Przetargi.pl
Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z oświetleniem i dwoma miejscami postojowo-wypoczynkowymi dla rowerzystów wraz z zielenią i małą architekturą na odcinku od Brwinowa (skrzyżowanie ul. Granicznej z ul. Pruszkowską) do Parzniewa (ul. Rzeczna w rejonie mostu) oraz wykonaniem i montażem tablic informacyjnych w ilości 5 szt. w ramach projektu Pola Parzniewskie - szlak historyczno-przyrodniczy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013

Gmina Brwinów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-840 Brwinów, ul. Grodziska 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7382567 , fax. 7295940
  • Data zamieszczenia: 2014-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brwinów
    ul. Grodziska 12 12
    05-840 Brwinów, woj. mazowieckie
    tel. 7382567, fax. 7295940
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brwinow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z oświetleniem i dwoma miejscami postojowo-wypoczynkowymi dla rowerzystów wraz z zielenią i małą architekturą na odcinku od Brwinowa (skrzyżowanie ul. Granicznej z ul. Pruszkowską) do Parzniewa (ul. Rzeczna w rejonie mostu) oraz wykonaniem i montażem tablic informacyjnych w ilości 5 szt. w ramach projektu Pola Parzniewskie - szlak historyczno-przyrodniczy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z oświetleniem i dwoma miejscami postojowo-wypoczynkowymi dla rowerzystów wraz z zielenią i małą architekturą na odcinku od Brwinowa (skrzyżowanie ul. Granicznej z ul. Pruszkowską) do Parzniewa (ul. Rzeczna w rejonie mostu) oraz wykonaniem i montażem tablic informacyjnych w ilości 5 szt. w ramach projektu Pola Parzniewskie - szlak historyczno-przyrodniczy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, którego gmina Brwinów jest beneficjentem. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich robót zgodnie z dokumentacją, w tym: 1) budowę: a) ciągu pieszo-rowerowego, c) ścieżki rowerowej, d) wlotu przyszłego skrzyżowania, e) oświetlenia ulicznego, f) punktu postojowego nr 1 wraz oświetleniem i wyposażeniem, przy czym Zamawiający rezygnuje z budowy zaprojektowanego ogrodzenia w formie murku z bloczków granitowych, pozostaje jednak do wybudowania ława fundamentowa pod ogrodzenie; charakterystyka elementów wyposażenia punktu postojowego: - stojaki rowerowe: elementy żeliwne w kolorze czarnym matowym, całość malowana proszkowo, - stoły piknikowe: elementy żeliwne w kolorze czarnym matowym (malowane proszkowo), elementy drewniane w kolorze teak, przy czym minimalna grubość deski drewnianej to 35mm, - ławki: elementy żeliwne w kolorze czarnym matowym (malowane proszkowo), elementy drewniane w kolorze teak, przy czym minimalna grubość deski drewnianej to 35mm, - kosze na śmieci: elementy żeliwne w kolorze czarnym matowym, elementy drewniane w kolorze teak. Wzór kosza na śmieci przedstawia załącznik nr 2, g) punktu postojowego nr 2 wraz z ogrodzeniem i wyposażeniem - W załączonej dokumentacji przetargowej znajduje się projekt punktu postojowego nr 2 będący projektem zamiennym z uwagi na zmianę lokalizacji punktu postojowego, tj. przeniesienie go na drugą stronę ciągu pieszo-rowerowego. Punkt postojowy nr 2 zlokalizowany jest w Parzniewie (działka nr ew. 175/3 obręb 17), po lewej stronie ciągu pieszo-rowerowego na odcinku od Brwinowa do Parzniewa; charakterystyka elementów wyposażenia punktu postojowego: - stojaki rowerowe: elementy żeliwne w kolorze czarnym matowym, całość malowana proszkowo, - stoły piknikowe: elementy żeliwne w kolorze czarnym matowym (malowane proszkowo), elementy drewniane w kolorze teak, przy czym minimalna grubość deski drewnianej to 35mm, - ławki: elementy żeliwne w kolorze czarnym matowym (malowane proszkowo), elementy drewniane w kolorze teak, przy czym minimalna grubość deski drewnianej to 35mm, - kosze na śmieci: elementy żeliwne w kolorze czarnym matowym, elementy drewniane w kolorze teak. Wzór kosza na śmieci przedstawia załącznik nr 2, h) czterech przepustów na rowach melioracyjnych, i) odwodnienia, 2) wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu, 3) przebudowę zjazdów, 4) rozbiórkę i odtworzenie po nowej trasie ogrodzenia z siatki stalowej, 5) zabezpieczenie elementów sieci teletechnicznej, 6) wycinkę drzew i krzewów kolidujących z robotami, 7) wymianę gruntu i wzmocnienie podłoża, 8) zakup wraz z usługą montażu 3 szt. tablic informacyjnych zlokalizowanych na placach rekreacyjnych: a) wzór tablicy przedstawia załącznik nr 1; b) projekt graficzny tablic informacyjnych Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie do 31.03.2015 r., c) charakterystyka tablic informacyjnych: - wykonane z materiału odpornego na warunki atmosferyczne, - wyposażone w konstrukcję oraz słupki mocujące, przeznaczone do trwałego umieszczenia w gruncie (wkopanie i zabetonowanie), - lico tablicy z wydrukiem solwentowym naniesionym na blachę 0,7 mm, zabezpieczone laminatem UV oraz folią anty grafitti, - tablica zamocowana na metalowej konstrukcji, - części metalowe lakierowane proszkowo wg palety RAL na kolor czarny mat/grafit, ozdobione elementami metaloplastyki, - wysokość tablicy nad gruntem to 250 cm, szerokość 170-180 cm (wraz z okrągłymi stalowymi słupkami o średnicy ok. 7 cm; słupki zwieńczone na górze ozdobnymi kulkami) przy jednoczesnym zapewnieniu stabilności konstrukcji, - format ekspozycji: 160 x 120 cm (szerokość x wysokość), - rama otaczająca ekspozycję wykończona płaskownikiem młotkowanym, 9) montaż 2 szt. tablic informacyjnych, w tym jedna tablica zostanie zamontowana na punkcie postojowym a druga w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wzdłuż przedmiotowej ścieżki; (gotowe tablice Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie do 31.03.2015 r.), 10) w ofercie należy skalkulować zmianę obrzeży chodnikowych z 8/30cm na 6/30cm, 11) przewiezienie: a) drewna z pni z wycinki drzew w miejsce wskazane przez pracownika Referatu Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Brwinów na odległość do 10 km, b) torfu z wymiany gruntu w miejsce wskazane przez pracownika Referatu Inwestycji i Remontów na odległość do 10km, c) nadmiaru urobku na miejsce stałego składowania, d) gruntów organicznych podlegających wymianie na miejsce stałego składowania, 12) odwodnienie wykopów zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym i ST, a jeżeli zajdzie taka potrzeba z wywiezieniem wody, 13) wykonanie obsługi geodezyjnej w trakcie budowy i inwentaryzacji powykonawczej - 2 kpl., 14) zapewnienie we własnym zakresie zaplecza budowy z doprowadzeniem na swój koszt wody i oświetlenia oraz ponoszeniem kosztów poboru wody i energii elektrycznej, 15) sporządzenie wraz z zatwierdzeniem projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy, 16) tymczasowe oznakowanie dróg i ulic na czas robót zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas budowy, 17) oznakowanie terenu zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, 18) zapewnienie specjalistycznych nadzorów zgodnie z opinią ZUD i ST, 19) wszystkie inne roboty określone w dokumentacji budowlano - wykonawczej, normach branżowych, oraz wynikających z przeprowadzonych własnych oględzin i inwentaryzacji w terenie, 20) zabezpieczenie elementów sieci teletechnicznej pod projektowanym ciągiem pieszo-rowerowym, 21) badania materiałów, na które nie ustanowiono PN, zapewnienie badań zagęszczenia gruntu przez osoby uprawnione przed przystąpieniem do odtwarzania nawierzchni i stanowiące załączniki do protokołów częściowego odbioru robót, 22) odbudowy nawierzchni drogowej oraz poboczy i terenów przylegających zniszczonych przez sprzęt w trakcie wykonywanych robót budowlanych i uzyskanie protokołów odbioru dróg po ich odtworzeniu od zarządzającego daną drogą lub terenem, 23) uzgadnianie na bieżąco z Zamawiającym materiałów do wbudowania. 3. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331615
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 25.000,- zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: Nr konta 54 1140 1010 0000 4770 4500 1018. 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach prosimy w formie oryginału załączyć do oferty. 1) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, nr zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) Jeżeli wadium wnoszone jest w formie poręczenia, poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem oraz winno zawierać następujące elementy: a) nazwę poręczyciela, nazwę wierzyciela (Zamawiający), nazwę dłużnika (Wykonawcy) na rzecz którego udzielane jest poręczenie oraz wskazanie ich siedzib, numer zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem; c) określenie wysokości wierzytelności objętej poręczeniem; d) termin ważności poręczenia (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) zobowiązanie poręczyciela do zapłacenia kwoty poręczenia na pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisana umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium musi obejmować termin związania ofertą. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.13. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach