Gmina Miejska Nowa Ruda ogłasza przetarg
- Adres: 57-400 Nowa Ruda, ul. Rynek 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8720339, 8720300 , fax. (074) 872 22 68
- Data zamieszczenia: 2015-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Nowa Ruda
ul. Rynek 1 1
57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
tel. 074 8720339, 8720300, fax. (074) 872 22 68 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.nowaruda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa oświetlenie ulicznego ul. Kasztanowej w Nowej Rudzie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego ul. Kasztanowej w Nowej Rudzie. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności montaż nowych linii kablowych, słupów wraz z oprawami oświetleniowymi oraz szafki oświetlenia ulicznego. Zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy oraz § 4 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj. Dz. U. z 2013r., poz. 1129), Zamawiający określił przedmiot zamówienia za pomocą: projektu budowlanego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zakres przedmiotu zamówienia: 1)Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają projekt budowlany i specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ 2)Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent, pochodzenie lub normy, aprobaty lub specyfikacje techniczne i systemy odniesienia w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itd. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, systemów odniesienia, itd. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, o ile to konieczne, złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność. Wyżej wskazane dokumenty mogą podlegać ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. 3)Równoważność, o której mowa powyżej przyjmować należy jako równoważność, o której mowa zarówno w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, jak i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. 4)Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zakończy się po upływie min 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. W przypadku, gdy zamontowane materiały i/lub urządzenia wymagają cyklicznych przeglądów gwarancyjnych Wykonawca wykona je bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje również bezpłatną wymianę wraz z montażem elementów eksploatacyjnych. 5)Na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania aktualnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączeń, które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania. Uwagi ogólne: 1)Wykonawca powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie - zapewniał wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób określony w dokumentacji projektowej i STWiOR. 2)Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe. Przedmiar robót, który stanowi dodatek do SIWZ służą wyłącznie celom poglądowym i pomocniczym. 3)Zamawiający do oferty załączy harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji przedmiotu zamówienia, z którego ma wynikać kolejność realizacji robót. Harmonogram ma być sporządzony z podziałem na tygodnie realizacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nowaruda.biuletyn.net/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO W ULICY KRASZEWSKIEGO ORAZ W ULICY WRZOSOWEJ W CHOJNOWIE
Dodano: 2016-07-21 - Budowa oświetlenia drogowego w technologii LED w miejscowości Żórawina ul. Gimnazjalna i Słoneczna ETAP I.
Dodano: 2016-06-29 - PRZEBUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO W SZKLARSKIEJ PORĘBIE ULIC KILIŃSKIEGO,UROCZA ORAZ CARITAS - ETAP II
Dodano: 2016-05-03 - Budowa oświetlenia ulic Pięknej, Różanej i Lisiej w Kłodzku
Dodano: 2016-04-26 - Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Wisznia Mała
Dodano: 2016-04-15 - Budowa sieci oświetlenia wybranych dróg w Sobinie, etap II część 2 i etap IV część 2
Dodano: 2016-01-29 - Budowa sieci oświetlenia wybranych dróg w Polkowicach, obręb 4, etap IX
Dodano: 2016-01-25 - Likwidacja kolizji odcinka napowietrznej linii średniego napięcia 20 kV z terenem BSAG w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-01-13 - Budowa przyłącza kablowego SN/nN dla zasilania chłodni na sadzonki i nasiona z zapleczem socjalno-edukacyjnym na szkółce gospodarczej w Starym Węglińcu.
Dodano: 2015-10-28 - Modernizacja oświetlenia drogowego ul. Paderewskiego w Oławie.
Dodano: 2015-09-24