Przetargi.pl
Budowa parkingu dla samochodów osobowych ze zjazdami publicznymi, kanalizacją deszczową i oświetleniem terenu wraz z przyłączem energetycznym

PROMAX Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-450 Łazy, Ul. Pocztowa 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 673 42 60 , fax. (032) 672 49 79
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PROMAX Sp. z o.o.
    Ul. Pocztowa 14 14
    42-450 Łazy, woj. śląskie
    tel. (032) 673 42 60, fax. (032) 672 49 79
    REGON: 24136568600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lazy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PROMAX SP. Z O.O.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parkingu dla samochodów osobowych ze zjazdami publicznymi, kanalizacją deszczową i oświetleniem terenu wraz z przyłączem energetycznym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu dla samochodów osobowych ze zjazdami publicznymi, kanalizacją deszczową i oświetleniem terenu wraz z przyłączem energetycznym, położonego w Łazach przy skrzyżowaniu ulicy Poniatowskiego i Wiejskiej oraz ulicy Kopernika dz. nr 818, 802, 819, 835, 817/1. Na parkingu zaprojektowano 59 miejsc postojowych, w tym 55 o wymiarach 2,5x5,0 m (ozn. 1) i 4 miejsca dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,75x5,0 m (ozn.4). Drogi manewrowe na parkingu zaprojektowano szer. 6 m. Parking posiada włączenie do dróg publicznych z pomocą projektowanych zjazdów (ozn. 2). Zaprojektowano dwa zjazdy publiczne - do ulicy Poniatowskiego i do ul. Kopernika. Gdy ulica Kopernika zostanie połączona z ulica Wiejską, wtedy zjazd będzie odbywał się do tej drogi. Wzdłuż parkingu od strony zachodniej zaprojektowano chodnik szer. 1,5 m, który łączy się z chodnikami przy ul. Poniatowskiego i Kopernika. Zadanie obejmuje również rozbiórkę dwóch istniejących budynków. 2.Realizacja zadania obejmuje wykonanie kanalizacji deszczowej umożliwiającej odprowadzenie wód deszczowych z parkingu przy ul. Poniatowskiego/Kopernika w Łazach. Kanalizacja wykonana zostanie z rur PVC Dz250mm, Dz200mm klasy SN8. Długość kanalizacji deszczowej wynosi L = 97,1m. Trasa kanalizacji przebiega przez działki nr 817, 818. Na załamaniu trasy projektuje się studzienki rewizyjne z kręgów betonowych Dn1000 oraz studzienki Dn600 z tworzywa sztucznego. Wody deszczowe odprowadzane będą wpustami ulicznymi do projektowanej kanalizacji deszczowej i po podczyszczeniu zostaną odprowadzone projektowanym przyłączem do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej Dn250 w ul. Różanej. Projekt przyłącza stanowi oddzielne opracowanie. Przed odprowadzeniem do kanalizacji wody opadowe z terenu parkingu zostaną podczyszczone w zblokowanym separatorze substancji ropopochodnych z osadnikiem piasku typ MAK-II-B-3/30-0,6 firmy Navotech lub typ ESK-BH 3/30/600 firmy Ecol-Unicon. Separator zostanie zlokalizowany w terenie zielonym przy projektowanym parkingu. 3.W ramach inwestycji przewiduje się również wykonanie instalacji oświetlenia parkingu wraz z przyłączem energetycznym. Oświetlenie zaprojektowano jako latarnie na słupach aluminiowych typu S-100SwPAL o wys.10m z jednoramiennymi i dwuramiennymi wysięgnikami 0,5m(1,0m) - do oświetlenia parkingu i wjazdu. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa: 1) PROJEKT BUDOWLANY - Parking dla samochodów osobowych ze zjazdami publicznymi, kanalizacją deszczową i oświetleniem terenu wraz z przyłączem energetycznym. wykonany przez STUDIO PROJEKTOWE arch. Krzysztof CIENCIAŁA, 43-400 CIESZYN , ul. Beskidzka 5 ZAWARTOŚĆ PROJEKTU : teczka 01. Projekt zagospodarowania terenu teczka 02a. Projekt drogowy - zjazdy teczka 02b. Projekt drogowy - parking teczka 03. Projekt kanalizacji deszczowej teczka 04. Projekt oświetlenia parkingu i przyłącza energetycznego teczka 05. Dokumenty formalno-prawne 2) Projekt rozbiórki budynków gospodarczych wykonany przez F.U.H. BUDEX Mikołaj Bielawski, ul. Dojazd 19/24, 42-400 Zawiercie. 3) Przedmiary robót (pomocniczo). 5.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dn. 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U.z 2010 r. Nr243, poz. 1623 z późn. zm.). Wszelkie stosowane materiały powinny być nowe, odpowiadać Polskim Normom lub Aprobatom Technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest, świadectwo, certyfikat zgodności. Użyte w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. 6.Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp - Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, urządzeń lub rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby spełnione zostały wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem -minimalne parametry jakościowe cechy użytkowe- zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego, w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta ( dostawcy ) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 7.W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych materiałów wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu materiału oraz załączenia stosowanych dokumentów takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierających wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne. 8.Zestawienie zamiennych, równoważnych materiałów i urządzeń oceniane będzie pod względem zgodności (równoważności) z zastosowanymi materiałami i urządzeniami w dokumentacji projektowej oraz przedmiarów robót. Dopuszcza się zastosowanie przez Wykonawcę równoważnych zamienników materiałów i urządzeń pod warunkiem, że materiały i urządzenia zaproponowane są istotnie równoważne z określonymi w wielobranżowej dokumentacji projektowej. Zaoferowanie urządzeń lub materiałów równoważnych nie może prowadzić do zmiany projektu. Zestawienie zamiennych, równoważnych materiałów i urządzeń wraz z ich parametrami technicznymi należy dołączyć do każdego wydzielonego przedmiaru robót. W przypadku wątpliwości co do równoważności zaproponowanych w ofercie zamienników, Zamawiający w porozumieniu z projektantem na etapie badania oferty może wymagać wykazania (udokumentowania) równoważności. W przypadku niewykazania równoważności, Zamawiający zgodnie z art. 87 ust 2 pkt 3 dokona poprawy materiałów i urządzeń na podane w dokumentacji bez zmiany wynagrodzenia. Nie umieszczenie w zestawieniu zamiennych, równoważnych materiałów i urządzeń oznaczać będzie, że w trakcie realizacji prac zastosowane będą materiały i urządzenia wynikające z dokumentacji projektowej. 9.Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 5 lat gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 10.Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art.581 par.1 KC a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół Odbioru Ostatecznego Zadania lub Zadań, odpowiednio do złożonej oferty. 11.Przed przystąpieniem do realizacji zadania Wykonawca jest zobowiązany posiadać zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót. 12.Wykonawca winien zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim w szczególności z przepisami techniczno - budowlanymi, oraz przepisami bhp i p.poż, przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. 13.Uznaje się, iż złożenie ofert oznacza, że Wykonawcy zapoznali się z wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na, lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającej z niej umową. 14.Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu placu budowy i jego otoczenia w celu uzyskania wszystkich niezbędnych informacji co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Przedłużenie rękojmi za wady i usterki
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lazy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach