Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie ulic i chodników oraz dróg pozamiejskich

Gmina Trzebnica ogłasza przetarg

  • Adres: 55-100 Trzebnica, pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 388 81 80 , fax. 071 722 78 56
  • Data zamieszczenia: 2017-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebnica
    pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
    55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 388 81 80, fax. 071 722 78 56
    REGON: 93193513500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebnica.pl www.bip.trzebnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie ulic i chodników oraz dróg pozamiejskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie ulic i chodników gminnych oraz dróg gminnych pozamiejskich w latach 2018 - 2021, w podziale na następujące zadania: Zadanie I - Nawierzchnie asfaltowe - bieżące naprawy i remonty nawierzchni asfaltowych masą asfaltową i emulsją, - inne prace nie wyszczególnione a zlecone w formie pisemnej przez Zamawiającego. Zadanie II – Pozostałe nawierzchnie i oznakowanie - bieżące naprawy, remonty i przebudowy nawierzchni z kostki lub płytek betonowych, - bieżąca wymiana uszkodzonego oznakowania pionowego, - bieżące uzupełnienie brakującego oznakowania pionowego zgodnie z posiadanym przez Zamawiającego projektem organizacji ruchu w mieście. - inne prace nie wyszczególnione a zlecone w formie pisemnej przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - dla zadania I: 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych), - dla zadania II: 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach