Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie zieleni i małej architektury w Parku przy ul. Chopina w Świnoujściu w latach 2016-2018

Prezydent Miasta Świnoujścia ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3212780, 3212309 , fax. (091) 321 59 95
  • Data zamieszczenia: 2016-02-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świnoujścia
    ul. Wojska Polskiego 1/5 1/5
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3212780, 3212309, fax. (091) 321 59 95
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swinoujscie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie zieleni i małej architektury w Parku przy ul. Chopina w Świnoujściu w latach 2016-2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Bieżące utrzymanie zieleni i małej architektury w Parku przy ul. Chopina w Świnoujściu w latach 2016-2018. 2.Opis przedmiotu zamówienia Zamówienie obejmuje bieżące utrzymanie zieleni i małej architektury w Parku przy ul. Chopina w Świnoujściu o pow. ok. 7,1 ha (działka Nr 57 oraz 49/4) obr.6. 3.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania terenów wymienionych w punkcie 2 zgodnie z następującymi standardami utrzymania: a) I standard utrzymania: działka Nr 57, obr.6; (38702 m2), b) II standard utrzymania: działka Nr 49/4, obr.6; (31352 m2). 4.Zakres prac w I standardzie utrzymania polega na: a)pielęgnacji zgodnie ze standardami sztuki ogrodowej: ogrodu traw, roślinności skalnej, leśnej, rabaty bylinowej, trawników; b)nawożeniu terenu zieleni nawozem granulowanym o długotrwałym działaniu oraz nawozem rozpuszczalnym wg potrzeb; c)koszeniu trawy na wysokość 5 - 7 cm i jej wywożeniu na stację przeładunkową odpadów; d)dosiewaniu trawy i na bieżąco uzupełnianiu ubytków trawników; e)grabieniu liści z trawników i powierzchni objętych sprzątaniem - wygrabianie liści wraz z innymi zanieczyszczeniami, sukcesywnie w miarę opadania, z ich wywozem na stację przeładunkową odpadów; f)usuwaniu samosiewów; g)podcince pielęgnacyjnej drzew i krzewów - w zależności od gatunku i wieku; h)przycinaniu pędów mającym na celu zagęszczenie krzewów i nadanie odpowiedniej formy; i)usuwaniu wiatrołomów i posuszu gałęziowego, wycince drzew i krzewów; j)usuwaniu odrostów korzeniowych u pni drzew; k)jednokrotnym w roku oczyszczeniu drenaży na powierzchni 60 m2 od strony ul. Herberta przy południowo-wschodniej granicy parku; l)zasilaniu roślinności nawozami mineralnymi wg różnorodności i potrzeb (materiał zakupiony przez Wykonawcę); m)uzupełnianiu kory w skupiskach roślin na wysokość 6 - 8 cm (materiał zakupiony przez Wykonawcę); n)zwalczaniu chorób i szkodników roślin (materiał zakupiony przez Wykonawcę); o)dbaniu o dobry stan małej architektury - ławki i śmietniczki, stoliki, pergola, tablice, słupy latarni, wiaty (naprawy, mycie, konserwacja) materiał zakupiony przez Wykonawcę; p)utrzymaniu placu zabaw w zakresie czystości, pielęgnacji zieleni oraz konserwacji urządzeń zabawowych; q)utrzymaniu siłowni terenowej (sprzątanie, konserwacja, drobne naprawy) - materiał zakupiony przez Wykonawcę; r)bieżącym utrzymaniu i konserwacji ścieżek i alei parkowych; s)zamiataniu, zbieraniu nieczystości z alejek parkowych; t)utrzymaniu zimowym ścieżek i alei parkowych (materiał zakupiony przez Wykonawcę); u)wywozie nieczystości ze śmietniczek na stację przeładunkową odpadów; v)uzupełnieniu roślinności wypadłej niezależnie od Wykonawcy, leży w zakresie Wykonawcy w ilości do 500 sztuk roślin (materiał zakupiony przez Wykonawcę); w)nasadzeniu roślin cebulowych (krokusy, narcyzy, hiacynty, szafirki, tulipany itp.) w miesiącu IX, X - 2000 sztuk (materiał zakupiony przez Wykonawcę, ustalenie gatunków z Zamawiającym); x)przygotowaniu do okresu letniego oraz zimowego systemu nawadniania oraz jego bieżąca obsługa. Wykonawca zobowiązany jest do skonfigurowania częstotliwości podlewania do aktualnie panujących warunków pogodowych. y)uiszczaniu opłaty za składowanie odpadów na stacji przeładunkowej odpadów. 5.Zakres prac w II standardzie utrzymania obejmuje: a)jednokrotne oczyszczanie całego terenu z nieczystości w miesiącu: styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec, wrzesień, październik, listopad, grudzień; b)dwukrotne oczyszczanie całego terenu z nieczystości w miesiącu: lipiec, sierpień; c)zbieranie nieczystości w pasie o szerokości 10 m od granicy działki; d)wywóz nieczystości na stację przeładunkową odpadów; e)usuwanie samosiewów w miesiącu marcu; f)usuwanie wiatrołomów i posuszu gałęziowego, wycince drzew i krzewów; g)jednokrotną przycinkę w roku żywopłotu przy ul. Matejki o dł. 140 m; h)jednokrotną przycinkę w roku żywopłotu przy ul. Matejki/Chopina o dł. 143 m; i)pielenie skarpy przy wejściu do parku od strony ul. Herberta o powierzchni 115 m2; j)sprzątanie liści ze ścieżek przy ul. Chopina/Matejki o łącznej długości 40 m; k)grabienie liści w pasie terenu o powierzchni ok. 595 m2 przy ul. Wyspiańskiego; l)koszenie trawnika w pasie terenu o powierzchni ok. 595 m2 przy ul. Wyspiańskiego. 6.Wykonawca zobowiązuje się do przedkładania przedstawicielowi Zamawiającego na piśmie, miesięcznego harmonogramu rzeczowego wykonanych prac z podziałem na każdy tydzień do ostatniego dnia każdego miesiąca. 7.Zakres wykonywanych prac ogrodniczych i porządkowych należy skalkulować łącznie z wywozem odpadów (w tym pokos, obcięte gałęzie, zgrabione liście, przekwitłe kwiaty itp.) powstałych w wyniku tych prac. Koszt wywozu odpadów ponosi Wykonawca. 8.Powstałe odpady podczas wykonywania czynności objętych w przedmiocie zamówienia Wykonawca zagospodaruje na własny koszt. Pozbywanie się odpadów powinno się odbywać zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy z podmiotem uprawnionym do wywozu nieczystości na cały okres trwania umowy. Na potwierdzenie Wykonawca zobowiązany będzie przedstawiać Zamawiającemu Kartę odpadów wraz z comiesięcznym protokołem odbioru prac. 9.Przed wysadzeniem gatunków wypadłych Wykonawca uzgodni z Zamawiającym gatunki oraz ich ilość. 10.Pielęgnacja nasadzeń na terenach zieleni winna być prowadzona w sposób nie powodujący pogorszenia stanu roślinności (ubytki w nasadzeniach spowodowane niewłaściwą pielęgnacją Wykonawca uzupełni we własnym zakresie). 11.Wykaz przewidzianych prac stanowią załączniki nr 2.1 i 2.2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773130007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert na warunkach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Świnoujście w PEKAO S.A. Oddz. w Świnoujściu, nr rachunku: 27 1240 3914 1111 0010 0965 1187 z określeniem tytułu wpłaty: Przetarg - Park przy ul. Chopina w Świnoujściu. W przypadku wadium w bezgotówkowej formie, dokument wadium należy włożyć do koperty wewnętrznej, jako odrębny (nie zszywać z ofertą). Datą wniesienia wadium w pieniądzu przelewem na rachunek ww. jest data uznania wskazanego rachunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: CZAS REAKCJI OD ZGŁOSZENIA AWARII DO ROZPOCZĘCIA PRAC
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.swinoujscie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach