Przetargi.pl
Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w miejscowości Chorzele - w systemie zaprojektuj i wybuduj

Gmina Chorzele ogłasza przetarg

  • Adres: 06-330 Chorzele, ul. Stanisława Komosińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 751 65 40 , fax. 29 751 65 30
  • Data zamieszczenia: 2018-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chorzele
    ul. Stanisława Komosińskiego 1
    06-330 Chorzele, woj. mazowieckie
    tel. 29 751 65 40, fax. 29 751 65 30
    REGON: 55066788200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorzele.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w miejscowości Chorzele - w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji oraz zezwoleń, budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w miejscowości Chorzele na działkach o nr ew. 494/1 i 494/4, obręb 142202_4.0001 Chorzele- Miasto wraz z dostawą niezbędnego wyposażenia oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (o ile będzie wymagana). Przedmiotowe działki są własnością Gminy Chorzele. Zakres inwestycji obejmuje: a)opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej (projekt architektoniczno- budowlany, projekty wykonawcze, plan BIOZ), b)uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień i pozwoleń warunkujących prowadzenie prac budowlanych, w tym pozwolenia na budowę, c)opracowanie programu budowy, Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, d)wybudowanie zaprojektowanej inwestycji, z dostarczeniem koniecznych materiałów, sprzętu oraz na czas realizacji inwestycji wykwalifikowanych i uprawnionych zasobów ludzkich, e)wybudowanie, dostawę i montaż urządzeń oraz wyposażenia obiektów i instalacji, f)dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, instrukcji eksploatacji i konserwacji, dokumentacji techniczno- ruchowych , instrukcji stanowiskowych, BHP i p.poż, g)przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie konserwacji i napraw oraz eksploatacji obiektów, urządzeń i instalacji, h)uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń wynikających z prawa oraz wymogów PFU, umożliwiających eksploatację obiektów, urządzeń i instalacji, i)zapewnienie kompletnego oznakowania obiektów, urządzeń, pomieszczeń, stref i innych elementów instalacji wymagających oznakowania, j)przekazanie Zamawiającemu obiektów do użytkowania. Wymagania szczegółowe – dokumentacja projektowa Zakres prac projektowych do opracowania przez Wykonawcę, obejmuje w szczególności: a)wykonanie prac przedprojektowych takich jak: pomiary sytuacyjno-wysokościowe i sporządzenie aktualnych map do celów projektowych oraz opinie geotechniczne do celów projektowych, w formie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej, projekty prac geologicznych (jeżeli będą wymagane), dokumentacje geotechniczne, dokumentacje archeologiczne (jeżeli będą wymagane), szczególnie w aspekcie wyprzedzających ratowniczych badań archeologicznych, inwentaryzacje dendrologiczne, ekspertyzy, itp. (o ile będzie wymagane), b)opracowanie koncepcji Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, c)opracowanie projektu budowlanego, kompletnego w zakresie wszystkich branż i wymaganych uzgodnień, zgodnego z wymaganiami obowiązującej w Polsce Ustawy Prawo budowlane 7 lipca 1994 r. (z późniejszymi zmianami) wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę, d)opracowanie projektów wykonawczych dla wszystkich branż (technologicznej, architektonicznej, konstrukcyjnej, drogowej, instalacyjnej, w tym sieci zewnętrzne i instalacje wewnętrzne: wod.-kan., wentylacja, ppoż., elektryczna i teletechniczna i inne niezbędne), spełniające wymagania polskich przepisów w zakresie bezpieczeństwa pracy, warunków sanitarnych, ochrony środowiska i ochrony pożarowej oraz posiadające wymagane uzgodnienia i zatwierdzenia, e)opracowanie planów bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) dla prowadzenia robót, f)opracowanie instrukcji obsługi, eksploatacji i konserwacji poszczególnych obiektów i instalacji i urządzeń PSZOK, g)opracowania dla PSZOK instrukcji p.poż, h)opracowanie niezbędnej dokumentacji do uzyskania pozwolenia na użytkowanie oraz przekazanie dokumentacji wraz z wnioskiem o pozwolenie na użytkowanie do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego. PSZOK będzie składał się z następujących obiektów: a)kontenerowy budynek administracyjno-socjalny (kompletny z pomieszczeniem biurowym zapleczem socjalnym – umywalką, WC, prysznicem, klimatyzacją, ogrzewaniem elektrycznym) wraz z wyposażeniem m.in. w sprzęt komputerowy, meble, b)wiata, pod którą zostaną zlokalizowane kontenery i pojemniki na takie odpady jak: baterie, akumulatory, lampy fluorescencyjne itp., c)plac manewrowy z kostki brukowej, na którego wydzielonej części usytuowane będą kontenery do magazynowania odpadów komunalnych, d)ogrodzenie terenu inwestycji wraz z bramą wjazdową, e)zieleń izolacyjna, f)przyłącza do sieci zewnętrznych. Sugerowana minimalna ilość i rodzaj kontenerów i pojemników stanowiących wyposażenie PSZOK z przeznaczeniem do magazynowania odpadów: - 1 zamykany kontener typu KP-10 o poj. 10 m3 na zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, - 1 zamykany kontener typu KP-10 o poj. 10 m3 na papier, opakowania z papieru i tektury, odzież i tekstylia, - 1 zamykany kontener typu KP-10 o poj. 10 m3 na opakowania wielomateriałowe, na zmieszane odpady opakowaniowe, - 1 otwarty kontener typu KP-10 o poj. 10 m3 na odpady inne niż niebezpieczne, (wstępne) odpady remontowe i budowlane oraz wielkogabarytowe, - 1 otwarty kontener KP-10 o poj. 10 m3 na opakowania ze szkła, opakowania z tworzyw sztucznych, - 1 otwarty kontener na odpady komunalne ulegające biodegradacji (w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji), opakowania z drewna, - 1 kontener na rzeczy używane niestanowiące odpadów, celem ponownego użycia, - 2 zamykane pojemniki z HDPE na drobne baterie o pojemności 120 l, - 2 zamykane pojemniki z HDPE o pojemności 1,1 m3, - 3 regały stalowe, ocynkowane z wannami wychwytowymi stalowymi odpornymi na działanie substancji agresywnych na akumulatory usytuowane pod wiatą. Do obowiązków Wykonawcy należą także działania informacyjno- promocyjne w projekcie, tj. zakup i montaż tablicy informacyjno-promocyjnej, o parametrach określonych w wytycznych Instytucji Zarządzającej. Szczegółowy zakres robót budowlanych i sposób ich wykonania będzie wynikał z uzgodnionej i przyjętej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. UWAGA: 1)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 4 do SIWZ, który stanowi Program Funkcjonalno – Użytkowy dla zadania pn. Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w miejscowości Chorzele - w systemie zaprojektuj i wybuduj. 2)Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie produktów i robót budowlano-montażowych o określonej w SIWZ jakości i funkcjonalności. Z tych względów Zamawiający dołoży należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej występuje takie wskazanie, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SIWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 12.000,00 złotych, słownie: dwanaście tysięcy złotych. 3.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1)Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach w zależności od wyboru wykonawcy: a)w pieniądzu, b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, c)w gwarancjach bankowych, d)w gwarancjach ubezpieczeniowych, e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240), 2)Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Przasnyszu Nr 87 8924 0007 0025 0216 2003 0002 z adnotacją: "Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w miejscowości Chorzele - w systemie zaprojektuj i wybuduj". Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 3)Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 5)Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. 6)Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7)Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8)Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. Dokument wadialny musi identyfikować wykonawcę, oraz zawierać informację, iż stanowi zabezpieczenie wadium w przedmiotowym postępowaniu. 9)Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. Wadium nie może zawierać zapisów ograniczających obowiązek zapłaty wadium. 10)W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4.Zwrot wadium. 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy pzp (opisanego w pkt 14.5. a) SIWZ). 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy pzp (opisanego w pkt. 14.4.1 SIWZ) jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 4.Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a)wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b)Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3, 3a do SIWZ 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów załączy do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Formularz ofertowy i formularz cenowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 i 1a do SIWZ. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile pełnomocnik składa ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach