Przetargi.pl
Budowa dróg gminnych w miejscowościach Zajączkowo, Kruszyna, Lubuń, Płaszewo, Widzino Zębowo, Zagórki, Kończewo, Wrząca (Zadanie Nr 1 – Nr 9) wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej

Gmina Kobylnica ogłasza przetarg

  • Adres: 76251 Kobylnica, ul. Główna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 842-90-70 , fax. 59 842-90-72
  • Data zamieszczenia: 2018-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobylnica
    ul. Główna 20
    76251 Kobylnica, woj. pomorskie
    tel. 59 842-90-70, fax. 59 842-90-72
    REGON: 77097983200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kobylnica.tensoft.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dróg gminnych w miejscowościach Zajączkowo, Kruszyna, Lubuń, Płaszewo, Widzino Zębowo, Zagórki, Kończewo, Wrząca (Zadanie Nr 1 – Nr 9) wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące Zadania: 1. Zadanie Nr 1: roboty budowlane dot. budowy drogi gminnej – ulicy Ogrodowej w miejscowości Zajączkowo, w tym: a) budowa nawierzchni z betonu cementowego klasy C25/30, b) wykonanie obustronnych poboczy utwardzonych z kruszywa łamanego, c) zagospodarowanie terenów zielonych, poprzez humusowanie i obsianie warstwą trawy, oraz d) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 2. Zadanie Nr 2: roboty budowlane dot. budowy drogi gminnej w miejscowości Kruszyna położonej na działce nr 210 obręb Kruszyna, w tym: a) budowa nawierzchni z betonu cementowego klasy C25/30, b) wykonanie obustronnych poboczy utwardzonych z kruszywa łamanego, c) zagospodarowanie terenów zielonych, poprzez humusowanie i obsianie warstwą trawy, oraz d) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 3. Zadanie Nr 3: roboty budowlane dot. budowy drogi gminnej w miejscowości Lubuń położonej na działkach nr 172, 162, 242/2 obręb Lubuń, w tym: 1) budowa nawierzchni z betonu cementowego klasy C25/30, 2) wykonanie obustronnych poboczy utwardzonych z kruszywa łamanego, 3) zagospodarowanie terenów zielonych, poprzez humusowanie i obsianie warstwą trawy, oraz 4) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 4. Zadanie Nr 4: roboty budowlane dot. budowy drogi gminnej w miejscowości Płaszewo położonej na działkach nr 50, 34, 38 obręb Płaszewo, w tym: a) budowa nawierzchni z betonu cementowego klasy C25/30, b) wykonanie obustronnych poboczy utwardzonych z kruszywa łamanego, c) zagospodarowanie terenów zielonych, poprzez humusowanie i obsianie warstwą trawy, oraz d) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 5. Zadanie Nr 5: roboty budowlane dot. budowy drogi gminnej w miejscowości Widzino położonej na działce nr 221 obręb Widzino, w tym: 1) budowa nawierzchni z betonu cementowego klasy C25/30, 2) wykonanie obustronnych poboczy utwardzonych z kruszywa łamanego, 3) zagospodarowanie terenów zielonych, poprzez humusowanie i obsianie warstwą trawy, oraz 4) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 1. Zadanie Nr 6: roboty budowlane dot. budowy drogi gminnej w miejscowości Zębowo położonej na działce nr 26/2 obręb Zębowo, w tym: 1) budowa nawierzchni z betonu cementowego klasy C25/30, 2) wykonanie obustronnych poboczy utwardzonych z kruszywa łamanego, 3) zagospodarowanie terenów zielonych, poprzez humusowanie i obsianie warstwą trawy, oraz 4) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 7) Zadanie Nr 7: roboty budowlane dot. budowy drogi gminnej w miejscowości Zagórki położonej na działce nr 89/10 obręb Zagórki, w tym: a) budowa nawierzchni z betonu cementowego klasy C25/30, b) wykonanie obustronnych poboczy utwardzonych z kruszywa łamanego, c) zagospodarowanie terenów zielonych, poprzez humusowanie i obsianie warstwą trawy, oraz d) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 8) Zadanie Nr 8: roboty budowlane dot. budowy drogi gminnej w miejscowości Kończewo położonej na działce nr 88, 90/22 obręb Kończewo, w tym: a) budowa nawierzchni z betonu cementowego klasy C25/30, b) wykonanie obustronnych poboczy utwardzonych z kruszywa łamanego, c) zagospodarowanie terenów zielonych, poprzez humusowanie i obsianie warstwą trawy, oraz d) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 9) Zadanie Nr 9: roboty budowlane dot. budowy drogi gminnej w miejscowości Wrząca położonej na działce nr 341/2 obręb Wrząca, w tym: a) budowa nawierzchni z betonu cementowego klasy C25/30, b) wykonanie obustronnych poboczy utwardzonych z kruszywa łamanego, c) zagospodarowanie terenów zielonych, poprzez humusowanie i obsianie warstwą trawy, oraz d) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Oferty można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia (Zadań). 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w pkt 3.0 SIWZ oraz zgodnie z art. 31 PZP za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią Załącznik Nr 9 do SIWZ (w tym dla Zadania Nr 1 – Załącznik Nr 9a do SIWZ, dla Zadania Nr 2 – Załącznik Nr 9b do SIWZ dla Zadania Nr 3 – Załącznik Nr 9c do SIWZ, dla Zadania Nr 4 – Załącznik Nr 9d do SIWZ, dla Zadania Nr 5 – Załącznik Nr 9e do SIWZ, dla Zadania Nr 6 – Załącznik Nr 9f do SIWZ, dla Zadania Nr 7 – Załącznik Nr 9g do SIWZ, dla Zadania Nr 8 – Załącznik Nr 9h do SIWZ, dla Zadania Nr 9 – Załącznik Nr 9i do SIWZ). Zgodnie z art. 30 ust. 4 PZP dopuszcza się rozwiązania wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanej dalej „STWiORB” lub równoważne. 3. Zamawiający stosownie do treści art. 29 ust. 3a PZP wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności fizyczne związane z wykonywaniem robót budowlanych, zgodnie z pkt 19.0 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wadium: 1) dla Zadania Nr 1 – w wysokości 800,00 zł, 2) dla Zadania Nr 2 – w wysokości 400,00 zł, 3) dla Zadania Nr 3 – w wysokości 400,00 zł, 4) dla Zadania Nr 4 – w wysokości 300,00 zł, 5) dla Zadania Nr 5 – w wysokości 400,00 zł, 6) dla Zadania Nr 6 – w wysokości 300,00 zł, 7) dla Zadania Nr 7 – w wysokości 400,00 zł, 8) dla Zadania Nr 8 – w wysokości 200,00 zł, 9) dla Zadania Nr 9 – w wysokości 300,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek Urzędu Gminy Kobylnica nr 94 9317 0002 0090 0733 2000 0020 w Banku Spółdzielczym w Sławnie; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 5. Wadium wniesione w formie pieniądza powinno być oznaczone w następujący sposób: Wadium - GIF-IZ.271.RB-16.18.2018 Kopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Jako termin wniesienia wadium w formie pieniądza, przelewem zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego. 8. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniądz, oryginał dokumentu wadium należy dołączyć do oferty. 9. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 15. Zgodnie z art. 46 ust. 4a PZP Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16. Zgodnie z art. 46 ust. 5 PZP Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP, sporządzone według Załącznika Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Do oferty sporządzonej w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 PZP w związku z art. 22 ust. 1 pkt 2 PZP dotyczące spełniania warunków udziału, stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 PZP w związku z art. 24 ust. 1 pkt 13-22 PZP dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ, które będą stanowiły wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, 3) zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia sporządzone według Załącznika Nr 7 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik; w przypadku ustanowienia pełnomocnika do pełnomocnictwa należy dołączyć dokument, z którego wynikają zasady reprezentacji obowiązujące u danego Wykonawcy; 5) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, w przypadku gdy wadium wniesione zostało w formie gwarancji lub poręczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach zgodnie z oświadczeniem wskazanym w Załączniku Nr 3 do SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach wskazanych w Załączniku Nr 2 i 3 do SIWZ. 5. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 22a PZP Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów – pisemnego zobowiązania tych podmiotów (Załącznik Nr 7 do SIWZ), które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1 i 2 powyżej, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach