Przetargi.pl
Budowa drogi publicznej gminnej, łączącej drogę powiatową ulicę Kościuszki z drogą gminną ulicą Królowej Jadwigi w Krasnymstawie

Miasto Krasnystaw ogłasza przetarg

  • Adres: 22300 Krasnystaw, Plac 3 Maja
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 762 157 , fax. 825 762 377
  • Data zamieszczenia: 2018-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Krasnystaw
    Plac 3 Maja 29
    22300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 825 762 157, fax. 825 762 377
    REGON: 11019791900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi publicznej gminnej, łączącej drogę powiatową ulicę Kościuszki z drogą gminną ulicą Królowej Jadwigi w Krasnymstawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie nr 1: Budowa drogi publicznej gminnej, łączącej drogę powiatową ulicę Kościuszki z drogą gminną ulicą Królowej Jadwigi w Krasnymstawie w zakresie od km 0+0,000 do km 0+462,80, w tym między innymi: wykonanie nawierzchni drogi dla klasy L i kategorii ruchu KR2; wykonanie chodnika przyległego do krawędzi drogi; wykonanie ścieżki rowerowej przyległej do chodnika; wykonanie zjazdów na działki przyległe; wykonanie oznakowania poziomego i pionowego drogi; wykonanie kanalizacji deszczowej; wykonanie oświetlenia ulicznego; roboty wykończeniowe; pełną obsługę geodezyjną z wykonaniem geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej przyjętej do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. Parametry techniczne projektowanej drogi: - Klasa drogi – L - Kategoria ruchu – KR 2 - Nośność nawierzchni – 100 kN/oś - Prędkość projektowa – Vp=50 km/h - Długość odcinka – 0.46km - Szerokość jezdni – 5.5- 6,0m - Szerokość pasów ruchu 2x2,75m,2x3,0m, - Szerokość pobocza – 0,75m - Szerokość użytkowa chodników 2,0m - Szerokość użytkowa ścieżki rowerowej 2,0m - Grupa nośności podłoża – G3 Konstrukcja nawierzchni drogi gminnej: - warstwa ścieralna AC11S 50/70 gr. 4cm - warstwa wiążąca z AC16W 50/70 gr. 8cm - warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywa C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 gr. 20 cm - warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem C1,5/2 gr. 22cm - podłoże G3 Konstrukcja nawierzchni na zjazdach bitumicznych KR1: - warstwa ścieralna AC11S 50/70 gr. 4 cm - warstwa wiążąca z AC16W 50/70 gr. 4 cm - warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 gr. 20 cm - warstwa odsączająca z mieszanki kruszywa niezwiązanego o uziarnieniu 0/16 gr. 15 cm Konstrukcja nawierzchni na zjazdach bitumicznych KR2: - warstwa ścieralna AC11 S 50/70 gr. 4 cm - warstwa wiążąca z AC16W 50/70 gr. 8 cm - warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 gr. 20 cm - warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem C1,5/2 gr. 22 cm Konstrukcja nawierzchni ścieżki rowerowej: - warstwa ścieralna AC5 S 50/70 gr. 3 cm - warstwa wiążąca z AC16W 50/70 gr. 4 cm - warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 gr. 10 cm - warstwa odsączająca z mieszanki kruszywa niezwiązanego o uziarnieniu 0/16 gr. 15 cm Konstrukcja nawierzchni na zjeździe z kostki betonowej: - warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm - podsypka cementowo piaskowa 1:4 gr. 5 cm - warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 gr. 15 cm - warstwa odsączająca z mieszanki kruszywa niezwiązanego o uziarnieniu 0/16 gr. 15 cm Konstrukcja nawierzchni chodnika: - warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm - podsypka cementowo piaskowa 1:4 gr. 3 cm - warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 gr. 10 cm - warstwa odsączająca z mieszanki kruszywa niezwiązanego o uziarnieniu 0/16 gr. 15 cm Kanalizacja deszczowa: - kanał z rur PEHD SN8 ø 300/341 mm strukturalnych o gładkich powierzchniach wewnętrznych i zewnętrznych łączonych na złączki dwukielichowe z uszczelkami SBR, - przyłącza do wpustów deszczowych z rur kanalizacyjnych kielichowych PP SN8 ø 200x7,6 z gładką ścianką wewnętrzną i zewnętrzną, - studzienki kanalizacyjne z rur PEHD SN4 ø 1200 mm, - wpusty deszczowe żeliwne z osadnikami z rury dwuściennej PEHD SN4 ø 500/570 mm Oświetlenie uliczne: - linie kablowe ze słupami oświetleniowymi typu S-100P/6 wyposażonymi w oprawy typu LED na wysięgnikach długości 1,5 m. Zadanie nr 2: Budowa sieci wodociągowej z rur PE100 SDR11 RC PN16 ø 160 x 14,6 mm i rur PE100 SDR11 RC PN16 ø 110 x 14,6 mm wraz z pełną obsługą geodezyjną z wykonaniem geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej przyjętej do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. Zadanie nr 3: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej – kanał główny i kanały boczne z rur PVC SN8 ø 200 x 5,9 mm litych kielichowych łączonych na uszczelki olejoodporne, studnie kanalizacyjne żelbetowe ø 1200 mm wraz z pełną obsługą geodezyjną z wykonaniem geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej przyjętej do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. 2. Szczegółowy zakres robót określają: 1) Projekt budowlany „Budowa drogi gminnej łączącej drogę powiatową ulicę Kościuszki z drogą gminną ulicą Królowej Jadwigi w Krasnymstawie – A. Projekt zagospodarowania terenu”. 2) Projekt budowlany „Budowa drogi gminnej łączącej drogę powiatową ulicę Kościuszki z drogą gminną ulicą Królowej Jadwigi w Krasnymstawie – Projekt architektoniczno-budowlany – B1. Branża drogowa”. 3) Projekt budowlany „Budowa drogi gminnej łączącej drogę powiatową ulicę Kościuszki z drogą gminną ulicą Królowej Jadwigi w Krasnymstawie – Projekt architektoniczno-budowlany – B2. Branża sanitarna – Kanalizacja deszczowa”. 4) Projekt budowlany „Budowa drogi gminnej łączącej drogę powiatową ulicę Kościuszki z drogą gminną ulicą Królowej Jadwigi w Krasnymstawie – Projekt architektoniczno-budowlany – B3. Branża elektryczna – Oświetlenie”. 5) „Budowa drogi gminnej łączącej drogę powiatową ulicę Kościuszki z drogą gminną ulicą Królowej Jadwigi w Krasnymstawie – Materiały ZRID”. 6) Projekt budowlany „Budowa drogi gminnej łączącej drogę powiatową ulicę Kościuszki z drogą gminną ulicą Królowej Jadwigi w Krasnymstawie – Część formalno-prawna”. 7) Operat techniczny – dokumentacja geodezyjno-prawna 8) Projekt budowlany i wykonawczy „Uzbrojenie terenu w rejonie drogi gminnej łączącej drogę powiatową ulicę Kościuszki z drogą gminną ulicą Królowej Jadwigi w Krasnymstawie – Branża sanitarna – Sieć kanalizacji sanitarnej”. 9) Projekt budowlany i wykonawczy „Uzbrojenie terenu w rejonie drogi gminnej łączącej drogę powiatową ulicę Kościuszki z drogą gminną ulicą Królowej Jadwigi w Krasnymstawie – Branża sanitarna – Sieć wodociągowa. 10) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 11) Decyzja AB.6740.353.2017 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 05.09.2017r. 12) Pozwolenie na budowę sieci wodociągowej - Decyzja AB.6740.481.2017 z dnia 15.11.2017r. 13) Pozwolenie na budowę sieci kanalizacji sanitarnej - Decyzja AB.6740.482.2017 z dnia 15.11.2017r. 14) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. Uwaga! Załączone do niniejszej specyfikacji przedmiary robót należy traktować jako materiały pomocnicze, które nie stanowią podstawy do pełnej wyceny przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot umowy należy wykonać przy zapewnieniu dojazdów do poszczególnych posesji sąsiadujących z terenem budowy oraz ze szczególną dbałością o istniejące drogi w rejonie robót. 4. Trasę przejazdu pojazdów w celu przewozu materiałów należy uzgodnić z odpowiednimi zarządcami dróg przed rozpoczęciem robót. 5. Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w specyfikacji, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót (stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji) – dodaje się słowa „lub równoważne”. Przez słowo „równoważne” zamawiający rozumie rozwiązania techniczne, materiały lub urządzenia o nie gorszych parametrach niż wskazane w opisach. Wszelkie towary określone w dokumentacji, a pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać, aby spełnić wymagania zamawiającego. Wykonawca może zaproponować zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia) spełniają określone przez zamawiającego wymagania (kryteria równoważności). Wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Wykonawca ma obowiązek posiadać dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie wszystkich zastosowanych materiałów i urządzeń (atesty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 6. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby wszelkie prace fizyczne związane z wykonaniem wszystkich robót objętych zamówieniem wskazanych i opisanych w SIWZ oraz załącznikach do niej, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten, nie dotyczy osób wskazanych na stanowiska nadzoru tj.: Kierownika budowy oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.). Obowiązek ten dotyczy również podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni osoby te na okres realizacji zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od podpisania umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego do przedłożenia oświadczenia o spełnienia wymogu określonego w pkt. 6 ze wskazaniem ilu pracowników zatrudnionych na umowę o pracę wykonuje czynności określone w pkt 6. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia w terminie będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w § 11 ust 1 pkt 1) lit k) wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 60.000,00 złotych. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium w formie pieniężnej winno być wpłacone na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Krasnymstawie 61 8200 0008 2001 0000 0417 0004 i wniesione z takim wyprzedzeniem, aby zostało zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed terminem złożenia ofert. 4. Wadium w formie niepieniężnej winno zawierać w swojej treści odniesienie do wszystkich wymienionych w art. 46 ustawy Pzp okoliczności, których wystąpienie spowoduje jego bezwarunkowe zajęcie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. VI. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wypełnia oświadczenie, o którym mowa w pkt VI. 1. W zakresie dotyczącym podwykonawców. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt VI. 1 dotyczące tych podmiotów. 4. Inne wymagane przez Zamawiającego dokumenty/oświadczenia: 4.1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 4.2. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 7.3. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach