Gmina Złota ogłasza przetarg
- Adres: 28425 Złota, ul. Sienkiewicza
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 561 633 , fax. 413 561 648
- Data zamieszczenia: 2018-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Złota
ul. Sienkiewicza 79
28425 Złota, woj. świętokrzyskie
tel. 413 561 633, fax. 413 561 648
REGON: 29101087200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazlota.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznych w Gminie Złota – Etap II”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
„Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznych w Gminie Złota – Etap II”. 2.1.1.Zakres tego zadania obejmuje roboty budowlane związane z dostawą i montażem 88 szt. mikroinstalacji - autonomicznych zestawów fotowoltaicznych z możliwością oddawania nadwyżki wyprodukowanej energii elektrycznej do sieci o łącznej mocy 365,40 kW. 2.1.2. W zakres robót wchodzi m.in.: I. Opracowanie dokumentacji projektowej – projekt wykonawczy mikroinstalacji fotowoltaicznych obejmujący: • inwentaryzację budynków (w tym dokonanie oceny stanu technicznego budynków pod kątem ich wytrzymałości na obciążenie) i terenów przeznaczonych do montażu mikro-instalacji, przeprowadzenie analizy najefektywniejszej lokalizacji mikroinstalacji; • sprawdzenie założeń techniczno-technologicznych; • uzyskanie warunków technicznych lub uzgodnień od gestorów istniejącego uzbrojenia infrastrukturalnego w przypadku gdy wystąpi taka konieczność; • przedstawienie i uzgodnienie z Zamawiającym oraz z użytkownikiem (właścicielem nieruchomości) warunków wyjściowych do projektowania, które będą podstawą dalszych prac projektowych obejmujące m.in. rozwiązania projektowe wraz z dokumentami potwierdzającymi jakość i parametry techniczne przyjętych do użycia urządzeń i materiałów; opracowanie indywidualnych, dopasowanych do potrzeb użytkowników (właścicieli nieruchomości) dokumentacji projektowych w języku polskim, odrębnych dla każdej mikroinstalacji i ich uzgodnienie z użytkownikiem (właścicielem nieruchomości), inspektorem nadzoru oraz zaakceptowanie przez Zamawiającego; • uzyskanie w oparciu o zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacje projektowe decyzji administracyjnych wynikających z przepisów prawa oraz innych dokumentów wymaganych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym: opinii, uzgodnień rzeczoznawców, gestorów sieci i jednostek administracji, materiałów geodezyjnych (o ile będą potrzebne) oraz dodatkowych analiz i opracowań pomocniczych w nie zbędnym zakresie. II. Roboty budowlane. W zakres prac budowlanych wchodzi wykonanie kompletnych mikroinstalacji zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, po uzyskaniu uzgodnień i zatwierdzeń, wymaganych pozwoleń oraz dostosowanie istniejących instalacji do prawidłowego współdziałania z wykonaną instalacją z uwzględnieniem niezbędnych prac towarzyszących, w tym w szczególności: • przejęcie przez Wykonawcę od Zamawiającego i Użytkownika (właściciela nieruchomości) placów budowy i przygotowanie miejsca pod montaż mikroinstalacji, • ustalenie przebiegu trasy przewodów od miejsca montażu mikroinstalacji do wpięcia w istniejące instalacje; • montaż mikroinstalacji; • wykonanie połączenia z instalacją elektroenergetyczną obiektu; • wykonanie odpowiednich zabezpieczeń przeciwprzepięciowych i instalacji odgromowej, jeśli jest wymagana lub przystosowanie istniejącej instalacji odgromowej do mikroinstalacji, • wykonanie przejść w przegrodach wewnętrznych i zewnętrznych budynków; • wykonanie i zasypywanie ewentualnych wykopów pod przewody; • zabezpieczenie miejsc przebić i przejść przewodów elektrycznych; • wykonanie pozostałych niezbędnych prac związanych z układaniem przewodów, urządzeń, • przeprowadzenie wymaganych prób i badań, dokonanie próbnego rozruchu przed odbiorem robót,; • uzyskanie i przygotowanie niezbędnych dokumentów (protokołów prób i badań, kart gwarancyjnych, książek serwisowych, instrukcji obsługi i użytkowania w języku polskim) związanych z przekazaniem do użytkowania wybudowanych instalacji na poszczególnych nieruchomościach; • opracowanie odrębnie dla każdej mikroinstalacji operatu odbiorowego z wykonanej mikroinstalacji (w 2 egz.) zawierającego: dokumentację powykonawczą (jeżeli zajdą istotne zmiany podczas prowadzenia robót), komplet kart gwarancyjnych, badań, atestów, prób, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą przyjętą do państwowego zasobu geodezyjnego (w 3 egz.), w przypadku konieczności jej wykonania; • opracowanie odrębnie dla każdej mikroinstalacji szczegółowej instrukcji obsługi mikroinstalacji (zawierającej m.in. zalecenia bieżącej konserwacji); • przygotowanie zgłoszeń wraz z wymaganą dokumentacją przyłączenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej - w imieniu użytkownika (właściciela nieruchomości) na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, oraz złożenie tych dokumentów u operatora sieci (OSD) w terminie do 7 dni od dnia wykonania instalacji • przeprowadzenie szkolenia użytkowników instalacji w zakresie eksploatacji i obsługi wykonanych mikroinstalacji oraz sporządzenie protokołu obejmującego zakres szkolenia oraz uzyskanie oświadczeń od użytkowników o dokonanym szkoleniu; • wykonanie przeglądów gwarancyjnych oraz bezpłatnych usług serwisowych w okresie obowiązywania gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09332000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r., poz. 1146). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: BS Pińczów O/Złota 81 8509 0002 2004 4000 0404 0007 Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia - do dnia ……………..", d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich . W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Montaż instalacji OZE na obiektach należących do gminy Solec-Zdrój
Dodano: 2023-12-21 - Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji OZE w ramach projektu pn. „OZE dla mieszkańców gmin SZGiM”
Dodano: 2019-12-16 - Usługa polegająca na uruchomieniu instalacji solarnej wykonanej w ramach zadania „Zaprojektowanie i budowa instalacji solarnej do podgrzewu wody dla budynku Krytej Pływalni przy ul. Grotta w Busku-Zdroju”
Dodano: 2019-10-17 - „Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznych w Gminie Złota – Etap II”.
Dodano: 2018-02-15 - Dostawa i montaż 2 układów kompletnych instalacji fotowoltaicznej: pierwszej o mocy 5,3 kW składającej się z 20 paneli, oraz drugiej o mocy 21,2 kW składającej się z 80 paneli
Dodano: 2017-05-01 - „Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznych w Gminie Złota”
Dodano: 2017-01-20 - Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznych w Gminie Złota
Dodano: 2016-11-17