Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej w ul. Wołyńskiej w Koluszkach wraz z odtworzeniem pasa drogowego.

Urząd Miejski w Koluszkach ogłasza przetarg

  • Adres: 95040 Koluszki, ul. 11-go Listopada
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 256 700 , fax. 447 145 840
  • Data zamieszczenia: 2018-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koluszkach
    ul. 11-go Listopada 65
    95040 Koluszki, woj. łódzkie
    tel. 447 256 700, fax. 447 145 840
    REGON: 59064836200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.samorzady.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej w ul. Wołyńskiej w Koluszkach wraz z odtworzeniem pasa drogowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej w ul. Wołyńskiej w Koluszkach wraz z odtworzeniem pasa drogowego. Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: a) Budowę sieci wodociągowej z rur PEHD o średnicy 110 mm (DN 100) od węzła nr 1 (na wysokości działki nr 404/2) do węzła 52 (okolica działki nr 414/1) o długości 580,30 mb. Budowę 16 szt. wyprowadzeń (sięgaczy) w granicach pasa drogowego oraz 15 szt. podłączeń istniejących przyłączy do nowego wodociągu. W trakcie budowy wodociągu należy wykonać 4 hydranty naziemne i 1 hydrant podziemny. b) Przyłączenie (przepięcie) nowo wybudowanego przyłącza wodociągowego do działki nr 404/2, obręb 5 miasto Koluszki. c) Likwidację istniejącego wodociągu o średnicy 50 mm o długości 253 mb. d) Budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy 315 mm (DN 300) na długości około 333,5 mb. na odcinku od istniejącej studni nr 53 w ul. Rynek do granicy działki 277/1 w rejonie istniejącej studni nr 63. Budowę 20 szt. przykanalików w granicach pasa drogowego oraz 9 szt. studni żelbetonowych o średnicy DN 1200 mm. e) Budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy DN 200 mm o długości 275 mb. na odcinku od studni K1 do studzienki K23 wraz z budową 19 szt. przykanalików (wyprowadzeń) w granicach pasa drogowego. Budowę 5 szt. studni żelbetonowych o średnicy DN 1000 mm, 1 studzienkę PE DN 315 mm oraz 1 studnię DN 1200 z betonu wibroprasowanego. f) Budowę kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej PEHD o średnicy 90 mm o długości 223,45 mb. g) Budowę przepompowni ścieków wraz z podłączeniem jej do istniejącego przyłącza energetycznego. h) Budowę kanalizacji deszczowej z rur PCV o średnicy 315 mm (DN 300) od istniejącej studni nr 64 o długości 111,11 mb wraz z wpustami deszczowymi. i) Likwidację istniejącego kanału 150 kanalizacji sanitarnej od studni K5 do C12. j) Przebudowę ul. Wołyńskiej, poprzez odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej, betonowej o grubości 8 cm z zatopionymi krawężnikami na całej szerokości drogi, poprzez wykonanie stabilizacji podłoża na grubości 10 cm podbudowy tłuczniowej o grubości 20 cm i podsypki piaskowo – cementowej. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Projekt budowlany (sieć wodociągowa, kan. sanitarna, kan. deszczowa) – Załącznik nr 8A do siwz 2) Projekt wykonawczy (sieć wodociągowa, kan. sanitarna, kan. deszczowa) – załącznik nr 8B do siwz 3) Projekt budowlany (kan. sanitarna) – załącznik nr 8C do siwz 4) Projekt wykonawczy (kan. sanitarna) – załącznik nr 8D do siwz 5) Materiał zgłoszeniowy (przebudowa ul. Wołyńskiej) – załącznik nr 8E do siwz 6) Przedmiar robót (sieć wodociągowa, kan. sanitarna, kan. deszczowa) – Załącznik nr 9A do siwz 7) Przedmiar robót (kan. sanitarna) – Załącznik nr 9B do siwz 8) Przedmiar robót (przebudowa ul. Wołyńskiej) – Załącznik nr 9C do siwz 9) STWiOR (sieć wodociągowa, kan. sanitarna, kan. deszczowa) - Załącznik nr 10A do siwz 10) STWiOR (kan. sanitarna) – Załącznik nr 10B do siwz 11) STWiOR (przebudowa ul. Wołyńskiej) – Załącznik nr 10C do siwz 12) Informacja BIOZ (sieć wodociągowa, kan. sanitarna. kan. deszczowa) – załącznik nr 11A do siwz 13) Informacja BIOZ (kan. sanitarna) – załącznik nr 11B do siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do siwz. 2) Kosztorysy ofertowe uproszczone. 3) Potwierdzenie wniesienia wadium. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach