymi „Sektor 2”. - Zadaszone stoiska handlowe bez stołów betonowych „Sektor 3”. - Konstrukcja mieszana. - Posadowienie na stopach fundamentowych 120x80cm z betonu klasy C25/30 zbrojonego prętami klasy A-III ø12 oraz prętami ze stali A-0. - Konstrukcja nośna – słupy żelbetowe okrągłe ø20 z betonu klasy C25/30 zbrojonego prętami klasy A-III ø12. - Więźba dachowa- drewniana. - Pokrycie dachu – gont bitumiczny z asfaltu modyfikowanego SBS na osnowie z włókna szklanego stylizowany na gont drewniany. - Obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe ze stali ocynkowanej ogniowo, malowanej proszkowo na kolor ciemno-brązowy. - Dach dwuspadowy. - Kąt nachylenia połaci dachowej 30º. - Ściany szczytowe wykończone drewnem. Stoły betonowe handlowe. - Stoły betonowe – dwa blaty handlowe położone na wysokościach: 70cm od strony sprzedawcy i 55cm od strony zewnętrznej, wykonane z płyty betonowej zbrojonej, gładkiej, zmywalnej, odpornej na korozję i nietoksycznej, krawędzie fazowane; szerokość 80cm (dla stołu o wysokości 70cm) i 60cm (dla stołu o wysokości 55cm), grubość 10cm, długość w zależności od typu stołu- wielokrotność 90cm. - Nogi blatów – beton zbrojony gładki, nietoksyczny odporny na korozję, łatwozmywalny, krawędzie fazowane; szerokość 69cm i wysokość 60cm (dla stołu o wysokości 70cm); szerokość 49cm i wysokość 45cm (dla stołu o wysokości 45cm), grubość 10cm. Oświetlenie terenu. - Latarnie parkowe z oprawami LED w kolorze czarnym. Szczelność oprawy min. IP66. - Wysokość 4,5-6m. - Ochrona przed porażeniem- I lub II klasy ochronności. - Temperatura barwy emitowanego światła w zakresie 3500-5000K. - Strumień świetlny diod- 3800-4000 lm. - Żywotność min. 100 000h. - Latarnie z możliwością montażu kamer monitoringu. - Na terenie istniejącego targowiska należy wymienić klosze latarni i zamontować jednolite wybrane w toku niniejszej przebudowy. Instalacja fotowoltaiczna. - Projektuje się podłączenie systemu fotowoltaicznego do wewnętrznej instalacji elektrycznej istniejącego ZL-1. - Łączna moc szczytowa generowana przez moduły fotowoltaiczne w warunkach STC (temperatura ogniwa 25ºC, AM 1,5, promieniowanie 1000 W/m2) będzie wynosić 3 kWp. - Moduły fotowoltaiczne o mocy 250Wp i wymiarach 1637x992 (±1mm). Wykonane z połączonych szeregowo ogniw z krzemu polikrystalicznego o sprawności min. 15,4%. Waga modułu poniżej 20kg. - Moduły fotowoltaiczne zostaną zamontowane na dachu zadaszenia na aluminiowej konstrukcji wsporczej mocowanej do podkonstrukcji przytwierdzonej do budynku. Monitoring. Na dwóch słupach oświetleniowych projektuje się kamery. Kamery połączone kablem 2xFTPżel 4x0,5mm2 do rejestratora znajdującego się w jednym z zadaszeń obok falownika. Elementy małej architektury. - Przy „Sektorze 1” zaprojektowano 10 stojaków rowerowych. - Stojaki U-kształtne ze stali nierdzewnej z logo miasta. Pozostałe. W istniejących zadaszeniach projektuje się wykonanie podbitki z desek łączonych na pióro i wpust mocowany pomiędzy krokwiami pod płytą OSB oraz wprowadzenie orynnowania w istniejących wiatach handlowych oraz budynku higieniczno-sanitarnym. Należy uzupełnić uszkodzenia pokrycia w istniejących obiektach. Dodatkowe informacje: 1. Urządzenie zieleni do granicy działek. 2. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym sposób docinania kostki na chodnikach. Obróbka studni, zaworów i pokryw urządzeń podziemnych kostką trapezową. 3. Nadmiar gruntu wynikający z bilansu robót ziemnych, wszystkie materiały pochodzące z rozbiórki takie jak klinkier, kostka betonowa, krawężniki, obrzeża, materiał pochodzący z frezowania nawierzchni asfaltowej (destrukt) oraz pozostałe niewymienione wyżej materiały pochodzące z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca uwzględni w ofercie koszt ułożenia na palecie kostki betonowej z rozbiórki (palety dostarczy Zamawiający). Ww. materiały Wykonawca przewiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 3 km. 4. Wszystkie prace przebiegające w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu należy prowadzić ręcznie, pod nadzorem przedstawiciela, wskazanego przez właściciela sieci. Przed rozpoczęciem robót, przebiegających w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu, należy próbnymi przekopami ustalić położenie tych sieci. Przy realizacji zadania Wykonawca powinien respektować wszystkie wymagania określone w warunkach technicznych wydanych przez właścicieli urządzeń infrastruktury, opiniach, uzgodnieniach. 5. Wybrany wykonawca w przypadku zaistnienia potrzeby wyrażonej przez Zamawiającego, udostępni plac budowy innemu podmiotowi (PGK, PGE, PGNIG, ORANGE, BPEC, ARMA itd.) w celu zrealizowania ewentualnej przebudowy przez zarządcę sieci uzbrojenia podziemnego nie objętego przedmiotowym projektem. 6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami. 7. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 7.1 Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. 7.2 Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: a) Czynności związane z pracami brukarskimi. b) Czynności związane z pracami konstrukcyjnymi. c) Czynności związane z pracami polegającymi na wykonaniu oświetlenia. 8. Dopuszcza się możliwość wykonania robót zamiennych nieskutkujących wykroczeniem poza przedmiot zamówienia, gdy: • zmiany sposobu wykonania jakiegoś elementu robót pod warunkiem że nie zostanie zwiększony zakres ilościowy a jedynie zmieniana technologia, zastosowane inne materiały lub zmienione miejsce wykonywanych prac ale w ramach tego obiektu. • wykonawca zaproponował w ofercie zastosowanie materiałów określonych w dokumentacji, a w trakcie budowy z uzasadnionych względów np. zaprzestanie produkcji, pojawienia się materiałów nowej generacji, technologii, chce użyć innego równoważnego materiału spełniającego warunki określone w specyfikacjach technicznych. • Zamienność powyższa będzie możliwa w przypadku zapewnienia rozwiązań projektowych, materiałów i urządzeń o parametrach, co najmniej takich samych, które stanowiły podstawę wyboru oferty, stosownie do zaistniałych zmian warunków realizacji robót i pod warunkiem nie zwiększania wynagrodzenia. odrębnego postępowania. 10. Wymagane warunki gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i wbudowane urządzenia: Okres gwarancji i rękojmi – min. 5 lat od daty odbioru końcowego Szczegółowy zakres prac zawiera dokumentacja projektowa i przedmiary
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego, prowadzone w Banku PKO BP O/Biłgoraj, Nr konta bankowego 72 1020 5385 0000 9202 0004 2549 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, ze zm.). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – Budowa stałego targowiska „Mój Rynek” 4 W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 ppkt 2)-5) SIWZ muszą zawierać określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 5 PZP. Kserokopię dokumentów potwierdzających wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał gwarancji/poręczenia należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jedna na jego zwrot bez dekompletowania oferty. 5 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6 Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 12 7 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9 Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesienie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust 1 oświadczenia o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,(jeżeli dotyczy) 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli dotyczy 2. Dowód wniesienia wadium. 3. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Powyższe dokumenty opisano szczegółowo w rozdziale XI SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach