Przetargi.pl
Budowa budynku poczekalni dla odwiedzających w Zakładzie Karnym w Rzeszowie, ul. Załęska 76, wraz z infrastrukturą techniczną i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.

Zakład Karny w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-322 Rzeszów, ul. Załęska 76
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8580700 , fax. 0-17 8535420
  • Data zamieszczenia: 2016-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Rzeszowie
    ul. Załęska 76 76
    35-322 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8580700, fax. 0-17 8535420
    REGON: 00000000590467
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Karny w Rzeszowie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku poczekalni dla odwiedzających w Zakładzie Karnym w Rzeszowie, ul. Załęska 76, wraz z infrastrukturą techniczną i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa budynku poczekalni dla odwiedzających w Zakładzie Karnym w Rzeszowie, ul. Załęska 76, wraz z infrastrukturą techniczną i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszystkich robót budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w ramach inwestycji pn. Budowa budynku poczekalni dla odwiedzających w Zakładzie Karnym w Rzeszowie, ul. Załęska 76, wraz infrastrukturą techniczną i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Inwestycja realizowana będzie na terenie nieruchomości nr ewidencyjny gruntów 270/13, obręb 220, jednostka ewidencyjna 186301_1. Projektowany budynek jest niepodpiwniczony, składa się z dwóch nadziemnych kondygnacji użytkowych i nieużytkowego poddasza. Budynek poczekalni przez parterowy łącznik wpisany w linię ogrodzenia/wymiana fragmentu ogrodzenia jest przedmiotem niniejszego opracowania/komunikuje strefę wewnętrzną ZK z ul. Załęską. W ramach prac budowlanych związanych z realizacją niniejszej inwestycji uwzględnia się również dostosowanie istniejącej infrastruktury w tym uzbrojenia terenu do lokalizacji projektowanego budynku. Szczegółowe rozwiązania w tym zakresie znajdują się w opracowaniach branżowych projektu wykonawczego i budowlanego. W nawiązaniu do istniejącej komunikacji na terenie wewnętrznym ZK planuje się utwardzenie terenu przy wejściach do budynku oraz opaskę wokół budynku. Istniejący stan zagospodarowania. Teren inwestycji obejmuje działkę 270/13, obr.220, jednostka ewidencyjna 186301_1 w Rzeszowie - znajdującą się na terenie Zakładu Karnego. Dz. nr ew.: 270/13 sąsiaduje bezpośrednio z drogą urządzoną na dz. 166. Działka nr ew.: 270/13 jest uzbrojona. Przebiegają przez nią sieci elektroenergetyczna, wodociągowa, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej. Na terenie działki nie ma drzew i krzewów. Teren objęty opracowaniem jest płaski. Na terenie działki nr ew.: 270/13 - po zewnętrznej stronie muru otaczającego Zakład Karny - wzdłuż drogi - znajdują się miejsca postojowe dla samochodów osobowych. Projektowane zagospodarowanie działki. Na działce projektuje się budynek poczekalni dla odwiedzających. Jest to budynek dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, z poddaszem nieużytkowym. Zasilanie budynku w energię elektryczną będzie realizowane na bazie istniejącego przyłącza do sieci elektroenergetycznej. Instalacja grzewcza w budynku zasilana będzie z istniejącej zewnętrznej doziemnej instalacji ciepłowniczej zlokalizowanej na terenie Zakładu Karnego, poprzez zaprojektowane przyłączenie do projektowanego obiektu. Dostawa wody do budynku będzie realizowana z istniejącej zewnętrznej doziemnej instalacji zlokalizowanej na terenie Zakładu Karnego. Ścieki z budynku odprowadzane będą poprzez zaprojektowaną doziemną instalację kanalizacji sanitarnej do istniejącej studzienki na kolektorze. Odprowadzanie wód deszczowych z połaci dachowych i terenów utwardzonych do istniejących na działce studzienek kanalizacji deszczowej. Wjazd na działkę będzie odbywał się poprzez istniejący zjazd publiczny z ul. Załęskiej urządzonej na działce nr ew.: 166 w Rzeszowie oraz od strony parkingu przy ul. Załęskiej przez bramę tymczasową wykonaną przez Wykonawcę. Odpady komunalne są gromadzone w specjalnych pojemnikach zlokalizowanych na terenie Zakładu Karnego skąd są odbierane przez licencjonowanego odbiorcę. W ramach projektowanej inwestycji nie przewiduje się istotnej niwelacji terenu. Budynek zalicza się do I kategorii geotechnicznej. Warunki gruntowe określa się jako proste. Masy ziemne z wykopów budowlanych należy wywieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Bilans terenu. Teren inwestycji obejmuje fragment działki nr ew.: 270/13. Powierzchnia zabudowy wynosi: 342,24 m?. Powierzchnia całkowita projektowanego budynku: 610,37 m?. Kubatura brutto: 3150 m?. Powierzchnia użytkowa: 505,60 m?. Wyposażenie: - wyposażenie stałe i ruchome określone dokumentacją projektową. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają niżej wymienione dokumenty, będące integralną częścią SIWZ, tj.: a) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, b) projekty wykonawcze, c) przedmiary robót (pomocniczo), d) projekt umowy. Dołączony do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiar pełni jedynie rolę pomocniczą. Wykonawca sporządzając ofertę powinien mieć na uwadze fakt, że cena oferty jest ceną ryczałtową w rozumieniu art. 632 Kodeksu cywilnego, stąd też Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót niezbędnych do zrealizowania przedmiotu umowy również tych, których konieczność ujawni się w trakcie realizacji robót, a które posiadający odpowiednią wiedzę i doświadczenie Wykonawca powinien był przewidzieć na podstawie dokumentacji technicznej, obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych i administracyjnych, wizji lokalnej, jak również najnowszej wiedzy technicznej i doświadczenia. INFORMACJE OGÓLNE, 1)Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. 2)Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. 3)Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4)Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich. 5)Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6)Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 7)Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 8)Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. 9)Zamówienie może być realizowane z udziałem Podwykonawców z tym, że Wykonawca jest zobowiązany podać w swojej ofercie, którą część zamówienia (zakres rzeczowy zamówienia) powierzy Podwykonawcom do wykonania. 10)Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na realizację zadania. 11)Zamawiający przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia w 2 etapach: I - obejmuje swoim zakresem wykonanie całości robót przewidzianych dokumentacją, II - obejmuje uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. OGÓLNE WARUNKI WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1)Zakres robót musi być wykonany w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych dla tego typu obiektów. 2)Wykonawca może dokonać oględzin miejsca prowadzenia robót. Wykonawca po złożeniu oferty nie może powoływać się na żadne okoliczności związane z zaniechaniem Wykonawcy dotyczącym zarówno faktu nie zapoznania się z dokumentacją postępowania, jak i nie dokonania oględzin w miejscu prowadzenia robót. Koszty dokonania oględzin terenu budowy poniesie Wykonawca. Termin oględzin należy uzgodnić z Panem Jackiem Kocembą - tel. 017 85 80 711. Wykonawca zgłaszający się do oględzin placu budowy zobowiązany jest posiadać dokument tożsamości. 3)Prace budowlane mogą być realizowane siedem dni w tygodniu 24 godziny na dobę zgodnie z możliwościami Wykonawcy. 4)W przedstawionych projektach budowlano - wykonawczych, przedmiarach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wykazano materiały, urządzenia i technologie do wykonania robót mogące wskazywać na produkty konkretnych producentów. Wszystkie te wskazania należy rozumieć w ramach niniejszego postępowania jak i w procesie realizacji jako zaakceptowane przez Zamawiającego. 5)Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne spełniające parametry techniczne i lub funkcjonalne określone w dokumentacji przetargowej w niżej podanych przypadkach: a)na etapie składania oferty: W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia do oferty stosownych dokumentów, (kart katalogowych, aprobat technicznych, atestów itp.) potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów będących przedmiotem weryfikacji pod względem zgodności oferty z SIWZ. b) na etapie realizacji robót: W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia wniosku na piśmie o zgodę zastosowania rozwiązania równoważnego wraz z stosownymi dokumentami, (karty katalogowe, aprobaty techniczne, atesty itp.) potwierdzającymi spełnienie wymaganych parametrów będących przedmiotem weryfikacji pod względem zgodności rozwiązania z dokumentacją projektową. Wniosek o którym mowa wyżej wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego. 6)W przypadku, gdy zastosowanie rozwiązań równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca. 7)Wszelkie użyte do budowy materiały i urządzenia muszą być fabrycznie nowe i podlegają przed wbudowaniem akceptacji Zamawiającego. 8)Wykonawca opracuje harmonogram realizacji prac, w którym określi czas realizacji poszczególnych etapów robót. Harmonogram podlega zaopiniowaniu i akceptacji Zamawiającego. Wykonawca przedstawi rzeczowo-finansowy harmonogram realizacji inwestycji najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 9)Zamawiający wymaga udzielenia 60 miesięcy rękojmi na wykonany przedmiotu zamówienia - roboty budowlane i zamontowane urządzenia - licząc od daty odbioru końcowego robót i uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. Zamontowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową, przepisami i zasadami wiedzy technicznej i ścisłe przestrzeganie harmonogramu robót oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót, za ich zgodność z zaakceptowanym projektem wykonawczym, wymaganiami specyfikacji technicznych, projektu organizacji robót. 10) Ochrona i utrzymanie terenu budowy. a)Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę placu budowy oraz wszystkich materiałów i elementów wyposażenia użytych do realizacji robót, od chwili rozpoczęcia do ostatecznego odbioru robót. Przez cały ten okres urządzenia lub ich elementy będą utrzymane w sposób satysfakcjonujący Zamawiającego. Może on wstrzymać realizację robót jeśli w jakimkolwiek czasie Wykonawca zaniedbuje swoje obowiązki konserwacyjne. b)W trakcie realizacji robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i utrzyma wszystkie niezbędne, tymczasowe zabezpieczenia ruchu i urządzenia, aby zapewnić bezpieczeństwo na terenie budowy. PONADTO WYKONAWCA: - Wykona podwyższenie istniejącego ogrodzenia zewnętrznego wykonanego z materiału pełnego poprzez zamontowanie w koronie tego wygrodzenia siatki ostrzowej o wysokości ok. 3 m zwieńczonej odkosem z przestrzennego zwoju ostrzowego o średnicy 73 cm. Podwyższenie tego wygrodzenia powinno być wykonane na odcinku od ściany budynku istniejącej poczekalni dla osób odwiedzających w kierunku wieżyczki ochronnej nr 2 ok. 6 m poza obrys planowanego nowo budowanego budynku. - Wygrodzi część parkingu na zewnątrz jednostki na odcinku od poczekalni dla osób odwiedzających w kierunku wieżyczki ochronnej nr 2 ok. 6 m poza obrys planowanego nowo budowanego budynku. Wygrodzenie należy wykonać z siatki ogrodzeniowej. - Wygrodzi teren budowy od strony budynku administracji oraz od strony wygrodzenia ochronnego (wieżyczka ochronna nr 2). Ogrodzenie winno być wykonane od ogrodzenia z siatki oczkowej przy pasie ochronnym do wygrodzenia wewnętrznego wykonanego z materiału pełnego wygradzającego teren ścisły jednostki. - Wjazd na teren budowy będzie zorganizowany od strony parkingu przy ul. Załęskiej przez bramę tymczasową wykonaną przez Wykonawcę. Nad bramą wykona odkos z przestrzennego zwoju ostrzowego o średnicy 73 cm. c)Wykonawca będzie także odpowiedzialny do czasu zakończenia robót za utrzymanie wszystkich reperów i innych znaków geodezyjnych, istniejących na terenie budowy i w razie ich uszkodzenia lub zniszczenia do odbudowy na własny koszt. d)Przed rozpoczęciem robót Wykonawca poda ten fakt do wiadomości zainteresowanych użytkowników terenu w sposób ustalony z Zamawiającym. Wykonawca umieści, w miejscach i ilościach określonych przez Zamawiającego, tablice podające informacje o zawartej umowie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 11)Ochrona własności i urządzeń: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę istniejących instalacji naziemnych i podziemnych urządzeń znajdujących się w obrębie placu budowy, takich jak: rurociągi, kable, etc. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca potwierdzi u odpowiednich władz, które są właścicielami instalacji i urządzeń, informacje podane na planie zagospodarowania terenu dostarczonym przez Zamawiającego. Wykonawca spowoduje żeby te instalacje i urządzenia zostały właściwie oznaczone i zabezpieczone przed uszkodzeniem w trakcie realizacji robót. W przypadku, gdy wystąpi konieczność przeniesienia instalacji i urządzeń podziemnych w granicach placu budowy, Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o zamiarze rozpoczęcia takiej pracy. b) Wykonawca natychmiast poinformuje Zamawiającego o każdym przypadkowym uszkodzeniu tych urządzeń lub instalacji i będzie współpracował przy naprawie, udzielając wszelkiej możliwej pomocy, która może być potrzebna dla jej przeprowadzenia. c)Wykonawca będzie odpowiedzialny za jakiejkolwiek szkody spowodowane przez jego działania w instalacjach naziemnych i podziemnych, pokazanych na mapach do celów projektowych. 12)Ochrona środowiska w trakcie realizacji robót. W trakcie realizacji robót Wykonawca jest zobowiązany znać i stosować się do przepisów zawartych we wszystkich regulacjach prawnych w zakresie ochrony środowiska. W okresie realizacji, do czasu zakończenia robót, Wykonawca będzie podejmował wszystkie niezbędne kroki, żeby stosować się do wszystkich przepisów i normatywów w zakresie ochrony środowiska na placu budowy i poza jego terenem, będzie unikać działań szkodliwych dla innych jednostek występujących na tym terenie w zakresie zanieczyszczeń, hałasu lub innych czynników powodowanych jego działalnością. 13)Zapewnienie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. a)Wykonawca dostarczy na budowę i będzie utrzymywał wyposażenie konieczne dla zapewnienia bezpieczeństwa. Zapewni wyposażenie w urządzenia socjalne, oraz odpowiednie wyposażenie i odzież wymaganą dla ochrony życia i zdrowia personelu zatrudnionego na placu budowy. Uważa się, że koszty zachowania zgodności z wspomnianymi powyżej przepisami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia są wliczone w cenę umowną zamówienia. b)Wykonawca będzie stosował się do wszystkich przepisów prawnych obowiązujących w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego. Będzie stale utrzymywał wyposażenie przeciwpożarowe w stanie gotowości, zgodnie z zaleceniami przepisów bezpieczeństwa przeciwpożarowego na placu budowy, we wszystkich urządzeniach maszynach i pojazdach oraz pomieszczeniach magazynowych. Materiały łatwopalne będą przechowywane zgodnie z przepisami przeciwpożarowymi, w bezpiecznej odległości od budynków i składowisk, w miejscach niedostępnych dla osób trzecich. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty powstałe w wyniku pożaru, który mógłby powstać w okresie realizacji robót lub został spowodowany przez któregokolwiek z jego pracowników. c)Użycie materiałów, które wpływają na trwałe zmiany środowiska, ani materiałów emitujących promieniowanie w ilościach wyższych niż zalecane w projekcie nie będzie akceptowane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne oferta musi zostać zabezpieczona wadium w kwocie 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą, który wynosi 30 dni - bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Sposób postępowania ze złożonym wadium określa art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164). Szczegółowe informacje w sprawie wadium podano w pkt. 14 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji przedmiotu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach