Przetargi.pl
Budowa budynku przedszkola i świetlicy w Jarantowicach

Gmina Ryńsk ogłasza przetarg

  • Adres: 87-200 Wąbrzeźno, ul. Mickiewicza
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6877500 , fax. 56 4502702
  • Data zamieszczenia: 2018-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ryńsk
    ul. Mickiewicza 21
    87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6877500, fax. 56 4502702
    REGON: 871118827
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rynsk.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku przedszkola i świetlicy w Jarantowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku przedszkola i świetlicy w miejscowości Jarantowice, gmina Ryńsk. 2. Zakres robót obejmuje: 1) budowę na działce nr 524 w miejscowości Jarantowice metodą tradycyjną obiektu budowlanego wolnostojącego o zwartej bryle na bazie litery T, niepodpiwniczonego, 1 kondygnacyjnego, składającego się z budynku świetlicy i budynku przedszkola. Ściany konstrukcji murowej w technologii tradycyjnej z gazobetonu odmiany 600 na zaprawie klejowej, dach wielospadowy pokryty blachodachówką. Powierzchnia zabudowy obiektu: 806,54 m2, kubatura brutto: 3.319,09 m3. Utwardzenie terenu przy budynku z kostki brukowej – powierzchnia utwardzeń 1.254,13 m2, roboty opisane w projekcie budowlano-wykonawczym branży architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej; 2) wykonanie instalacji elektrycznych, w tym zasilania od złącza kablowego, instalacji oświetleniowej, instalacji gniazd, instalacji odgromowej, roboty opisane w projekcie budowlanym branży instalacje elektryczne; 3) wykonanie instalacji wewnętrznych wod-kan., instalacji centralnego ogrzewania z instalacją kotłowni, instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej, roboty opisane w projekcie budowlano-wykonawczym branży sanitarnej; 4) wykonanie przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej wraz ze zbiornikiem na nieczystości ciekłe; roboty opisane w projekcie budowlano-wykonawczym branży instalacje sanitarne; 5) Wykonawca zakupi i wyposaży budynek przedszkola w meble i sprzęt AGD oraz inne elementy wyposażenia - wraz z montażem. 3.Ponadto wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 1) obsługi geodezyjnej inwestycji przez uprawnione służby geodezyjne, w tym wytyczenia przed przystąpieniem do robót i sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; 2) przeprowadzenia prób, pomiarów i badań związanych z wykonywanymi robotami i przekazania zamawiającemu protokołów wykonanych prób i wyników badań (w tym protokół kominiarski, protokoły badań instalacji elektrycznej i odgromowej, protokoły prób szczelności instalacji i przyłączy, badanie bakteriologiczne wody, świadectwo charakterystyki energetycznej obiektu); 3) przygotowania dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie; 4) naprawienia uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego (instalacji i urządzeń) spowodowanych prowadzonymi robotami; 5) naprawienia uszkodzeń istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu spowodowanych prowadzonymi robotami; 6) odtworzenia znaków geodezyjnych (kamieni granicznych) w przypadku ich naruszenia; 7) utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów; 8) poniesienia kosztów energii elektrycznej i wody zużytej podczas wykonywania robót budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia; 9) innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji i funkcjonowania przedmiotu zamówienia; 10) uporządkowania terenu po zakończeniu inwestycji. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w: projekcie architektoniczno-budowlanym pn. Budowa budynku przedszkola i świetlicy oraz projektach branż sanitarnej i elektrycznej; specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający załącza również przedmiary robót, które z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia stanowią materiał pomocniczy i nie są podstawą wyceny. 5. W przypadku określenia w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych oraz przedmiarach robót przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuję, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Jego jakość i parametry nie mogą być gorsze od wskazanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz wszystkich przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych wraz z podaniem nazwy producenta, typu urządzenia oraz dokumentów określających parametry techniczne musi zostać załączony do oferty. 6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 6.1. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a ustawy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia osób wykonujących wszystkie czynności ogólnobudowlane oraz instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych. 6.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający jest uprawniony do czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 6.1. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów i dokonywania ich oceny; - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów; - przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia. 6.3. W trakcie realizacji zamówienia, wykonawca - na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie przedłoży zamawiającemu na potwierdzenie spełnienia warunku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego w pkt 6.1. czynności następujące dowody: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie takie powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; - potwierdzoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę zawierające nazwę pracodawcy, imię i nazwisko osób, wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności których dotyczy w/w oświadczenie, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu. Kopia/kopie umowy powinny zostać zanonimizowane w szczególności w zakresie nr PESEL, adresów zamieszkania pracowników tak aby zapewnić ochronę danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 6.4. Niezłożenie prze wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie określonym w wezwaniu (dopuszcza się wezwanie wykonawcy środkami komunikacji elektronicznej) żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 6.1 czynności. 6.5. Za niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 6.1 czynności wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną określoną w § 19 ust. 6 projektu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Objęty niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego projekt: - w zakresie budowy budynku przedszkola w Jarantowicach będzie ubiegał się o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej – Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020; - w zakresie budowy budynku świetlicy w Jarantowicach będzie ubiegał się o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej – Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 8. Zamawiający nie przewiduje możliwości unieważnienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Ponadto wykonawca złoży: 1) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli dotyczy, zalecane jest sporządzenie zobowiązania na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji; 2) Stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; 3) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach