Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego ulic gminnych i powiatowych na terenie miasta Piły

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64920 Piła, ul. gen. Władysława Andersa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 212 34 25 , fax. 67 212 46 81
  • Data zamieszczenia: 2017-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
    ul. gen. Władysława Andersa 10
    64920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81
    REGON: 57076656800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego ulic gminnych i powiatowych na terenie miasta Piły
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    -montaż znaków odblaskowych I generacji wraz ze słupkiem Ø60 (średnie typu A,B,C,D); -montaż znaków odblaskowych II generacji wraz ze słupkiem Ø60 (średnie typu A,B,C,D); -demontaż słupka lub znaku; -wymiana znaku (wraz z kosztem znaku –znaki średnie A,B,C,D I generacji); -wymiana znaku (wraz z kosztem znaku –znaki średnie A,B,C,D II generacji); -wymiana słupka (wraz z kosztem słupka); -poprawa oznakowania – prostowanie słupków bez wykopania; -poprawa oznakowania – prostowanie słupków z wykopaniem i wkopaniem słupka; -poprawa oznakowania – prostowanie znaków; -wykonanie i montaż słupków U-12c Ø100; -wykonanie i montaż bariery sztywnej z pochwytem z rur stalowych Ø60 i Ø50 –rozstaw słupków 2,0mb; -wykonanie i montaż bariery łańcuchowej U-12b z rur Ø60 – rozstaw słupków 1,5mb; -uzupełnienie łańcuchów w istniejących barierach łańcuchowych; -remont bariery sztywnej z pochwytem z rur stalowych Ø60 i Ø50 – rozstaw słupków 2,0mb; -montaż barier (ekranów ochronnych) zabezpieczających przed opryskiwaniem przechodniów przez pojazdy samochodowe; -montaż lustra drogowego okrągłego U-18a Ø600 wraz ze słupkiem; -wykonanie i montaż odblaskowych tablic informacyjnych o pow. do 1m2 wraz ze słupkiem; -wykonanie i montaż odblaskowych tablic informacyjnych o pow. od 1m2 do 3m2 wraz ze słupkami; -montaż słupka z tabliczką informacyjną (nazwa ulicy) wraz z kosztem materiału; -montaż tabliczek informacyjnych (nazwa ulicy) na istniejącym słupku; -montaż słupka U-5a (żółty pylon)- słupek przeszkodowy z kosztem materiału; -montaż słupka U-5b (żółty pylon)- słupek przeszkodowy zespolony z kosztem materiału; -elementy prefabrykowane progu zwalniającego 50x500x600; -zabezpieczenie oznakowaniem wykonawcy, imprez okolicznościowych na terenie miasta Piły (montaż i demontaż oznakowania) - 30 słupków do znaków, - 30 znaków pionowych, - 15 kompletów zapór drogowych i tablic prowadzących; -poprawa elementów prefabrykowanych progu zwalniającego 50x500x600. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Dostarczone materiały powinny posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie przepisami dopuszczenia do stosowania (PN, atesty, aprobaty, certyfikaty, przepisy branżowe itp.). Czas podjęcia działania: - przy znakach zakazu B-1, B-2, B-20, ostrzegawczym A-7 – czas reagowania do 1 godziny; - przy pozostałych znakach pionowych – czas reagowania stanowi kryterium wyboru oferty, nie dłuższy niż do 12 godzin; - przy pozostałych urządzeniach – czas reagowania wg. uzgodnienia z ZDiZ w Pile Opis przedmiotu zamówienia zawierają także załączniki do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących zadanie. Warunek uważa się za spełniony jeśli wykonawca oświadczy, iż zatrudnia na umowę o pracę wszystkie osoby wykonujące zadanie. W terminie 10 dni od rozpoczęcia wykonywania zadania Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do wglądu dokumenty potwierdzające zatrudnianie wskazanej przez siebie ilości osób na umowę o pracę. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca złoży kserokopię powyższych dokumentów, z których wcześniej usunięte zostaną dane osobowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233290-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1. 3. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach