Przetargi.pl
„Budowa kancelarii dla leśnictw Długopole Dolne i Wyszki wraz z zagospodarowaniem terenu.”

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Bystrzyca Kłodzka ogłasza przetarg

  • Adres: 57-500 Bystrzyca Kłodzka, Międzyleśna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 110 504, , fax. 748 113 958
  • Data zamieszczenia: 2018-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Bystrzyca Kłodzka
    Międzyleśna 3
    57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie
    tel. 748 110 504, , fax. 748 113 958
    REGON: 93102389400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_bystrzyca_klodzka/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa kancelarii dla leśnictw Długopole Dolne i Wyszki wraz z zagospodarowaniem terenu.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące budowy budynku kancelarii leśnictw Długopole Dolne oraz Wyszki wraz z zagospodarowaniem terenu. W obiekcie będą znajdować się pomieszczenia: biurowe, socjalne i magazynowe, natomiast przy budynku znajdować się będą miejsca postojowe. Parametry techniczne (podstawowe) budynku kancelarii: - powierzchnia zabudowy: 76,59 m2 - powierzchnia użytkowa: 58,93 m2 - kubatura: 245,96 m3 - ilość kondygnacji nadziemnych: 1 - szerokość budynku: 9,61. m - długość budynku: 7,97 m - wysokość budynku: 6,09 m. 2.Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w dokumentacji projektowej – Załącznik nr 8 do SIWZ tj. : a) projekt budowlany – „ Budowa kancelarii leśnictw Długopole Dolne i Wyszki”; b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; c) przedmiary robót. 3.Lokalizacja inwestycji : działka o numerze geodezyjnym 648/36, AM-3, obręb 0028 – Stara Bystrzyca, jedn. ew. Bystrzyca Kłodzka – obszar wiejski. 4.Dokumenty uzupełniające oraz inne opracowania: a) decyzja dot. pozwolenia na budowę- Decyzja nr 21/XII/B/2018 wydana przez Starostę Kłodzkiego. 5.Wykonawca działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, zobowiązany jest do uzyskania, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo budowlane ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu. 6.Wykonawca zapewnia doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, w tym do kierowania i wykonywania robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z postanowieniami stosownych decyzji podejmowanych przez Zamawiającego oraz podmioty/instytucje zewnętrzne. 7.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych z należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi normami oraz przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotowej inwestycji. 8.W zakresie realizacji robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, pieszego w rejonie prowadzonych robót oraz do uporządkowania i zagospodarowania terenu po ich zakończeniu. 9.Kierownika budowy ustanawia Wykonawca. Koszty jego wynagrodzenia leżą po stronie Wykonawcy. 10.Realizacja przedmiotowego zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332, 1529, z 2018 r. poz. 12, 317, 352, 650) oraz ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (tj. Dz.U. z 2017r. poz. 459 ze zm.). 11.Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia obsługi geodezyjnej. Wymagane jest geodezyjne wyznaczenie obiektu w terenie przed wybudowaniem kancelarii leśnictw oraz sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej położenia obiektu na gruncie po wybudowaniu. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia w widocznym miejscu tablicy informacyjnej Koszty tablicy leżą po stronie Wykonawcy. 12.Wszelkie formalności i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy robót. 13.We wszystkich miejscach opisu przedmiotu zamówienia ujętych w dokumentacji projektowej robót budowlanych, gdzie Zamawiający poprzez nazwy, oznaczenia wskazuje producenta, pochodzenie materiału, urządzenia, sprzętu – dopuszcza się złożenie oferty równoważnej na materiał, urządzenie i sprzęt równoważny. Za równoważne materiały, urządzenia i sprzęt Zamawiający uzna te, które posiada skład fizykochemiczny oraz parametry jakościowo-techniczne nie gorsze od wskazanych. Zgodnie z a art. 30 ust. 4 ustawy PZP Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązanie równoważne. W tym przypadku, gdy Wykonawca powoła się na system jakościowy równoważny, po jego stronie leży wskazanie dowodu równoważności, który należy dołączyć do oferty. 14.W ramach prowadzonego postępowania, Zamawiający umożliwia zainteresowanym Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie objętym inwestycją. W związku z powyższym, Zamawiający udostępni Wykonawcom teren przyszłej budowy celem przeprowadzenia wizji lokalnej, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 08:30 do 13:30. Wykonawca każdorazowo winien poinformować Zamawiającego o zamiarze przeprowadzenia wizji lokalnej z zachowaniem formy pisemnej bądź telefonicznej. Zgłoszenie należy przekazać na adres e-mail: bystrzyca@wroclaw.lasy.gov.pl lub pod numerem +48 74 811 05 04. 15.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP oraz art. art. 144 ust. 1 pkt 2 PZP. 16.Wykonawca za prawidłowo wykonane roboty budowlane wystawi Zamawiającemu faktury końcowe VAT płatne przelewem w terminie do 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, na konto bankowe wskazane przez Wykonawcę na fakturze. 17.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 18.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 19.Podwykonawstwo: a)stosownie do postanowień art. 36a ust. 2 ustawy PZP, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj.: wymienionych w przedmiarze robót konstrukcyjno-budowlanych. W pozostałym zakresie Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotowego zamówienia przy współudziale podwykonawców. W takim przypadku, Wykonawca podczas realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany jest do respektowania wszystkich wymagań Zamawiającego, szczegółowo przedstawionych i opisanych w projekcie umowy załącznik nr 5 do SIWZ, b)na podstawie art. 36b ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców – stosowne informacje w tym zakresie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Ofertowym wg. wzoru przedstawionego w załączniku nr 1 do SIWZ, c)na podstawie art. 36b ust 1a ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwagi na okoliczność, iż realizowane dostawy i roboty budowlane będą wykonywane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotowym zamówieniem. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa powyżej, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych, d) powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 20.Zamawiający stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wprowadza w przedmiotowym postępowaniu wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców, na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, ze zm.), minimum dwóch osób wykonujących prace fizyczne w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnionych na stanowiskach robotniczych, zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy (cały etat) zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, ze zm.): przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem .Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji w której Wykonawca lub podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnicy spółki cywilnej). Powyższe nie dotyczy także wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, obsługi geodezyjnej i dostawców materiałów budowlanych. Zamawiający informuje, że w związku z niniejszym wymogiem, sposób dokumentowania zatrudnienia osób zaangażowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia, zasady kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w niniejszym punkcie oraz sankcjonowania Wykonawców z tytułu niespełnienia tych wymagań, opisano odpowiednio w projekcie umowy o zamówienie publiczne stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. 21.Zmiana Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy w zakresie wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot Umowy nie stanowi zmiany Umowy, ale jest wymagana zgoda Zamawiającego na zmianę Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy, wyrażona poprzez akceptację Umowy o podwykonawstwo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 9 000,00 zł ( słownie; dziewięć tysięcy złotych, 00/100) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 4.Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (kasa Nadleśnictwa pom.106). Wadium musi zabezpieczać ofertę na zamówienie przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. 5.Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. 7.Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana : a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie w niniejszym warunku nie stawia szczególnych wymagań.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach