Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie terenów zieleni Gminy Miasto Świnoujście Rejon I - lewobrzeże

Prezydent Miasta Świnoujścia ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3212780, 3212309 , fax. (091) 321 59 95
  • Data zamieszczenia: 2014-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świnoujścia
    ul. Wojska Polskiego 1/5 1/5
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3212780, 3212309, fax. (091) 321 59 95
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie terenów zieleni Gminy Miasto Świnoujście Rejon I - lewobrzeże
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Bieżące utrzymanie terenów zieleni Gminy Miasto Świnoujście Rejon I - lewobrzeże 2. Opis przedmiotu zamówienia Zamówienie obejmuje bieżące utrzymanie zieleni i małej architektury na terenie Gminy Miasta Świnoujście w latach 2014-2015. 3. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania terenów zieleni zgodnie z następującymi standardami utrzymania: -I standard utrzymania: centrum miasta, skwery, zieleńce, tereny reprezentacyjne ujęte w załączniku nr 4; -II standard utrzymania: tereny ujęte w załączniku nr 4; -III standard utrzymania: tereny zielone Gminy Miasta Świnoujście oraz Skarbu Państwa. 4. Zakres prac w I standardzie utrzymania polega na: 4.1 Utrzymaniu estetycznego wyglądu terenu Miasta zgodnie z zasadami przepisów porządkowych i sanitarnych; 4.2 Całorocznym utrzymaniu czystości na terenach zieleni (zamiatanie, zbieranie nieczystości) wraz z wywozem nieczystości 4.3 Wywozie śmieci ze śmietniczek z terenu skweru przy ul. Malczewskiego na składowisko odpadów komunalnych (na koszt Wykonawcy); 4.4 Świadczeniu usług w zakresie całorocznego utrzymania zieleni wysokiej i niskiej zgodnie ze standardami sztuki ogrodniczej; 4.5 Pielęgnacji drzew i krzewów oraz pnączy zgodnie ze standardami sztuki ogrodniczej (cięcia pielęgnacyjne, formujące, sadzenie, usuwanie drzew i krzewów obumarłych, zagrażających bezpieczeństwu dla mienia i ludzi, lub drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia, ściółkowanie krzewów, formowanie żywopłotów, usuwanie odrostów korzeniowych u pni drzew, podlewanie, nawożenie, pielenie itd.); 4.6 Usuwaniu wiatrołomów, posuszu gałęziowego; 4.7 Wycince drzew i krzewów zgodnie z decyzją Wydziału Eksploatacji i Zarządzania Nieruchomościami; 4.8 Usuwaniu samosiewów do 10 lat; 4.9 Profesjonalnej pielęgnacji krzewów róż zgodnie ze standardami sztuki ogrodniczej, nawożenie, podlewanie, odpowiednie cięcie, rozmnażanie, zagęszczanie, zabezpieczenie krzewów róż na zimę poprzez kopczykowanie i osłonięcie gałązkami z igliwia, itp.; 4.10 Dodatkowym nasadzeniom krzewów róż na terenie promenady nadmorskiej w miesiącu kwietniu - wykaz ilości, gatunków, odmian w załączniku nr 6; 4.11 Przygotowaniu profesjonalnego zgodnego ze standardami sztuki ogrodniczej projektu nasadzeń roślinności jednorocznej i bylinowej na terenie Promenady nadmorskiej (ok. 15000 gatunków na kwotę 40 000 zł). Po zatwierdzeniu projektu przez przedstawiciela Zamawiającego Wykonawca zakupi materiał roślinny i wykona projekt od 15 do 23 maja zgodnie ze standardami sztuki ogrodniczej. Następnie Wykonawca będzie go pielęgnował do końca sezonu (nawożenie wieloskładnikowym nawozem granulowanym o długotrwałym działaniu oraz nawozem rozpuszczalnym dostosowanym wg potrzep, podlewanie, przycięcie przekwitłych kwiatostanów, bieżące uzupełnianie gatunków wypadłych do 70 sztuk na koszt Wykonawcy). Na zgłoszenie Zamawiającego, Wykonawca w terminie do 2 dni roboczych usunie stare okazy, przekopie i zagrabi kwietniki, posprząta teren, a następnie wywiezie zebraną masę tego samego dnia. Ogólna specyfikacja, powierzchnia, charakter projektu, proponowana roślinność, preferowane kolory w załączniku nr 7; 4.12 Przygotowaniu kwietników, rabat, donic pod nasadzenia kwiatów jednorocznych wraz z transportem, montażem, demontażem, konstrukcji kwiatowych oraz donic, wypełnieniem donic oraz wież kwiatowych ziemią urodzajną, uzupełnienie ziemi w kwietnikach, wyrównanie brzegów kwietników i rabat oraz utrzymanie kształtu przez cały sezon; 4.13 Zakupie, dostawie i nasadzeniom kwiatów jednorocznych do nasadzeń w kwietnikach, na rabatach, w donicach i konstrukcjach kwiatowych wg projektów i zaleceń Zamawiającego (materiał zakupiony przez Wykonawcę, wykaz gatunków w załączniku nr 6); 4.14 Sadzeniu kwiatów sezonowych i bylinowych oraz ich pielęgnacja wraz z obsługą systemu nawadniania, utrzymaniem donic i konstrukcji kwiatowych, uzupełnianiem ubytków, nawożeniem nawozem wieloskładnikowym granulowanym oraz rozpuszczalnym według potrzeb, podlewaniu, przycinaniu kwiatostanów, usunięciu starych kwiatów wraz z zebraniem i wywozem, przekopaniu i zagrabieniu kwietnika oraz wywozie zebranej masy tego samego dnia, posprzątaniu terenu po wywozie donic i konstrukcji kwiatowych; 4.15 Pielęgnacji nasadzeń kwiatów jednorocznych zgodnie ze standardami sztuki ogrodniczej (pielenie, nawożenie, spulchnianie ziemi, podlewanie, usuwanie przekwitłych kwiatostanów); 4.16 Uzupełnianiu roślinności wypadłej niezależnie od Wykonawcy w zakresie Wykonawcy w ilości do 300 sztuk roślin (materiał zakupiony przez Wykonawcę); 4.17 Pielęgnacji trawników zgodnie ze standardami sztuki ogrodniczej (dosiewanie, grabienie trawników, wygrabienie liści, koszenie trawników, obcinanie darni, pielenie, nawożenie, podlewanie wraz z obsługą systemu nawadniania, renowacja, wywożenie odpadów na składowisko ulegających biodegradacji); 4.18 Grabieniu liści z trawników i powierzchni objętych sprzątaniem - wygrabianie liści wraz z innymi zanieczyszczeniami, sukcesywnie w miarę opadania, z ich natychmiastowym wywozem na składowisko odpadów; 4.19 Zasilaniu roślinności nawozami wg różnorodności i potrzeb (materiał zakupiony przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym); 4.20 Zwalczaniu chorób i szkodników roślin (materiał zakupiony przez Wykonawcę); 4.21 Przesadzaniu roślinności w miejska wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego; 4.22 Uzupełnianiu kory w skupiskach roślin (bylin, róż itp.) na wysokość 6 - 8 cm (materiał zakupiony przez Wykonawcę); 4.23 Całorocznym utrzymaniu placów zabaw, skate parku w zakresie codziennej kontroli czystości, dbania o poprawny stan techniczny urządzeń, konserwacji elementów wyposażenia, wymianie piasku w piaskownicach, aby ich stan umożliwiał bezpieczne użytkowanie (materiał Wykonawcy); 4.24 Konserwacji i bieżącym utrzymaniu elementów małej architektury na terenach zieleni miejskiej, aby ich stan umożliwiał bezpieczne użytkowanie (mycie, oczyszczanie z brudu, malowanie, uzupełnianie elementów brakujących, zamiatanie, odśnieżanie, demontaż uszkodzonych elementów i ich wymiana) - materiał Wykonawcy; 4.25 Przygotowaniu do okresu letniego oraz zimowego systemu nawadniania, jego bieżąca obsługa oraz konserwacja. Wykonawca zobowiązany jest do skonfigurowania częstotliwości podlewania do aktualnie panujących warunków pogodowych; 4.26 Utrzymaniu właściwego stanu alejek utwardzonych i ścieżek gruntowych w obrębie zieleńców (zamiatanie całej powierzchni wraz z wywozem zanieczyszczeń, likwidacja śliskości na nawierzchni alejek i na ścieżkach poprzez odśnieżanie i posypywanie piaskiem i posypką mineralną); 4.27 Sprawowaniu bieżącego nadzoru nad powierzonym mieniem oraz interwencyjne, niezależnie od zakresu prac wykonanie innych czynności związanych z utrzymaniem zieleni. 5. Zakres prac w II standardzie utrzymania polega na: 5.1 Utrzymaniu estetycznego wyglądu terenu Miasta zgodnie z zasadami przepisów porządkowych i sanitarnych; 5.2 Całorocznym utrzymaniu czystości na terenach zieleni wraz z wywozem nieczystości na składowisko odpadów komunalnych; 5.3 Świadczeniu usług w zakresie całorocznego utrzymania zieleni wysokiej i niskiej zgodnie ze standardami sztuki ogrodniczej; 5.4 Sprawowaniu bieżącego nadzoru nad powierzonym mieniem oraz interwencyjne, niezależnie od zakresu prac wykonanie innych czynności związanych z utrzymaniem zieleni. 5.5 Usuwaniu wiatrołomów i posuszu gałęziowego; 5.6 Wycince drzew i krzewów zgodnie z decyzją Wydziału Eksploatacji i Zarządzania Nieruchomościami; 5.7 Usuwaniu samosiewów do 10 lat; 5.8 Koszeniu trawników; 5.9 Pielęgnacji drzew i krzewów oraz pnączy zgodnie ze standardami sztuki ogrodniczej (cięcia pielęgnacyjne, formujące, sadzenie, usuwanie drzew i krzewów obumarłych, zagrażających bezpieczeństwu dla mienia i ludzi, lub drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia, ściółkowanie krzewów, formowanie żywopłotów, usuwanie odrostów korzeniowych u pni drzew, podlewanie, nawożenie, pielenie itd.); 6. Zakres prac w III standardzie utrzymania polega na interwencyjnym, na zlecenie Zamawiającego: 6.1 Utrzymaniu czystości na terenach zieleni wraz z wywozem nieczystości na składowisko odpadów komunalnych; 6.2 Utrzymaniu estetycznego wyglądu terenu Miasta zgodnie z zasadami przepisów porządkowych i sanitarnych; 6.3 Cięciu formującym, odmładzającym krzewy; 6.4 Odmładzaniu, formowaniu żywopłotów; 6.5 Formowaniu koron drzew, ściąganiu posuszu; 6.6 Koszeniu trawnika; 6.7 Oczyszczaniu terenu z samosiejek. 7. Szczegółowy przedmiot i zakres umowy określają: a) wykaz prac w poszczególnych miesiącach - stanowiący załącznik nr 3, b) zestawienie powierzchni - stanowiący załącznik nr 4, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru prac - stanowiący załącznik nr 5, d) projekty nasadzeń - stanowiący załącznik nr 6, e) specyfikacja projektu nasadzeń na promenadzie nadmorskiej- stanowiący załącznik nr 7, f) formularz bankowej/ubezpieczeniowej gwarancji należytego wykonania umowy -stanowiący załącznik nr 8. 8. Wykonawca zobowiązuje się do przedkładania przedstawicielowi Zamawiającego na piśmie, tygodniowego harmonogramu rzeczowego wykonania prac na każdy dzień do piątku poprzedzającego dany tydzień. 9. Wykonawca zobowiązuje się realizować zlecone zadania na rzecz Zamawiającego w terminie. 10. Wykonawca zapewni środek transportu przedstawicielowi Zamawiającego celem wspólnego dokonywania przeglądów oraz nadzoru i odbioru prac. 11. Zakres wykonywanych prac ogrodniczych i porządkowych należy skalkulować łącznie z wywozem odpadów (w tym pokos, obcięte gałęzie, zgrabione liście, przekwitłe kwiaty, papierki, butelki itp.) powstałych w wyniku tych prac. Koszt wywozu odpadów ponosi Wykonawca. 12. Powstałe odpady podczas wykonywania czynności objętych w przedmiocie zamówienia Wykonawca zagospodaruje na własny koszt. Pozbywanie się odpadów powinno się odbywać zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy z podmiotem uprawnionym do wywozu nieczystości na cały okres trwania umowy. Na potwierdzenie Wykonawca zobowiązany będzie przedstawiać Zamawiającemu Kartę odpadów wraz z comiesięcznym protokołem odbioru prac. 13. Przed wysadzeniem gatunków wypadłych Wykonawca uzgodni z Zamawiającym gatunki, ich ilość oraz parametry. 14. Zakupiona roślinność przed wysadzeniem powinna być odebrana protokołem przez Zamawiającego. 15. Pielęgnacja nasadzeń na terenach zieleni winna być prowadzona w sposób nie powodujący pogorszenia stanu roślinności (ubytki w nasadzeniach spowodowane niewłaściwą pielę-gnacją Wykonawca uzupełni we własnym zakresie). 16. Wykonawca zapewni pracownikom podczas wykonywania prac określonych umową, jednakowe, schludne ubrania robocze umożliwiające ich identyfikacje (np. kamizelka, bluza, kombinezon z logo firmy Wykonawcy). 17. Wykaz przewidzianych prac stanowią załączniki 3 i 5 do SIWZ. Jednak Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia innych robót - interwencyjnych (związanych z utrzymaniem zieleni), niezależnie od zakresu prac opisanych w szczegółowym wykazie prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773130007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert na warunkach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Świnoujście w PEKAO S.A. Oddz. w Świnoujściu, nr rachunku: 27 1240 3914 1111 0010 0965 1187 z określeniem tytułu wpłaty: Przetarg - Bieżące utrzymanie terenów zieleni - lewobrzeże. -W przypadku wadium w bezgotówkowej formie, dokument wadium należy włożyć do koperty wewnętrznej, jako odrębny (nie zszywać z ofertą). -Datą wniesienia wadium w pieniądzu przelewem na rachunek ww. jest data uznania wskazanego rachunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.swinoujscie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach