Przetargi.pl
Budowa drogi leśnej w leśnictwie Cisewo na terenie Nadleśnictwa Kliniska oraz odcinka drogi gminnej na terenie gminy Kobylanka – od 0+ 000,00 km do 1+556,26 km

Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kliniska ogłasza przetarg

  • Adres: 72123 Kliniska Wielkie, Pucko
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4312133, 4312124 , fax. 914 181 560
  • Data zamieszczenia: 2018-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kliniska
    Pucko 1
    72123 Kliniska Wielkie, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4312133, 4312124, fax. 914 181 560
    REGON: 81053915000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kliniska.szczecin.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa, jednostka nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi leśnej w leśnictwie Cisewo na terenie Nadleśnictwa Kliniska oraz odcinka drogi gminnej na terenie gminy Kobylanka – od 0+ 000,00 km do 1+556,26 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: „Budowę drogi leśnej w leśnictwie Cisewo na terenie Nadleśnictwa Kliniska oraz odcinka drogi gminnej na terenie gminy Kobylanka – od 0+ 000,00 km do 1+556,26 km” na terenie działek 760/1, 759, 761 i 169 w obrębie Cisewo, odcinek od Miedwiecka do Cisewa dz. nr 1/13, 1/14; obręb Zieleniewo, dz. nr 792/2, 792/1, 791; obręb Cisewo gmina Kobylanka, powiat stargardzki – na podstawie projektu budowlanego oraz decyzji pozwolenia na budowę nr 124/2018 z dnia 20.02.2018 r. znak spr.: NA.6740.1146.1.2017/2018.AA1, decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 4/2018 z dnia 05.04.2018 r. znak spr.: NA.6740.1150.6.2017/2018.AA1 w tym również roboty przygotowawcze, zakończeniowe i porządkowe. Zamawiający po wytyczeniu geodezyjnym drogi w terenie przez Wykonawcę dokona wycinki drzew. Wykonawca zobowiązany będzie wyciągnąć pozostałe karpiny i wywieść je poza teren Lasów Państwowych oraz zasypać doły - Zamawiający zrzeka się na rzecz Wykonawcy praw do karp. Parametry techniczne projektowanej drogi: - odcinek od km 0+000,00 do km 0+568,18 • Elementy geometryczne drogi zaprojektowano na prędkość projektową 40 km/h i nadano klasę drogi lokalnej L. • Biorąc pod uwagę istniejącą działkę drogową nr 792/2 , wodociąg przebiegający po prawej stronie drogi który nie może znaleźć się w jezdni ale jednocześnie musi się znaleźć w pasie drogowym, przyjęto pas drogowy drogi gminnej o szer. 12,0 – 13,5 m który jednocześnie będzie podlegał wyłączeniu z obszaru lasów państwowych. • Budowie podlega odcinek drogi gminnej o łącznej długości 568,18 m. Rozpoczyna swój bieg w m. Miedwiecko łącząc się z drogą gminną nr 450001Z o nawierzchni bitumicznej. • Koniec stanowi granica działki istniejącej drogowej nr 792/2. • Zaprojektowano drogę o jezdni bitumicznej o stałej szer. 5,00 m, z obustronnymi poboczami gruntowymi obsianymi trawą o szer. 1,00 m. • Zjazdy na drogi leśne wyokrąglono łukami o promieniach od 5 m (wyjątkowo 3 m), standardowo od 11m do 40 m. Szerokość zjazdów wynosi 3,50 m. • W km 0+075,35 projektowana droga krzyżuje się z inną drogą gminną (projektowaną) która również zostanie wydzielona z obszaru Lasów Państwowych. • Droga przebiega w łukach poziomych o promieniach od 60 do 500 m. • Z racji prędkości projektowej R=40 km/h nie zastosowano poszerzeń, • Szczegóły pokazano na rys. nr 2.1 i 2.2 „Projekt zagospodarowania terenu”. - odcinek od km 0+568,18 do km 1+556,26 • Elementy geometryczne drogi zaprojektowano na prędkość projektową 30 km/h. • Budowie podlega odcinek drogi leśnej o łącznej długości 988,08 m. • Rozpoczyna swój bieg na połączeniu z projektowaną drogą gminną nr 450001Z a kończy na istniejącej drodze gminnej o nawierzchni bitumicznej w m. Cisewo. • Zaprojektowano drogę o jezdni bitumicznej o stałej szer. 3,50 m, z obustronnymi poboczami umocnionymi kruszywem o szer. 0,75 m oraz dodanymi z obu stron korpusami gruntowymi plantowanymi i obsianymi trawą o szer. 1,00 m . • Zjazdy na drogi leśne wyokrąglono łukami o promieniach od 5 m, standardowo od 11m do 40 m. Szerokość zjazdów wynosi 3,50 m. • Droga przebiega w łukach poziomych o promieniach od 50 do 1000 m. • Z racji prędkości projektowej R=30 km/h nie zastosowano poszerzeń. • Pobocza umocnione przejmują rolę ewentualnych poszerzeń. • W celu mijania się pojazdów zaprojektowano 4 mijanki typowe o szer. 3,00 m , długości 23,00 m i klinie wjazdowym i wyjazdowym o pochyleniu 1:7 czyli długości 21,00 m. • Mijanka sąsiadująca ze zjazdem została odpowiednio wydłużona. • Jezdnia zjazdów i mijanek posiada obustronne pobocza gruntowe obsiane trawą o szer. 0,75 m. • Szczegóły pokazano na rys. nr 2.1 - 2.3 „Projekt zagospodarowania terenu”. Do Wykonawcy należy również opracowanie i zatwierdzenie przez odpowiednie organy nowego projektu organizacji ruchu na czas budowy drogi leśnej oraz odcinaka drogi nr 450001Z relacji Zieleniewo-Cisewo zgodnie z obowiązującymi przepisami. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: • Projekt budowlany, • Projekt wykonawczy, • Specyfikacje Techniczne, • Przedmiar robót. Załączony do SIWZ przedmiar ma wyłącznie charakter pomocniczy i informacyjny przy sporządzaniu oferty. Dla prawidłowego przygotowania oferty zaleca się analizę dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej w celu zapoznania się z lokalizacją drogi. • Decyzja nr 124/2018 w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i wydania pozwolenia na budowę na realizację przedsięwzięcia, znak .: ZA.6740.1146.1.2017/2018.AA1 z dnia 20.02.2018 r., • Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 4/2018 z dnia 05.04.2018 r. znak spr.: NA.6740.1150.6.2017/2018.AA1, • Dokumentacja geotechniczna. c) Do wykonania nawierzchni należy użyć kruszywo wyłącznie pochodzenia naturalnego (nie odpadowe). d) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami obowiązującymi w PGL LP, a w szczególności: • Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.); • Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.); • Decyzją pozwolenia na budowę nr nr 124/2018 z dnia 20.02.2018 r. znak spr.: NA.6740.1146.1.2017/2018.AA1; • Projektami budowlano-wykonawczymi, wytycznymi Specyfikacji technicznych oraz niniejszą SIWZ; • W oparciu o wskazania Zamawiającego ustalone w trakcie realizacji zamówienia. e) Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych, gwarantujących odpowiednią jakość o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie i dopuszczonych do stosowania. f) Z uwagi na ryczałtowe rozliczenie przedmiotu zamówienia Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej, w celu zapoznania się z zakresem robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz prawidłowego przygotowania oferty. g) Wykonawca zobowiązany jest do stosowania się i wypełniania zapisów zawartych w decyzjach posiadanych przez zamawiającego w zawiązku z realizacją przedmiotu zamówienia w terminach określonych tymi decyzjami. h) Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. i) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Kliniska i gminy Kobylanka.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 19 850,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy osiemset pięćdziesiąt złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016r. poz.359 z późn. zm.) 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku Bank BGŻ BNP PARIBAS S.A. o/ Szczecin nr rachunku: 52 2030 0045 1110 0000 0055 6240 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu pn.: „Budowę drogi leśnej w leśnictwie Cisewo na terenie Nadleśnictwa Kliniska oraz odcinka drogi gminnej na terenie gminy Kobylanka – od 0+ 000,00 km do 1+556,26”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 12). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa wyłącznie oświadczenia, o których mowa w pkt 7.1. ppkt. 1) lit. a) SIWZ oraz w pkt 7.1. ppkt 2) lit. a) SIWZ oraz zobowiązanie wymienione w pkt 7.1. ppkt 1 lit. g SIWZ (jeśli dotyczy). Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia dokumentów określonych w pkt 7.1. ppkt. 1 lit. b-f SIWZ oraz w pkt. 7.1 ppkt. 2 lit. b-d SIWZ. Oferta musi zawierać: 1) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 2) pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach