Przetargi.pl
Budowa chodnika w pasie drogi powiatowej Nr 1134 E ul. Wolska w m. Rąbień, gm. Aleksandrów Łódzki

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Sadowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48422888100 , fax. +48427190816
  • Data zamieszczenia: 2018-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
    Sadowa 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. +48422888100, fax. +48427190816
    REGON: 472068423
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika w pasie drogi powiatowej Nr 1134 E ul. Wolska w m. Rąbień, gm. Aleksandrów Łódzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika w pasie drogi powiatowej Nr 1134 E – ul. Wol-ska w Rąbieniu. Lokalizacja inwestycji przedstawiona została w planie sytuacyjnym znajdującym się w TOM 1 stanowiącym załączniki Nr 1 do SIWZ. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia wymaga wykonania następujących robót budowlanych: roboty brukarskie, roboty ziemne, regulacja infrastruktury technicznej, roboty wykończeniowe np. humusowanie, roboty bitumiczne, roboty kanalizacyjne, a także oznakowanie poziome. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót objętych przedmiotem zamówienia oraz wymagania dotyczące ich wykonania zawarte są w: 1) Projekt budowlany - TOM 1- stanowiący załączniki Nr 1 do SIWZ; 2) Projekt wykonawczy- TOM 2 – stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ; 3) STWiOBR – TOM 3 - stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ; 4) Przedmiar – stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ; 4. Wykonawca na własny koszt wykona oraz zatwierdzi projekt organizacji ruchu na czas rwania robót. Koszt zmiany organizacji ruchu, oznakowania tymczasowego, jego utrzymanie i demontaż zostaną uwzględnione w cenie robót. 5. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji powykonawczej, że z inwentaryzacją geodezyjną wykonywanych robót z adnotacją geodety obsługującego inwestycję: Budowa chodnika w pasie drogi powiatowej Nr 1134 E - ul. Wolska w m. Rąbień, gm. Aleksandrów Łódzki - mieści się w istniejącym pasie drogowym z pisemnym potwierdzeniem geodety, że w czasie w/w inwestycji nie został naruszony żaden punkt osnowy geodezyjnej. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywały czynności związane z realizacją zamówienia wyspecyfikowane w załączniku Nr 9 do SIWZ. 7. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia, zobowiązany będzie do złożenia w siedzibie Zamawiającego , zanonimizowanego oświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego fakt zatrudnienia, przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonywujących czynności, o których mowa w ust. 7, ze wskazaniem dat zawarcia umów, lub w terminie 3 dni kalendarzowych od każdorazowego wezwania Zamawiającego do złożenia przedmiotowego oświadczenia w toku realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Niedochowanie obowiązków, o których mowa w ust. 7 skutkować będzie nałożeniem na Wykonawcę kary umownej w wysokości 5.000,00 zł, za każde zdarzenie. 9. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości, co do stosunku prawnego łączącego Wykonawcę z osobami, o których mowa w ust. 7, Zamawiający powiadomi o tym fakcie, Państwową Inspekcję Pracy, w celu przeprowadzenia kontroli. 10. Wykonawca zorganizuje na koszt własny: zaplecze budowy, zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zapewni miejsce składowania odpadów oraz ich usunięcie. 11. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy, przedstawić Zamawiającemu do akceptacji szczegółowy harmonogram robót budowlanych, uwzględniający poszczególne etapy robót wraz z terminami ich rozpoczęcia i zakończenia, z wyszczególnieniem zadań prostych i złożonych, wynikających z technologii prowadzonych prac. Harmonogram robót budowlanych musi zawierać takie rozłożenie prac w trakcie realizacji przedmiotu umowy gwarantujące ich wykonanie w terminie. 12. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za: właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, wykonanie robót zgodnie z SIWZ, sztuką budowlaną oraz należytą starannością, jakość materiałów oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie budowy. 13. Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia i zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza, jak za własne działanie, uchybienie lub zaniechanie. 14. Wykonawca zobowiązany jest posiadać, deklarację zgodności z Polską Normą (określoną w STWIORB) lub aprobatę techniczną na wykorzystywane do robót materiały. 15. Certyfikaty, aprobaty techniczne Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed wbudowaniem materiałów. 16. Wykonawca jest w pełni odpowiedzialny za ochronę urządzeń uzbrojenia terenu takich jak: przewody, rurociągi, kable teletechniczne, geodezyjna osnowa pozioma, itp., oraz za uzyskanie u odpowiednich władz, będących właścicielami tych urządzeń, potwierdzenia informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego odnośnie dokładnego położenia tych urządzeń w obrębie placu budowy. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez niego działania uszkodzenia urządzeń uzbrojenia terenu. 17. Jeżeli na skutek działania lub zaniechania Wykonawcy lub innych podmiotów uczestniczących w robotach, ze strony Wykonawcy dojdzie do awarii, usterki lub innej szkody w infrastrukturze, o której mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do jej usunięcia lub naprawienia na własny koszt w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. Z usunięcia lub naprawienia uszkodzonej infrastruktury Wykonawca zobligowany jest do sporządzenia protokołu odbioru z odpowiednim gestorem sieci i załączenia do dokumentacji powykonawczej. 18. Jeżeli Wykonawca opóźnia się w realizacji powyższych postanowień Zamawiający zleci usunięcie awarii na koszt Wykonawcy, potrącając odpowiednie kwoty z faktury. 19. Wykonawca na koszt własny zorganizuje zaplecze budowy oraz zapewni miejsce składowania odpadów oraz ich usunięcia. Wykonawca pokryje wszelkie koszty niezbędne do realizacji tych robót. 20. Wykonawca będzie utrzymywał teren robót w stanie uporządkowanym i przeznaczy go wyłącznie na cel wykonywanych zadań. 21. Po zakończeniu robót Wykonawca pozostawi cały teren robót uporządkowany i nadający się do użytkowania bez konieczności wykonania jakichkolwiek dodatkowych prac przez Zamawiającego. 22. Na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca udziela okresu 60, 48, 36 miesięcy gwarancji jakości wskazanego zgodnie w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 5. Okres gwarancji zaczyna się w dzień po odbiorze ostatecznym zadania. 23. Zakończenie wykonania robót Wykonawca zgłasza na piśmie Zamawiającemu. 24. Zamawiający zobowiązuje się przystąpić do odbioru ostatecznego wykonanych robót w ciągu 14 dni od daty zakończenia i zgłoszenia. Wykonawca dostarczy wszelkie dokumenty i zezwolenia niezbędne do odbioru robót. 25. Zamawiający dokonuje odbioru z udziałem Wykonawcy i po powiadomieniu właściwych organów. Wykonawca dostarczy wszelkie dokumenty i zezwolenia niezbędne do odbioru robót i użytkowania obiektów. 26. Zamawiający sporządza protokół odbioru, który określi sposób i termin usunięcia wad jakościowych. 27. Wykonawca zobowiązany jest wystawić fakturę, po pisemnym potwierdzeniu odbioru robót. Zamawiający natomiast zobowiązany jest dokonać zapłaty w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, potwierdzonej protokółem odbioru ostatecznego. 28. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: 1) Konstrukcja jezdni na skrzyżowaniu – projektowana nakładka bitumiczna: a) Warstwa ścieralna z AC11S 50/70 4 cm; b) Warstwa wiążąca z AC16W 50/70 6 cm; c) Podbudowa zasadnicza z AC22P 50/70 8 cm; d) Istniejąca nawierzchnia po sfrezowaniu. Razem: 18cm 2) Konstrukcja zjazdów: a) Warstwa ścieralna z kostki betonowej, czerwonej, typ HOLLAND 8 cm; b) Podsypka cementowo – piaskowa 1:4 3 cm; c) Warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/3 0/31,5mm 20 cm; d) Warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem C1,5/2 10 cm. Razem: 41cm 3) Konstrukcja chodników: a) Warstwa ścieralna z kostki betonowej, szarej, typ HOLLAND 6 cm; b) Podsypka cementowo – piaskowa 1:4 3 cm; c) Warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/3 0/31,5mm 15 cm. Razem: 24cm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysięcy złotych, zero groszy). 2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się PRZELEWEM na rachunek bankowy Zamawiającego: konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Zgierzu, nr konta bankowego: 51878300040029006520000004. Na poleceniu przelewu należy w zależności od zadania wpisać: Wadium: BUDOWA CHODNIKA W PASIE DROGI POWIATOWEJ NR 1134 E- UL. WOLSKA W RĄBIENIU, GM. ALEKSANDRÓW ŁÓDZKI, ZP.272.28.2018 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 ro utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.). 5. W dokumentach potwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej wymienionych powyżej, przesłanki zawarte w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy muszą być wskazane wprost. 6. Każda forma wadium musi gwarantować Zamawiającemu natychmiastowe i bezwarunkowe uzyskanie kwoty wadium, po zaistnieniu przesłanek zatrzymania wadium, dlatego gwarancje i poręczenia wnoszone jako wadium powinny być, nieodwołalne w trakcie trwania terminu związania ofertą oraz nie mogą być zastrzeżone pod warunkiem. 7. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie niepieniężnej nie mogą być uzupełniane, a ich brak powodować będzie odrzucenie oferty Wykonawcy. 8. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej. 9. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu - oryginał dokumentu zachowującego ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą musi być wystawiony na rzecz Zamawiającego (Beneficjenta) tj. Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego. Oryginał dokumentu należy zabezpieczyć w sposób gwarantujący jego nienaruszalność i złożyć, przed upływem terminu składania ofert w kancelarii podawczej Starostwa Powiatowego w Zgierzu ul. Sadowa 6 A, 95-100 Zgierz –pokój 15, z dopiskiem „Wadium depozyt - Budowa chodnika w pasie drogi powiatowej Nr 1134 E ul. Wolska w m. Rąbień, gm. Aleksandrów Łódzki”. 10. Wykonawcy wspólnie składający ofertę w przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu – zaleca się, żeby w treści dokumentu zostali wymienieni z nazwy i adresu wszyscy Wykonawcy, którzy składają jedną ofertę. 11. Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa Ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Ustawy określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub brak przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w formie oryginału), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy . W przypadku, gdy Wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wniesienie przedmiotowego oświadczenia stanowi obowiązek Wykonawcy i do podjęcia tych czynności, co do zasady nie jest wymagane otrzymanie wezwania Zamawiającego. Wykonawca, który nie dochowa obowiązku wynikającego z przepisu art. 24 ust. 11 Ustawy zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 Ustawy, jako podmiot, który nie wykazał braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. 5. Forma składanych dokumentów: 1) Oświadczenia, o których mowa w niniejszym dziale SIWZ, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale; 2) dokumenty, o których mowa w niniejszym dziale SIWZ, inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt. 1, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; 3) poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą; 4) poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej; 5) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w niniejszym dziale SIWZ, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokument jest nieczytelna lub budzi wątpliwość, co do jej prawdziwości; 6) dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach