Przetargi.pl
Budowa miejskiego targowiska przy ul. 31-go stycznia w Barlinku – Mój Rynek. Drugi przetarg

Gmina Barlinek ogłasza przetarg

  • Adres: 74320 Barlinek, ul. Niepodległości
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7462450 w. 16 , fax. 957 461 704
  • Data zamieszczenia: 2018-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Barlinek
    ul. Niepodległości 20
    74320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 95 7462450 w. 16, fax. 957 461 704
    REGON: 52837900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gmina.barlinek.sisco.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa miejskiego targowiska przy ul. 31-go stycznia w Barlinku – Mój Rynek. Drugi przetarg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnobranżowego projektu budowlanego wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych dla zadaszonego targowiska miejskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie tego projektu. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: 1) wykonanie placów utwardzonych o powierzchni ok. 2.345 m2 (w tym ok. 1.000 m2 kostka ażurowa), 2) wykonanie parkingów o powierzchni ok. 664 m2, 3) wykonanie wiat handlowych o powierzchni ok. 120m2 dla min. 12 stanowisk otwartych, 4) wykonanie min. 12 stanowisk otwartych, 5) wykonanie śmietnika o powierzchni ok. 14,6 m2, 6) wykonanie sanitariatu o powierzchni ok. 7 m2, 7) odwodnienie terenu, 8) wykonanie oświetlenia, 9) wykonanie elementów małej architektury. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy w ramach prac projektowych należy: 1) wykonanie koncepcji projektowej 2) wykonanie projektu budowlanego - 6 egz., 3) wykonanie projektu wykonawczego – 3 egz., 4) opracowanie operatu wodno-prawnego – 4 egz. - jeżeli zaistnieje konieczność wykonania 5) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – 3 egz., 6) opracowania karty informacyjnej przedsięwzięcia - 4 egz. - jeżeli zaistnieje konieczność wykonania 7) opracowanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko – 3 egz. - jeżeli zaistnieje konieczność wykonania 8) opracowanie projektu stałej organizacji ruchu – 4 egz. 9) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas robót – 4 egz. 10) harmonogramu realizacji robót budowlanych inwestycji 11) harmonogramu płatności, 12) projektu zagospodarowania placu budowy: uwzględniający dowóz bieżący i składowanie materiałów projektu organizacji robót informacji projektanta o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 13) planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (bioz), 14) planu zapewnienia jakości wykonywanych robót budowlanych, 15) pozwolenie na wycinkę niezbędnej liczby drzew. UWAGA: Przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia projektu celem uzyskania pozytywnej opinii nadzoru inwestorskiego i zamawiającego co do przyjętych rozwiązań. Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w naradach koordynujących prace projektowe, które będą odbywały się z udziałem nadzoru inwestorskiego i zamawiającego. Wykonawca wykona roboty budowlane na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno-użytkowy „Budowa miejskiego targowiska przy ul. 31-go stycznia w Barlinku” – załącznik nr 8 do SIWZ. W stosunku do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w ust. 9 Zamawiający dokonuje następujących uszczegółowień: 1) Zamawiający dopuszcza na etapie projektowym zmiany rozwiązań technicznych zaproponowanych w PFU spowodowane szczególnymi warunkami terenowymi i uzyskanymi uzgodnieniami – niedopuszczalne jest jednak odstępstwo od ogólnej koncepcji określonej w PFU, w szczególności zmniejszenie liczby stanowisk handlowych. 2) Wykonawca w cenie ryczałtowej zawrze wszelkie koszty wynikające z wykonania robót przygotowawczych jak np. wykonania tymczasowych dróg dojazdowych, niwelacji skarp, poboczy czy istniejących ciągów komunikacyjnych w celu wykonania robót budowlanych zawartych w dokumentacji projektowej. 3) Zamawiający posiada i udostępnia aktualną mapę do celów projektowych (załącznik nr 9 do SIWZ), warunki techniczne przyłączenia Przedsiębiorstwa Wodociągowo-Kanalizacyjnego „Płonia” Sp. z o.o. (załącznik nr 10 do SIWZ), warunki techniczne przyłączenia do sieci ENEA Operator Spółka z o.o. (załącznik nr 11 do SIWZ) oraz Opinię geotechniczną (załącznik nr 12 do SIWZ). 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od wykonania robót budowlanych po uzyskaniu pozwolenia na budowę – w takim przypadku Wykonawca otrzyma zapłatę w wysokości określonej w ofercie kwoty za projekt. Z chwilą zapłaty Wykonawca przeniesie na Zamawiającego, całość autorskich praw majątkowych, praw zależnych oraz prawo zezwalania na wykonywanie praw zależnych na polach eksploatacji wymienionych w umowie (załącznik nr 7) do dokumentacji, a także własność nośnika, na którym utrwalono opracowanie oraz własność wszystkich egzemplarzy dokumentacji. Wykonawca w trakcie realizacji robót budowlanych musi zapewnić bezproblemowy dostęp do istniejącego budynku mieszkalnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert na zasadach określonych w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ ze wskazaniem: a) ceny ofertowej brutto obliczonej w sposób określony w rozdziale XVIII; b) terminu realizacji przedmiotu umowy (nie później niż 01 grudnia 2018 r.); c) oferowanej długości gwarancji (nie mniej niż 48 i nie więcej niż 60 miesięcy). 2) Oświadczenia wymienione w rozdziale XIII. pkt 1. 1)-4) SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ); 3) Wykaz podwykonawców - załącznik nr 6 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie – przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 5) Potwierdzenie wniesienia wadium – zgodnie z rozdziałem IX punkt 5 SIWZ. 6) Dopuszcza się złożenie przez Wykonawcę wygenerowanego przez niego Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ) o treści odpowiadającej oświadczeniom, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W takim przypadku JEDZ należy zaszyfrować jednym z ogólnie dostępnych, bezpłatnych programów szyfrujących, przesłać go na adres poczty elektronicznej wskazany w rozdziale I, a w ofercie (załącznik nr 1 do SIWZ) wskazać nazwę programu szyfrującego i hasło do rozszyfrowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach