Miasto Bełchatów reprezentowane przez Prezydenta Miasta Bełchatowa ogłasza przetarg
- Adres: 97-400 Bełchatów, ul. T. Kościuszki 1
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 7335198
- Data zamieszczenia: 2011-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Bełchatów reprezentowane przez Prezydenta Miasta Bełchatowa
ul. T. Kościuszki 1 1
97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
tel. 044 7335198
REGON: 00123283000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.belchatow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Badania marketingowe oraz opracowanie koncepcji marketingowej marki lokalnej w postaci Strategii Marki Miasta Bełchatowa związanej z województwem łódzkim w ramach projektu pn. Opracowanie Strategii Marki Miasta Bełchatowa związanej z województwem łódzkim, współfinansowanego w 85% przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Badania marketingowe oraz opracowanie koncepcji marketingowej marki lokalnej w postaci Strategii Marki Miasta Bełchatowa związanej z województwem łódzkim w ramach projektu pn. Opracowanie Strategii Marki Miasta Bełchatowa związanej z województwem łódzkim, współfinansowanego w 85% przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013. wartość szacunkowa zamówienia wynosi 70 000,00 PLN . Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na etapie 1 - ośmiu badań marketingowych w zakresie budowania marki terytorialnej, wraz z dokumentem raportu końcowego ze wszystkich przeprowadzonych analiz. Na etapie 2 - dokumentu Strategii Marki Miasta Bełchatowa związanej z województwem łódzkim, w którym: - zidentyfikowane zostaną unikalne cechy Miasta Bełchatowa, - określony zostanie przyszły, pożądany wizerunek, - określony zostanie cel lub cele strategiczne Marki Miasta Bełchatowa, - określone zostaną szczegółowe cele strategiczne Marki Miasta Bełchatowa i założenia określające sposoby realizacji wytyczonych celów, - opracowane zostaną markowe produkty, odpowiadające koncepcji marketingowej Marki Miasta Bełchatowa (zakłada się, że w ramach opracowanej koncepcji marketingowej wypracowane zostaną minimum po trzy markowe produkty odpowiednio do trzech obszarów: turystyka, gospodarka, sfera społeczna). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 733000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 2.100,00 zł (słownie: dwa tysiące sto złotych 00/100) w sposób i w terminie określonym w SIWZ oraz ustawie Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: parametry techniczne w odniesieniu do badań marketingowych
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.belchatow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- opracowanie Planu Zrównoważonego Rozwoju Publicznego Transportu Zbiorowego dla Województwa Łódzkiego do roku 2020 z perspektywą do roku 2030
Dodano: 2014-07-11 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro na usługę wdrożenia systemu monitorowania jakości świadczenia usług komunalnych oraz strategii edukacji proekologicznej mieszkańców w Gminie Szadek, Wodzierady, Zapolice, Zduńska Wola, Burzenin
Dodano: 2013-11-27 - stworzenie dwóch strategicznych dokumentów dla projektu międzynarodowego Re-Turn - pn. Migracja powrotna korzyścią dla regionu, realizowanego przez Województwo Łódzkie w ramach Programu Europa Centralna: Regionalnego Planu Wykonawczego na rzecz wsparcia migracji powrotnej (Regional Action Plan for Return Migration Support) i Podręcznika Wsparcia Polityki Migracji Powrotnej (Return Migration Policy Handbook)
Dodano: 2013-09-27 - wykonanie opracowania Planu Zrównoważonego Rozwoju Publicznego Transportu Zbiorowego dla Województwa Łódzkiego do roku 2020 z perspektywą do roku 2030
Dodano: 2013-03-29 - Usługa dot. badania skuteczności maskowania obowiązujących wzorów umundurowania oraz wybranych elementów wyekwipowania dla warunków środkowoeuropejskich ME-1
Dodano: 2010-02-24