Powiat Ostrowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg
- Adres: 07300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 29 645 71 00 , fax. 29 645 71 01
- Data zamieszczenia: 2018-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostrowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
ul. 3 Maja 68
07300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
tel. 29 645 71 00, fax. 29 645 71 01
REGON: 55066880600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatostrowmaz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2634W Jasienica – Chmielewo i Budowa ciągu pieszo - rowerowego przy drodze powiatowej nr 2653W Kańkowo - Zawisty Podleśne - Małkinia Górna - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2634W Jasienica – Chmielewo i Budowa ciągu pieszo - rowerowego przy drodze powiatowej nr 2653W Kańkowo - Zawisty Podleśne - Małkinia Górna. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Oferty na poszczególne części oceniane będą niezależnie od siebie. 1) część I - Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2634W Jasienica – Chmielewo o długości 1574 mb. Zakres robót obejmuje między innymi: Branża drogowa: a) roboty przygotowawcze; b) roboty rozbiórkowe; c) podbudowy i elementy ulic i dróg; d) ściek podchodnikowy; e) nawierzchnia; f) roboty wykończeniowe; g) regulacja zaworów. Branża sanitarna a) roboty przygotowawcze; b) roboty rozbiórkowe; c) roboty ziemne; d) roboty montażowe; 2) część II - Budowa ciągu pieszo - rowerowego przy drodze powiatowej nr 2653W Kańkowo - Zawisty Podleśne - Małkinia Górna o długości 780 mb. Zamawiający przekaże wykonawcy terenu budowy w ciągu 2 dni od uzyskania przez zamawiającego zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, planowanego na dzień 20.05.2018 r. Zakres robót obejmuje między innymi: Branża drogowa: a) roboty przygotowawcze; b) roboty rozbiórkowe; c) roboty odwodnieniowe; d) podbudowy/nawierzchnie; e) oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa-wymiana istniejących znaków na nowe; f) roboty wykończeniowe. Branża elektryczna: a) linia napowietrzna niskiego napięcia zasilana ze stacji trafo 11-1200; b) linia niskiego napięcia - demontaż, zasilana ze stacji trafo 11-1242; c) linia napowietrzna niskiego napięcia zasilana ze stacji trafo 11-1242; d) roboty dodatkowe. 3. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie części I winien spełnić w imieniu inwestora warunki w zakresie realizacji robót, wskazane w warunkach usunięcia kolizji nr RM/BP/12536/5933/2017 z dnia 21.11.2017 r. wydane przez PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa Rejon Energetyczny Wyszków. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniający wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty zawarty jest w załącznikach do SIWZ: dokumentacjach budowlanych, STWiOR, przedmiarach robót oraz stałej organizacji ruchu. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności dotyczące robót budowlanych wymienionych w przedmiarach robót stanowiących załączniki do SIWZ. Wymóg nie dotyczy osób wykonujących obsługę geodezyjną oraz osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu Prawa budowlanego. 6. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 4 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. 7. Oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy. 8. Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, wykonawca zapłaci zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez zamawiającego niedopełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudniania pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę poniżej liczby wymaganych pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez zamawiającego w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VII ust. 1 pkt 1 SIWZ (załącznik 2 i 3 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów przedstawia w szczególności zobowiązanie tych podmiotów zawierające: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) informację czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (tj. informacji dotyczącej kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firmy oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty; cen, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach) przekaże zmawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – druk oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie przebudowy ulic w Gminie Otwock zgodnych z załączonymi wykazami do postępowania przetargowego w ramach zadania budżetowego „Poprawa bezpieczeństwa i warunków (...) – etap I”.
Dodano: 2024-04-22 - Zadanie I: Remont ul. Okrzei w Otwocku w ramach zadania: „Remont dróg gminnych w Otwocku(...) Zadanie II: Remont ul. Prusa w Otwocku w ramach zadania: „Remont dróg gminnych w Otwocku (...)
Dodano: 2024-04-22 - Wykonanie robót związanych z remontem ul. Okrzei w ramach zadania budżetowego pn. „Remont dróg gminnych w Otwocku ul. Prusa i Okrzei”.
Dodano: 2024-04-22 - Budowa odgałęzień kanalizacji sanitarnej (grawitacyjne w pasie drogowym + odgałęzienia ciśnieniowe) w m. Trablice gm. Kowala
Dodano: 2024-04-15 - Przebudowa ul. Żytniej i Wiosennej w Józefowie
Dodano: 2024-04-08 - Remont drogi gminnej nr 301219W Zdunowo – Stróżewo – Sokal - Smulska
Dodano: 2024-04-03 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 4311W (ul. Słoneczna) na odcinku od końca zjazdu do działki 1178/2 obręb 0006-Kraszew Stary do ronda w miejscowości Stary Kraszew (...)
Dodano: 2024-03-08 - Zadanie I: Remont ul. Okrzei w Otwocku w ramach zadania: „Remont dróg gminnych w Otwocku(...) Zadanie II: Remont ul. Prusa w Otwocku w ramach zadania: „Remont dróg gminnych w Otwocku (...)
Dodano: 2024-03-01 - Zadanie I: Remont ul. Okrzei w Otwocku w ramach zadania: „Remont dróg gminnych w Otwocku(...) Zadanie II: Remont ul. Prusa w Otwocku w ramach zadania: „Remont dróg gminnych w Otwocku (...)
Dodano: 2024-03-01 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy ulicy Bohaterów Studzianek w Magnuszewie
Dodano: 2024-02-24