Przetargi.pl
Budowa przepompowni ścieków deszczowych w Oddziale Okręgowym NBP w Bydgoszczy

Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-950 Bydgoszcz, ul. Jagiellońska 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3268200 , fax. 052 3268309
  • Data zamieszczenia: 2011-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Bydgoszczy
    ul. Jagiellońska 8 8
    85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3268200, fax. 052 3268309
    REGON: 00000222300065
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Bank Centralny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przepompowni ścieków deszczowych w Oddziale Okręgowym NBP w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Zgodne z postanowieniami SIWZ i dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ (zwaną dalej projektem) wykonanie przepompowni ścieków deszczowych stanowiącej zabezpieczenie terenu zamawiającego przed podtapianiem wodami opadowymi w czasie opadów nawalnych występujących jednocześnie z wysokimi stanami wody w rzece Brda. Powyższe zaprojektowane wraz z powiązaniami sieciowymi do istniejącej kanalizacji deszczowej znajdującej się na terenie obiektu zamawiającego w Bydgoszczy przy ul. Jagiellońskiej 8 ma na celu blokowanie ewentualności przepływu zwrotnego (z kanału ulicznego na teren obiektu zamawiającego) przy zastosowaniu zbiornika retencyjnego zmniejszającego intensywność odpływu ścieków do kanalizacji miejskiej. b) Zakres szczegółowy przedmiotu zamówienia według opracowania dokumentacji projektowej obejmuje budowę: - przepompowni zblokowanej ze zbiornikiem retencyjnym w formie studni podziemnej o średnicy 3,2 m i łącznej pojemności czynnej i roboczej 18,89 m3, - kanału zasilającego Dn300 mm długości 8,0 m, - przewodów tłocznych Dn 2x65 mm każdy długości 6,0 m, - kabla zasilającego i sterowniczego c) Wykonawca przy sporządzaniu oferty winien uwzględnić obowiązkowe czynności (w tym wynikające z uwarunkowań Decyzji o pozwoleniu na budowę) takie jak: - wytyczenie obiektu w terenie przez uprawnionego geodetę, - sporządzenie dokumentacji powykonawczej przepompowni, - dokonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. d) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również: - wywóz i utylizację wszystkich materiałów i struktur pozostałych w zakresie realizacyjnym zamówienia jako odpady po zakończeniu poszczególnych etapów realizacyjnych oraz po zakończeniu ostatecznym - na bieżąco, bez możliwości gromadzenia przedmiotowych odpadów na terenie placu budowy; powyższe winno być realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie utylizacji, - zakończeniowe prace porządkowe. 2. Uwagi dotyczące uwarunkowań realizacyjnych: a) Bezpośrednio przed rozpoczęciem robót zamawiający wskaże wykonawcy zakres terenu budowy oraz umożliwi nieodpłatne korzystanie ze źródeł energii elektrycznej 230 V oraz wody, w zakresie koniecznym dla przeprowadzenia robót. b) Wykonawca winien zapewnić całość robocizny, materiałów, sprzętu, narzędzi, transportu i dostaw, niezbędnych do wykonania robót objętych umową, zgodnie z jej warunkami oraz ewentualnymi wskazówkami zamawiającego. c) Czas pracy: dopuszcza się możliwość prowadzenia robót we wszystkie dni tygodnia w godz. 7:45-20:00 z zastrzeżeniem ppkt d), d) zamawiający przewiduje, że w trakcie prowadzenia prac w dni robocze zamawiającego (tj. od poniedziałku do piątku w godz.: 7:30 - 15:30 z wyłączeniem dni świątecznych), z uwagi na specyfikę prowadzonej przez zamawiającego działalności, może wystąpić sytuacyjna konieczność bezwzględnego zaprzestania ich wykonywania i opuszczenia przez wykonawcę placu budowy na okres ok. 2-3 godzin - w częstotliwości średnio ok. 2-3 razy w skali miesiąca, e) Uwagi dotyczące ustawienia i przemieszczania sprzętu: - sposoby ustawienia sprzętu stacjonarnego oraz przemieszczania i ustawień sprzętu mobilnego muszą uwzględniać uwarunkowania dodatkowe związane z faktem prowadzenia prac w obiekcie czynnym prowadzącym działalność bankową (dot. m.in. wymogu zachowania drożności przejść komunikacyjnych dla pracowników zamawiającego, drożności wjazdów do garaży oraz zakazu ograniczania dostępności niektórych miejsc czasowego parkowania pojazdów, - powyższe uwzględniać musi również zachowanie istniejących warunków oświetlenia zewnętrznego oraz monitoringu zamawiającego w miejscach usytuowania lamp i kamer systemu CCTV - w sposób na bieżąco uzgadniany z zamawiającym, - zasięg roboczy sprzętu pracującego winien być przez wykonawcę każdorazowo oznaczony w sposób widoczny i uniemożliwiający przypadkowe wejście osób postronnych (w tym pracowników i klientów zamawiającego), lub wjazd pojazdów. f) Materiały i struktury zakwalifikowane w zakresie realizacyjnym zamówienia, jako odpady wykonawca ma obowiązek wywozić na bieżąco z terenu zamawiającego. Niedopuszczalne jest ich nieuzasadnione gromadzenie w sposób ograniczający powierzchnię otoczenia placu budowy poza wytyczonym w uzgodnieniu z zamawiającym placem budowy. g) Z uwagi na charakter pracy Oddziału NBP wstęp i poruszanie się pracowników wykonawcy na terenie banku odbywać się będzie pod nadzorem zamawiającego według zasad określanych przez niego na bieżąco. h) Podczas realizacji robót wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę robót oraz mienia zamawiającego pozostającego bezpośrednio w zakresie lokalizacji, w których prowadzone będą przez wykonawcę prace. Prace odbywać się będą w czynnym obiekcie biurowym, w związku z czym wykonawca winien zabezpieczać na bieżąco teren robót w sposób uniemożliwiający powstanie sytuacji zagrażających zdrowiu lub życiu pracowników lub klientów zamawiającego, a także bezkolizyjny dla ciągłości pracy wszelkich instalacji i urządzeń zainstalowanych w obiekcie. Sprzęt oraz materiały niezbędne dla realizacji robót winny być przez wykonawcę odpowiednio zabezpieczone z zachowaniem zasad BHP i p.poż. i) W przypadku spowodowania przez wykonawcę ewentualnych zniszczeń struktur budowlanych, wyposażenia lub pojazdów - wykonawca winien w terminie wyznaczonym przez zamawiającego dokonać właściwych napraw w celu doprowadzenia do stanu przed zniszczeniem. Wszystkie urządzenia techniczne oraz materiały budowlane, niezbędne dla realizacji zamówienia winny spełniać wymagania określone w art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz posiadać odpowiednie certyfikaty lub aprobaty techniczne dopuszczające je do stosowania w budownictwie. 3. Uwagi dodatkowe: a) Opis przedmiotu zamówienia stanowi o zamówionym zakresie a wymagania w nim zawarte są obowiązujące dla wykonawcy. Wszystkie roboty i zastosowane materiały winny być zgodne z niniejszymi wymaganiami. Dane określone w opisie przedmiotu zamówienia uważane są za wartości docelowe, od których dopuszczalne są odchylenia w ramach określanego przez zamawiającego na bieżąco przedziału tolerancji niezbędnego w sytuacjach zapewnienia właściwej realizacji zamówienia. b) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia (dotyczy również projektu, który zawiera się w zakresie Opisu przedmiotu zamówienia) zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne - w zakresie parametrów opisanych. W przypadku braku opisu parametrów - należy przyjąć przykładowe wskazanie rozwiązania bądź materiału, mające na celu przybliżenie oczekiwanego przez zamawiającego poziomu jakości, zbliżonego do poziomu istniejącego w obiekcie zamawiającego. c) Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi minimum 3 lata, z zastrzeżeniem Dział IV pkt 6 SIWZ. Uwaga: Niniejsza treść opisu przedmiotu zamówienia oraz treść zawarta w projekcie (załącznik nr 1 do SIWZ) a w jego zakresie również w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, uzupełniają się wzajemnie, jednakże w przypadku wystąpienia ewentualnych niejednolitości zapisów należy przyjąć priorytet treści SIWZ - opisu przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324233
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach