Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kursko

Gmina Międzyrzecz ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Rynek 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7426930 , fax. 95 7426979
  • Data zamieszczenia: 2015-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzecz
    ul. Rynek 1 1
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 95 7426930, fax. 95 7426979
    REGON: 21096684600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kursko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Przedmiot zamówienia: 3.1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kursko. 3.1.2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjno- tłocznej wraz z przepompownią ścieków. Zakres przedmiotowej inwestycji obejmuje: 1) Wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z PVC-U SN8 DN 200 w miejscowości Kursko Stare: - odcinek od studni istniejącej S77 do studni SR; - odcinek od studni S89 do tłoczni ścieków P7; - odcinek od studni S87 do studni S90 (z uwagi na istniejące zagospodarowanie działki przedmiotowy odcinek należy wykonać metoda przewiertu sterowanego); 2) Wykonanie kanalizacji tłocznej z rur PE100 SDR17 PN10 DN110 w miejscowości Kursko Stare - odcinek od SR do tłoczni ścieków; 3) Dostawę i montaż tłoczni ścieków P7 wraz z kompletnym wyposażeniem, rozruchem, systemem monitoringu oraz zagospodarowaniem terenu tłoczni. 3.1.3 Jednostka Eksploatacyjna posiada system powiadamiania o stanach pracy przepompowni tłoczni ścieków wykorzystujący łączność GSM. 3.1.4. Wymagania dotyczące wyposażenia szaf sterowniczych tłoczni i przepompowni ścieków: 1) System naprzemiennej pracy pomp; 2) Amperomierze dla każdej pompy; 3) Licznik godzin pracy pomp; 4) Licznik ilości załączeń pomp; 5) Modem umożliwiający przesyłanie informacji SMS o stanach awaryjnych tłoczni na wybrane numery telefonów komórkowych. Monitoring GSM oparty jest w większości na modemach TX800 oraz nowszych TX704 firmy Inter-Kompas z Nowego Sącza. W przypadku instalowania innego modemy należy dostarczyć obsługujący go program. W sytuacji niedostatecznej siły sygnału GSM należy zastosować odpowiednie rozwiązania wzmacniające (np. wzmacniacz sygnału GSM, antena zewnętrzna). 3.1.5. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do terminowego, prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności : - koszty sprzętu i transportu, - koszty materiałów, - pozyskania urobku do wykonania robót ziemnych, - odwodnienia wykopów - utylizacji odpadów pochodzących z robót rozbiórkowych i ziemnych, zgodnie z ustawą o odpadach - usług geodezyjnych - kosztorysów powykonawczych, - koszty zabezpieczenia placu budowy (np. opracowanie projektu czasowej organizacji i zabezpieczenia ruchu drogowego oraz zatwierdzenie projektu itp. ), - w przypadku zajęcia pasa drogowego - opłaty za zajęcie pasa drogowego w celu wykonania zleconych robót i umieszczenie w nim urządzeń infrastruktury technicznej, - w przypadku kolizji z zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej na etapie prowadzenia robót - koszty usunięcia kolizji. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta, - ustanowienie kierownika budowy i kierowników robót branżowych- w razie potrzeby- koszty wykonania tymczasowych objazdów i dojść do posesji jak np. drogi i chodniki z płyt betonowych, kładki itp., - mapy geodezyjnej powykonawczej wraz z geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi w 3 egzemplarzach, - koszty sporządzenia 3 egz. dokumentacji powykonawczej odbiorowej, - koszty zakupu, dostawy i montażu wyposażenia obiektu, - koszty odtworzenia nawierzchni drogi do stanu jak przed robotami, - a także wszelkie inne koszty nie wymienione wyżej niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania zadania. 3.1.6. Wykonawca przed złożeniem oferty winien zapoznać się z miejscem prowadzenia robót. 3.1.7. Wykonawca przed rozpoczęciem robót musi sporządzić dokumentację fotograficzną stanu przed rozpoczęciem robót i przekazać ją Zamawiającemu w wersji elektronicznej. 3.1.8. Roboty budowlane należy prowadzić w taki sposób, aby w miarę możliwości udostępnić dojazdy do nieruchomości zlokalizowanych w obrębie wykonywanych robót. 3.1.9. Po zakończonych robotach należy odtworzyć tereny zielone na trasie prowadzonych robót oraz przywrócić do poprzedniego stanu wszystkie utwardzone nawierzchnie z kostki kamiennej, asfaltu itp. 3.1.10. Po zakończeniu realizacji robót budowlano-montażowych należy wykonać monitoring - filmowanie kanalizacji. Wyniki przedłożyć Inwestorowi na płycie CD. 3.1.11. Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia do czasu ich wbudowania przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora nadzoru. 3.1.12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia, na każdym etapie realizacji, przedmiotu zamówienia. Ograniczenie przedmiotu zamówienia skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia należnego wykonawcy adekwatnie do zakresu ograniczonych przez Zamawiającego robót. 3.1.13. Wykonawca ma obowiązek ująć wszystkie niezbędne koszty aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót obejmującymi roboty budowlane oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia, a także wiedzą i zasadami sztuki budowlanej. 3.1.14. Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie rozwiązań zamiennych, równoważnych określonych w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub ich pochodzenia. 3.1.15. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji, który będzie załącznikiem do umowy. Harmonogram podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 3.1.16. W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości, technologii robót, wbudowanych materiałów (pomimo przedstawienia przez Wykonawcę pozytywnych wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji itp.) Zamawiający jest uprawniony do zlecenia badań niezależnemu laboratorium badawczemu/rzeczoznawcy. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań laboratoryjnych/ekspertyz potwierdzających nieprawidłową jakość wykonanego elementu/robót, wbudowanych materiałów, koszt wykonania tych badań laboratoryjnych/ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę. 3.1.17. Z uwagi na fakt, iż przedmiotowa inwestycja realizowana jest w całości na działkach prywatnych należy zwrócić szczególną uwagę na odtworzenie terenu po prowadzonych robotach. Przed rozpoczęciem robót należy poinformować mieszkańców o terminie realizacji. 3.2. Szczegółowe postanowienia: 1) Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez Pracownię Projektową Usługową Halina Nowak, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, 2) Wywóz ziemi i materiałów rozbiórkowych nie nadających się do dalszego wykorzystania wraz z ich utylizacją w miejsce wskazane staraniem i na koszt Wykonawcy, zgodnie z ustawą o odpadach, 3) W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym również koszty zagospodarowania, zabezpieczenia i utrzymania terenu budowy, zapewnienia na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzegania przepisów BHP, właściwego zagospodarowania materiałów rozbiórkowych zgodnie z ustawą o odpadach, koszty niezbędnych badań i sprawdzeń, uporządkowania terenu po zakończeniu robót, opracowania mapy geodezyjnej powykonawczej wraz z geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi oraz innych kosztów niezbędnych do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. 3.3. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia oraz zobowiązuje się do zapewnienia pełnej funkcjonalności całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie usterek w zakresie udzielonej przez siebie gwarancji. 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45315100-9 Instalacyjne roboty elektryczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 21. Wadium. 1) Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy pzp w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 - tekst jednolity z późn. zm.); 2) wadium zgodnie z art. 45. ust. 3 ustawy pzp musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 19.10.2015 r., do godz. 14:00; Uwaga: 3) w przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem; c) kwotę gwarancji lub poręczenia; d) termin ważności gwarancji lub poręczenia; e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, ze nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, - Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4) w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty w osobnej koszulce - nie bindować i nie zszywać z ofertą, kserokopię zaś poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty w sposób trwały (zszyta bindowana itp.). 5) wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do podanego w ppkt 2) terminu znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego. 6) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu 06 2030 0045 1110 0000 0131 3280 z dopiskiem Wadium - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kursko. 7) wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8) Zamawiający zwraca wadium: a) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem ust. 11; b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; c) niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 9) Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego; 10) w przypadku wniesienia odwołania Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skierowane zostanie jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą; Uwaga: 11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, ze nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 12) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, albo b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyrzecz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach