Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 44200 Rybnik, ul. Jankowicka
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 4227478, 4227874 , fax. 324 227 479
- Data zamieszczenia: 2018-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Jankowicka 49
44200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 32 4227478, 4227874, fax. 324 227 479
REGON: 27628565500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego pionowego i poziomego w ciągu dróg wojewódzkich utrzymywanych przez ZDP Rybnik - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie oznakowania drogowego pionowego i poziomego w ciągu dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rybniku, z podziałem na dwa zadania: Zadanie 1 – Wymiana i uzupełnienie oznakowania drogowego pionowego na drogach wojewódzkich spowodowane zniszczeniem znaku, zużyciem lub kradzieżą, a także montaż nowego oznakowania drogowego pionowego związanego z bieżącymi potrzebami wynikającymi z projektów zmian organizacji ruchu. Zadanie 2 – Odnowa oznakowania poziomego w ciągu dróg wojewódzkich utrzymywanych przez ZDP Rybnik. 1. ZADANIE 1 – obejmuje wymianę i uzupełnienie oznakowania drogowego pionowego spowodowanego zniszczeniem, zużyciem lub kradzieżą znaku jak również montaż nowego oznakowania pionowego wynikającego z projektów zmian organizacji ruchu. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia dla ZADANIA 1 zawiera Przedmiar robót (Załącznik nr 9a do SIWZ), Specyfikacje techniczne – Wymagania ogólne (Załącznik nr 10 do SIWZ), Specyfikacje techniczne – Oznakowanie pionowe (Załącznik nr 10a do SIWZ). 2. ZADANIE 2 – Zakres robót obejmuje m.in.: a. Wykonanie cienkowarstwowego oznakowania poziomego dróg farbą akrylową białą z zastosowaniem kulek szklanych – wstępny zakres robót wynosi 15 800,00 m2, b. Wykonanie oznakowania grubowarstwowego chemoutwardzalnego strukturalnego z zastosowaniem kulek szklanych koloru białego – wstępny zakres robót wynosi 500 m2, c. Wykonanie oznakowania grubowarstwowego chemoutwardzalnego strukturalnego z zastosowaniem kulek szklanych koloru czerwonego – wstępny zakres robót wynosi 40 m2, d. Wykonanie oznakowania grubowarstwowego chemoutwardzalnego strukturalnego z zastosowaniem kulek szklanych koloru niebieskiego – wstępny zakres robót wynosi 40 m2, e. Bezinwazyjne usuwanie istniejącego oznakowania poziomego – wstępny zakres robót wynosi 10 m2, f. Montaż punktowych elementów odblaskowych, aluminiowych z trzpieniem, o odbłyśniku dwustronnym, dwubarwnym i jednobarwnym – wstępnym zakres robót wynosi 5 szt. g. Montaż punktowych elementów odblaskowych najezdniowych wielokierunkowych w kolorze białym o śr. 102 mm – wstępny zakres robót 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Przedmiar robót (Załączniki nr 9b do SIWZ), Specyfikacje techniczne – Wymagania ogólne (Załącznik nr 10 do SIWZ), Specyfikacje techniczne – Oznakowanie poziome (Załącznik nr 10b do SIWZ). 3. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: a. ZADANIE 1 – pracownicy fizyczni wykonujący prace związane z montażem, uzupełnieniem oraz wymianą oznakowania pionowego, b. ZADANIE 2 – pracownicy fizyczni wykonujący prace związane z odnową, wykonaniem i usuwaniem oznakowania poziomego, a także prace związane z montażem punktowych elementów odblaskowych jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest obowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Sposób dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 10 Istotnych postanowień warunków umowy (Załączniki nr 8a i 8b do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór wg załącznika nr 7 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: a. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, b. Podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór wg. załącznika nr 5 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu w Powiecie Mikołowskim - przebudowa 6 przejść dla pieszych
Dodano: 2023-10-27 - WR-6 „Bieżące utrzymanie dróg gminnych” – utrzymanie oznakowania oraz wprowadzenie zmian organizacji ruchu na drogach gminnych Gminy Tarnowskie Góry w 2022r. – 2023 r.” część II – oznakowanie poziome.
Dodano: 2023-08-25 - Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego dróg na terenie miasta Sosnowca
Dodano: 2023-05-29 - WYKONANIE OZNAKOWANIA PIONOWEGO I POZIOMEGO OBSZARU PŁATNEGO PARKOWANIA W KATOWICACH
Dodano: 2023-04-17 - Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego dróg na terenie miasta Sosnowca
Dodano: 2023-03-10 - Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego – 2022 r.” -II
Dodano: 2022-09-02 - Wykonanie elementów oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie powiatu tarnogórskiego w roku 2021.
Dodano: 2021-06-24 - Modernizacja barier energochłonnych typu N2W4 (SP05/2) w Katowicach
Dodano: 2021-02-23 - : Oznakowanie poziome dróg publicznych na terenie miasta Piekary Śląskie w roku 2021.
Dodano: 2021-02-19 - Modernizacja oznakowania poziomego w Katowicach
Dodano: 2021-02-18