Przetargi.pl
Budowa fontanny

Gmina Miejska Hajnówka ogłasza przetarg

  • Adres: 17200 Hajnówka, ul. Aleksego Zina
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 682 21 80 , fax. 85 674 37 46
  • Data zamieszczenia: 2018-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Hajnówka
    ul. Aleksego Zina 1
    17200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 85 682 21 80, fax. 85 674 37 46
    REGON: 5065899900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.hajnowka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa fontanny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa fontanny typu „mokry chodnik” w Parku Miejskim w Hajnówce na podstawie projektu wykonanego przez jednostkę projektową: ARH+ Andrzej Rydzewski, ul. Zachodnia 14A/47, 15-345 Białystok.. CPV:  45212140-9, 45000000-7, 45111200-0, 45111291-4, 45330000-9, 45332400-7, 5310000-3, 45233250-6  Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: ogrodzenie terenu budowy na czas wykonania robót, wykonanie placu fontanny wraz z niecką i instalacjami atrakcji wodnych, wyposażenie komory technologicznej i zbiornika wyrównawczego w urządzenia i instalacje, wykonanie otworów i przejść szczelnych oraz wprowadzenie i wyprowadzenie wszelkich instalacji z komory technologicznej, wycięcie otworu i osadzenie w komorze technologicznej pompowni wody brudnej, montaż wszelkich instalacji pomiędzy niecką a zbiornikiem wyrównawczym i komorą technologiczną, przeprowadzenie prób szczelności i sprawdzeń wykonanych instalacji, dokonanie rozruchu technologicznego oraz pierwsze uruchomienie fontanny, przeszkolenie obsługi z zasad użytkowania, konserwacji i BHP, uporządkowanie terenu budowy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie obowiązywania gwarancji dokonywał w terminie 7 dni od pisemnego wezwania: - corocznego przeglądu oraz uruchomienia fontanny na okres wiosenno-letni wraz ze wszystkimi niezbędnymi czynnościami, - corocznego przeglądu oraz wyłączenia i przygotowania fontanny na okres jesienno-zimowy wraz ze wszystkimi niezbędnymi czynnościami. Zamawiający we własnym zakresie: - dokona rozbiórki istniejącej fontanny, - dostarczy i posadowi zbiornik wyrównawczy bez wyposażenia, - dostarczy i posadowi komorę technologiczną bez wyposażenia technologicznego, bez przepompowni wody brudnej oraz bez otworów i przejść szczelnych rurociągów i kabli, - wykona przyłącze wodociągowe na odcinku od wcinki do zewnętrznej ściany komory technologicznej, - wykona przyłącze kanalizacyjne na odcinku od istniejącej studni Ks3 do studni Ks1, - wykona przyłącze elektryczne od złącza do zewnętrznej ściany komory technologicznej, - dostarczy Wykonawcy płyty granitowe płomieniowane w kolorze jasno szarym o wymiarach 39,5 cm x 39,5 cm o grubości 3 cm w ilości 130,15 m2, - dostarczy Wykonawcy pompę obiegową instalacji filtracyjnej Badu Magna 0,45 kW – 1 szt. - dostarczy Wykonawcy pompy obiegowe obrazów wodnych Badu Resort 3,00 kW – 4 szt. - dostarczy wykonawcy stację pomiarowo-regulacyjną i dozującą pH/redox/chlor wolny/chlor zwią- zany LDPHCL11K – 1 szt. - zagospodaruje zieleń wokół fontanny. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ i załącznikach do SIWZ zostały wskazane do opisu materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub ich pochodzenie, wszędzie tam zamawiający dodaje wyrażenie "lub równoważny", co oznacza, iż oferowany asortyment ma posiadać parametry (techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe) takie same lub lepsze od opisywanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy mają za zadanie sprecyzowanie wymagań jakościowych Zamawiającego. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, będące załącznikami do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212140-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - brak wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 pzp - zał. nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach