Przetargi.pl
Budowa integracyjnego żłobka wraz z infrastrukturą zewnętrzną przy ul. Kazury w Warszawie

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg

  • Adres: 02777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 71 01 , fax. 22 443 71 02
  • Data zamieszczenia: 2018-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
    al. Komisji Edukacji Narodowej 61
    02777 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 71 01, fax. 22 443 71 02
    REGON: 1525964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa integracyjnego żłobka wraz z infrastrukturą zewnętrzną przy ul. Kazury w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa integracyjnego żłobka wraz z infrastrukturą zewnętrzną przy ul. Kazury w Warszawie. 1. Informacje ogólne 1.1. Lokalizacja terenu inwestycji. Inwestycja prowadzona będzie na działkach nr ewid. 3/14 z obrębu 1-11-02. Działka stanowi własność m. st. Warszawy. Teren objęty opracowaniem od strony północnej, zachodniej i południowej graniczą z drogą wewnętrzną, ul. Kazury, natomiast strony wschodniej z budynkiem wielorodzinnym. Działka na której zostanie zrealizowany budynek żłobka nie jest zagospodarowana kubaturowo. Obecnie teren stanowi zieleń miejska – trawnik. Teren inwestycji jest płaski, rzędne wysokościowe wynoszą od 34,9 do 35,2m n.p.m. Ulica Kazury jest drogą wewnętrzną, jednojezdniową, dwukierunkową. Nawierzchnia jezdni bitumiczna, ograniczona krawężnikami betonowymi. 1.2. Istniejące uwarunkowania. Zamawiający informuje, że dla zrealizowania inwestycji posiada Decyzję Nr 252/D/17 Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 11.09.2017 r. o pozwoleniu na budowę – Załącznik nr 2 do SIWZ oraz decyzję zezwolenia na usuniecie drzew, Decyzja Nr 20/2018/PE-ZD-II Marszałka Województwa Mazowieckiego z dnia 04.01.2018 r. – Załącznik nr 2a do SIWZ. Budynek należy realizować według: a) planszy zagospodarowania terenu z zaznaczonymi kolorem żółtym elementami wyłączonymi z realizacji - Załącznik nr 2b do SIWZ. b) projektu budowlanego zatwierdzonego decyzją nr 252/D/17 z dnia 11.09.2017 r. – Załącznik nr 3 do SIWZ, c) projektu wykonawczego i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, – Załącznik nr 4 do SIWZ. Uwaga: 1. Z niniejszego zamówienia wyłączony zostaje następujący zakres: 1.1. Fragment dojazdu do żłobka oraz 25 miejsc parkingowych. Wyłączony zakres oznaczono kolorem żółtym na załączonym rysunku – Załącznik 2b do SIWZ. 1.2. Oznakowanie organizacji ruchu. 1.3. Wyposażenie technologiczne kuchni. 1.4. Wyposażenie meblowe za wyjątkiem ujętego w przedmiarze w tabeli „Załącznik nr 2 do kosztorysu: Wyposażenie stałe” 2. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość zmiany projektu zagospodarowania terenu w zakresie usytuowania miejsc postojowych, przewidzianych w niniejszym postępowaniu do realizacji, przy czym liczba tych miejsc pozostanie bez zmiany, tj. 6 miejsc parkingowych w tym 2 dla osób niepełnosprawnych. 2. Parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych 2.1. Budynek żłobka  powierzchnia zabudowy – 1 349,2 m²  powierzchnia całkowita – 2 415,7 m²  powierzchnia użytkowa – 1 540,1 m²  kubatura – 11 111,32 m³  liczba kondygnacji nadziemnych – 2  liczba kondygnacji podziemnych – 0 Funkcja obiektu W centralnej części działki nr ew. 3/14 z obrębu 1-11-02 zaprojektowano dwukondygnacyjny budynek integracyjnego żłobka, otoczony od południa terenem zielonym z wydzielonymi placami zabaw przeznaczonymi dla dzieci. Projektowany budynek przeznaczony jest dla 150 dzieci - 6 oddziałów dla 25 dzieci każdy. Budynek żłobka posiadać będzie zespół żywieniowy. Projektowany budynek w parterze jest w kształcie odwróconej litery L, natomiast na 1 piętrze w kształcie litery I wyznaczającej kierunki północ – południe. Budynek jest przykryty dachem płaskim o spadkach od 1,2 % ukrytych za ścianą attykową. 2.2. Instalacje wewnętrzne  Instalacje wodno-kanalizacyjne i grzewcze Obiekt wyposażono w instalację kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wody zimnej ,ciepłej wody użytkowej i instalacji centralnego ogrzewania zasilanej z węzła cieplnego zlokalizowanego w pomieszczeniu technicznym.  Instalacja gazowa W budynku przewidziano doprowadzenie instalacji gazowej wyłącznie do pomieszczenia kuchni.  Instalacje wentylacyjne W budynku przewidziano wentylację mechaniczną nawiewno - wywiewną. W pomieszczeniu serwerowni przewidziano klimatyzację miejscową. Nad wejściami budynku od strony północnej i południowej zaprojektowano kurtyny powietrza. Szczegóły w projekcie instalacyjnym.  Instalacje elektryczne i niskoprądowe Obiekt wyposażono w wewnętrzną i zewnętrzną instalację elektryczną, odgromową, oraz przewidziano instalację niskoprądową w skład których wchodzić będą:  system telewizji dozorowej CCTV,  system domofonowy,  instalacje sieci strukturalnej (telefoniczna i komputerowa),  instalacja sygnalizacji włamania i napadu SSWiN,  instalacja RTV. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi budowa wewnętrznej linii NN w celu oświetlenia projektowanych ciągów pieszych – według projektu budowlanego instalacji elektrycznych. 2.3. Przyłącza, instalacje i urządzenia sanitarne  Woda bytowa do budynku zapewniona będzie poprzez nowoprojektowane przyłącze z miejskiej sieci wodociągowej przechodzącej przez teren inwestycji,  Ścieki bytowe z budynku odprowadzenia będą grawitacyjnie jednym przykanalikiem do projektowanej studni KS01, skąd odpływać będą poprzez nowoprojektowane przyłącze do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej przechodzącej przez teren inwestycji,  Wody opadowe z dachu projektowanego budynku odprowadzenia będą podciśnieniowo do zewnętrznej studzienki rozprężnej. Z zadaszenia nad wejściem do budynku wody opadowe odprowadzane będą grawitacyjnie do zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej z wpięciem do studzienki rozprężnej. Ze studzienki rozprężnej wody opadowe odpływać będą jednym przykanalikiem do nowoprojektowanego przyłącza kanalizacji deszczowej, którym odprowadzanego będą do miejskiej sieci kanalizacji deszczowej prowadzonej w ulicy Kazury,  Przyłącze cieplne - do budynku żłobka zaprojektowano nowe przyłącze sieci ciepłownicze z sieci cieplnej przechodzącej przez teren inwestycji, 2.4. Przyłącza elektroenergetyczne i teletechniczne  Elektroenergetyka - budynek zasilany będzie z projektowanego złącza kablowego – przyłącze energetyczne poza zakresem niniejszego zamówienia,  Przyłącze teletechniczne - dla potrzeb włączenia projektowanego budynku do sieci telefonicznej, należy wybudować przyłącze kanalizacji telekomunikacyjnej z sieci przechodzącej przez teren inwestycji. 2.5. Komunikacja i miejsca parkingowe Projekt zakłada włączenie się do drogi publicznej – powiatowej ul. Stryjeńskich istniejącym zjazdem. Obsługa komunikacyjna żłobka będzie zapewniona poprzez wykorzystanie istniejącej ulicy Kazury jako drogi wewnętrznej nie podlegającej przepisom Ustawy o Drogach Publicznych. Zaprojektowano miejsca postojowe, przy czym do realizacji w niniejszym postępowaniu przewidziano 6 miejsc parkingowych w tym 2 dla osób niepełnosprawnych. 2.6. Plac zabaw Nawierzchnie placów zabaw jako elastyczne lub trawiaste. Plac zabaw wyposażony w zabawki i elementy małej architektury zgodnie z projektem. 2.7. Ogrodzenie Inwestycja obejmuje budowę ogrodzenia w południowej części działki 3/14 wraz z furtką od strony wschodniej. Projektowane ogrodzenie ma na celu wygrodzenie przestrzeni przeznaczonej na plac zabaw dla dzieci korzystających ze żłobka. 2.8. Ukształtowanie terenu i zieleń Zmiana ukształtowania terenu ma celu zapewnienia poziomu podłogi 0,3 m od poziomu terenu urządzonego przy określonych fragmentach budynku zgodnie z warunkami technicznymi dotyczących pomieszczeń oświatowych. Do wycięcia zakwalifikowano drzewa kolidujące bezpośrednio z inwestycją. Planowane jest nasadzenie kompensacyjne. Wszystkie prace związane z wycięciem, nasadzeniem i przesadzeniem wykonywane są w oparciu o sporządzony projekt gospodarki materiałem roślinnym. 3. Wymagania związane z realizacja zamówienia  Wszystkie materiały i urządzenia muszą posiadać wymagane polskim prawem atesty, certyfikaty i dopuszczenia.  Wykonawca, lub podmiot przystępujący do przetargu, powinien zapoznać się z dokumentacją i zaakceptować wszystkie dokumenty, wchodzące w jej skład. Z samego faktu uczestniczenia w przetargu wynika, iż Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania, zgodnie z zasadami dobrego wykonawstwa, kompletnej i nienagannie funkcjonującej instalacji. Wykonawca nie będzie mógł w późniejszym terminie ubiegać się o dodatkowe wynagrodzenie, motywując to złym zrozumieniem dokumentacji lub ewentualnym nie uwzględnieniem świadczenia w przedmiarze, ale przewidzianego w dokumentacji opisowej lub na planach, lub wynikającego z samej koncepcji. Wszelkie uwagi do dokumentacji wykonawca winien zgłosić projektantowi przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, a ewentualne zmiany na etapie realizacji uzgodnić wcześniej z projektantem. Nie upoważnia to jednak wprost wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia.  Przy wykonywaniu robót należy stosować się do przepisów prawa, przepisów BHP, norm i instrukcji producentów i dostawców materiałów budowlanych.  Wszystkie roboty winny być wykonywane przez firmy specjalistyczne i przeszkolone w wykonywaniu instalacji w zaprojektowanych systemach, zgodnie z przepisami bhp i pod kierownictwem osób uprawnionych. 4. Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej 4.1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017.1579 z późn. zm.) 4.2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. 4.3. Warunek, o którym mowa w pkt 3.2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących roboty związane z betonowaniem, w trakcie realizacji zamówienia. 4.4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 4.3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4.5. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 4.3 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 2) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 4.6. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 4.3 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 10 ust. 1 pkt 10) i 11) umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 4.3 czynności. 4.7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5. Informacje dodatkowe Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy prawo zamówień publicznych o łącznej wartości do 2 329 226,60 zł netto i polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych, sanitarnych, elektrycznych, drogowych i zagospodarowania terenu. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem, że zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe. Udzielone zamówienie będzie realizowane na zasadach umowy podstawowej. Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza uwzględnienie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 3. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej, przedmiarze, specyfikacji technicznej itp. (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również: - Wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ - Dokumentacja projektowa – załącznik nr 8a do SIWZ; - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 8b do SIWZ; - Przedmiar robót – załącznik nr 8c do SIWZ;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 100 000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna składać się z: a) wypełnionego Formularza ofertowy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ; b) oryginału potwierdzenia wniesienia wadium w formie innej niż pieniężnej, a dopuszczalnej zgodnie z pkt. od 13.2. lit. b) do 13.2. lit. e) SIWZ, c) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; d) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu odpowiednio w zakresie Zadania na jakie składa ofertę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; e) dokumentu (np. pełnomocnictwa) – jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty – zostaną podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, z pózn. Zm.) albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2015 r., poz. 584, z późn. zm.). f) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje:  zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Uwaga! Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 10.1. lit. c) i d) SIWZ. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 4. Oferta wspólna: Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno). 5) Oświadczenia, wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 6) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.1. lit. c) i 10.2. SIWZ każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie. 7) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika. 8) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w pkt. 12.7) SIWZ, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 9) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach