Przetargi.pl
: „Remont łazienek i pomieszczenia gospodarczego w Miejskim Domu Kultury w Lubaniu ul. Kościuszki 4”

Miejski Dom Kultury w Lubaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 59800 Lubań, ul. Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 462 340 , fax. 756 462 340
  • Data zamieszczenia: 2018-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Dom Kultury w Lubaniu
    ul. Kościuszki 4
    59800 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 756 462 340, fax. 756 462 340
    REGON: 23091854700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdk.luban.ol

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    : „Remont łazienek i pomieszczenia gospodarczego w Miejskim Domu Kultury w Lubaniu ul. Kościuszki 4”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : Remont łazienek i pomieszczenia gospodarczego w Miejskim Domu Kultury w Lubaniu ul. Kościuszki 4. Celem przedmiotowego zadania jest dostosowanie pomieszczeń sanitarnych do obowiązujących przepisów poprzez wykonanie remontu w zakresie, którego będą wykonywane roboty remontowe branży budowlanej, instalacji wodno-kanalizacyjnej, wentylacji oraz instalacji elektrycznych w istniejących toaletach na parterze budynku MDK przy ul. Kościuszki 4. Realizacja zadania polegać będzie między innymi na wykonaniu: - inwentaryzacji kanałów wentylacyjnych w obrębie remontowanych pomieszczeń sanitarnych z uwzględnieniem drożności i dostępu do remontowanych pomieszczeń – opinia kominiarska - demontażu istniejącej armatury wod-kan - rozbiórek istniejących ceramicznych wykładzin ściennych i podłogowych wraz z odbiciem tynków - wykucia istniejących rur kanalizacyjnych - wyburzenia niektórych istniejących ścian działowych/ kabinowych - powiększenia istniejących otworów drzwiowych i zamurowania wnęki w ścianie, dla poprawy dostępności dla osób niepełnosprawnych - wykucia bruzd i przebić w celu ułożenia nowych instalacji elektrycznych oraz instalacji wodno-kanalizacyjnych i wentylacji - zamurowania bruzd po ułożeniu instalacji - wymiany instalacji elektrycznej : - instalacje oświetlenia ogólnego wewnętrznego dla pomieszczeniach mokrych, - wymiana instalacje zasilania gniazd wtykowych do zasilania suszarek do rąk, - oprawy oświetleniowe (plafoniery ) sufitowe, - włączniki 1-bieg - załączanie świetlówek do opraw typu plafoniery - suszarki do rąk o mocy max 1200W, - dokonanie koniecznych pomiarów, badań i sprawdzeń oraz protokołów z dokonanych badań które zostaną przekazane Zamawiającemu. - wymiany instalacji kanalizacyjnej – podejść odpływowych, wykonanie kratki ściekowej podłogowej w pomieszczeniu dla osób niepełnosprawnych rejonie kurka spustowego do poboru wody, montaż rewizji na pionie, dokonanie koniecznych pomiarów, badań i sprawdzeń oraz protokołów z dokonanych badań, które zostaną przekazane Zamawiającemu. - wymiany instalacji wody ciepłej i zimnej wraz z podejściami do miejsc poboru wody, rury do ciepłej i zimnej wody z tworzyw sztucznych stabilizowanych, montaż zaworów odcinających na odgałęzieniach – po jednym na rurze zasilającej w wodę ciepłą i zimną, montaż zaworów odcinających zasilanie poszczególnej armatury, dokonanie koniecznych pomiarów, badań i sprawdzeń oraz protokołów z dokonanych badań które zostaną przekazane Zamawiającemu. - montażu armatury sanitarnej – montaż misek ustępowych kompletnych z deską sedesową twardą, pisuaru wiszącego na stelażu, montaż w blatach umywalek z syfonem, montaż baterii i spłuczek, - montażu osprzętu – wklejenie luster, montaż suszarek do rąk, dozowników mydła, pojemników na papier toaletowy i wieszaków ubraniowych - wykonaniu nowych kanałów wentylacji grawitacyjnej z rur elastycznych z blachy aluminiowej z izolacją akustyczną, montaż wentylatora dachowego na kanale wywiewnym ( w przypadku braku możliwości montażu dachowych konieczny będzie montaż wentylatorów kanałowych), kanały ułożone nad sufitem podwieszanym i w szachtach bądź wprowadzone do istniejących murowanych kanałów wentylacyjnych, montaż kratek wentylacyjnych, piony z rur o średnicy 200mm, rury na danej kondygnacji o średnicy 100mm, wyprowadzenie kanałów ponad dach wraz z odtworzeniem pokrycia dachu i obróbkami po montażu wentylatorów, lub wyrzutni. Dokonaniu koniecznych pomiarów i badań oraz rozruchu urządzeń. - przygotowaniu ścian pod wykonanie wykładzin ceramicznych - okładzin ścian płytkami z kamieni sztucznych o regularnym kształcie na wysokość 2,0m, płytki o wymiarach 25*25cm – kolorystyka i rodzaj płytek – zatwierdzona przez Zamawiającego - okładzin posadzek płytkami płytkami z kamieni sztucznych o regularnym kształcie płytki o wymiarach 33*33cm , należy dążyć do zachowania jednolitego poziomu posadzek – wykonanie wylewki samopoziomującej, – kolorystyka i rodzaj płytek – zatwierdzona przez Zamawiającego - wymiany ościeżnic i drzwi wejściowych do pomieszczeń na drzwi pełne, skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne o powierzchni otworu do 2,0m2 - w kolorze popielatym z otworami wentylacyjnymi z futryną stalową wraz z obróbką. - Montaż KABINY – ŚCIANKI SYSTEMOWE
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100) Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BGŻ BNP Paribas SA Nr 08 2030 0045 1110 0000 0081 3500 z adnotacją "wadium - Remont łazienek i pomieszczenia gospodarczego w Miejskim Domu Kultury w Lubaniu ul. Kościuszki 4” 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) w terminie do 2018-06-04, sposób przekazania: do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BGŻ BNP Paribas SA Nr 08 2030 0045 1110 0000 0081 3500 z adnotacją: " wadium - Remont łazienek i pomieszczenia gospodarczego w Miejskim Domu Kultury w Lubaniu ul. Kościuszki 4”. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a) oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust 1 i 5 ustawy Pzp należy na wezwanie zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty: 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 5) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, 6) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, 7) oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, 8) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy, 9) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716), 10) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach