Przetargi.pl
„Budowa siłowni napowietrznych na terenie Gminy Nowa Sól”

Gmina Nowa Sól ogłasza przetarg

  • Adres: 67100 Nowa Sól, ul. Moniuszki
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 3872016 w. 28 , fax. 683 873 277
  • Data zamieszczenia: 2018-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Sól
    ul. Moniuszki
    67100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 68 3872016 w. 28, fax. 683 873 277
    REGON: 97123779900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowasol.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa siłowni napowietrznych na terenie Gminy Nowa Sól”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest „Budowa siłowni napowietrznych na terenie Gminy Nowa Sól”. W szczególności zakres inwestycji obejmuje wykonanie napowietrznych siłowni: 1) w miejscowości Lipiny – działka nr 578/5, 2) w miejscowości Lubięcin – działka nr 503/3, 3) w miejscowości Jodłów – działka nr 9/16, 4) w miejscowości Dąbrowno – działka nr 363/1, 5) w miejscowości Przyborów – działka nr 280, 6) w miejscowości Stany – działka nr 768/1, 7) w miejscowości Nowe Żabno – działka nr 238/2, 8) w miejscowości Ciepielów – działka nr 267, 9) w miejscowości Wrociszów – działka nr 72/2, 10) w miejscowości Rudno – działka nr 247/4, 11) w miejscowości Kiełcz – działka nr 170/5, 12) w miejscowości Chełmek – działka nr 26/5 13) w miejscowości Lelechów – działka nr 177/2, Przedmiot zamówienia został określony w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2 2) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dokumentacją projektową oraz ogólną i szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, z uwzględnieniem wyjaśnień i zmian dokonanych przez zamawiającego w czasie trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy. 3) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy (załącznik nr 6 do SIWZ), w szczególności: a) Termin realizacji przedmiotu zamówienia maksymalnie: do 30 lipca 2018 r. b) Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 30 (słownie: trzydziestu) dni od dnia dostarczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury za wykonane i potwierdzone protokołem odbioru zamówienia. 4) Zamawiający informuje, iż ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź załącznikach do niej, powołuje się na nazwy własne. Rozumie przez to produkty podobnego typu tzn. pozwalające osiągnąć rezultaty jak wskazane produkty. Ponadto Zamawiający informuje, iż ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź załącznikach do niej, powołuje się na normy, atesty lub certyfikaty, wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne 5) Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia w okresie nie krótszym niż 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. 6) Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 7) Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]). 8) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach 9) Zamawiający zaleca, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca. 10) Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia dotyczącego wykonania siłowni w miejscowości Lelechów – działka nr 177/2 przy szacowaniu wartości oferty należy wziąć pod uwagę koszt montażu tablicy informacyjnej. Projekt tablicy przed wykonaniem montażu należy uzgodnić z Zamawiającym (należy uzyskać akceptację zamawiającego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10.000 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 8.2 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 8.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez Wykonawcę. a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). UWAGA: W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierając następujące elementy: 1) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 8.4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Kożuchowie, Oddział w Nowej Soli. nr konta 97 9673 0007 0000 0301 1468 0003 z dopiskiem „wadium – „Budowa siłowni napowietrznych na terenie Gminy Nowa Sól”. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do upływu terminu składania ofert znajdzie się na rachunku zamawiającego. 8.5 W przypadkach gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, Wykonawca składa oryginał dokumentu wadium z ofertą. 8.6 Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 8.7 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postepowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8.8 i 8.9 SIWZ. 8.8 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.9 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8.10 Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8.11 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.12 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8.7 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.13 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę: 1) Formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy – wg załączników od nr 1.1 do 1.13 do SIWZ; 3) Dokument zawierający dane aktualne na dzień składania ofert (np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, informacji o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) potwierdzającego, że oferta została podpisana przez osobę (-y) właściwe umocowaną. Jeżeli oferta, w tym wszystkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę (-y) działającą (-e) na podstawie pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 4) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że na dzień składania ofert wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 3 do SIWZ; 5) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że na dzień składania ofert wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – wg załącznika nr 4 do SIWZ; 6) Upoważnienie dla osoby reprezentującej wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku zawiązania konsorcjum należy załączyć pełnomocnictwo, dla podmiotu reprezentującego kilku wykonawców; 7) Pisemne zobowiązanie do współpracy osób lub podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – załączyć w przypadku polegania na osobach lub sytuacji innych podmiotów UWAGA a) Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 4 i ppkt 5 niniejszego punktu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ppkt 4 i ppkt 5 niniejszego punktu, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. c) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt. 4 i ppkt 5 niniejszego punktu. d) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w ppkt. 4 i ppkt.5 niniejszego punktu. e) Oświadczenie, o którym mowa w ppkt.4 i ppkt 5 niniejszego punktu należy złożyć w oryginale. f) Pełnomocnictwa zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2016 r. poz. 380 – tekst jednolity) winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 6.2 Oświadczenie wymagane od Wykonawcy, który złożył ofertę – przekazane Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.gminanowasol.pl BIP zakładka: przetargi informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy pzp: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, 1618 i 1634) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg załącznika nr 7 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu; Oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach