Przetargi.pl
Budowa placu zabaw wraz z siłownią napowietrzną oraz elementami małej infrastruktury w miejscowości Siedliszczki

Urząd Miejski w Piaskach ogłasza przetarg

  • Adres: 21050 Piaski, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 821 020 , fax. 815 821 020
  • Data zamieszczenia: 2018-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Piaskach
    ul. Lubelska 77
    21050 Piaski, woj. lubelskie
    tel. 815 821 020, fax. 815 821 020
    REGON: 54910500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw wraz z siłownią napowietrzną oraz elementami małej infrastruktury w miejscowości Siedliszczki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Teren działki nr ewid. 601/1, 596/1. 602 nie jest terenem ogrodzonym. Działki przeznaczone na teren rekreacyjny znajdują się w miejscowości Siedliszczki. Obszar opracowania zajmuje powierzchnię ok. 2159,15 m2 i zlokalizowany jest w południowo-zachodniej części działek. Obszar nie posiada większego zagospodarowania, widnieją na niej od strony południowej i zachodniej jedynie nieliczne krzewy iglaste i od strony południowej drzewo liściaste. Na całym terenie występuje ładny i zadbany trawnik. Przy budynku występuje nawierzchnia żwirowa. Teren nie posiada większych różnic wysokościowych. Przez obszar opracowania przebiega przyłącze wodne, które koliduje z projektowaną nawierzchnią z koski betonowej. Teren przeznaczony jest dla okolicznych mieszkańców. Plac zabaw dla dzieci w wieku 3-14 lat, znajduje się w centralnym miejscu opracowania i posiada: bogato wyposażony zestaw zabawowy, 3 bujaki na sprężynach, trampolinę ziemną, zestaw ze zjeżdżalnią, karuzelę krzyżową, domek oraz huśtawkę podwójną z jednym siedziskiem dla osób niepełnosprawnych. Urządzenia zabawowe posiadają taką ilości elementów, dzięki której może na placu zabaw przebywać jednocześnie kilkanaścioro dzieci. Na terenie od strony zachodniej znajduję się część siłowni zewnętrznej z trzema urządzeniami fitness – w tym jedno podwójne. Jednocześnie korzystać ze wszystkich urządzeń siłowych mogą cztery osoby. Przez opracowywany teren została przeprowadzona od strony wschodniej w kierunki zachodu ścieżka z kostki brukowej, która ułatwia dostęp do altanki znajdującej się w południowej części obszaru opracowania. Kostkę brukową zastosowano również jako podjazd pod budynek straży pożarnej, tworząc jednocześnie plac manewrowy dla pojazdów kołowych. Dodatkowo zastosowano bezpieczną nawierzchnię pod trzy urządzenia fitness w postaci maty przerostowej, oraz nawierzchnie z piasku przy urządzeniach zabawowych, które tego wymagają tj. zestaw zabawowy oraz huśtawka podwójna. Pod altanką przewiduję się umiejscowienie drewnianego stołu – 2 szt. i ławek – 4 szt. Dodatkowo usytuowane zostały w terenie ławki – 4 szt., lampa solarna – 1szt. oraz kosz do segregacji śmieci – 1 szt., Całość zagospodarowania otoczona jest przyjazną roślinnością, która posiada różnorodne gatunki roślin ozdobnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71400000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych), które może być wnoszone w:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: SBP Piaski 84 8689 0007 0000 0130 2000 0040. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - przetarg na budowę placu zabaw wraz z siłownią napowietrzną oraz elementami małej infrastruktury w miejscowości Siedliszczki. 4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej (jak również dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w pieniądzu na konto Zamawiającego), oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca złoży ww. dokument w kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn.: „Budowa placu zabaw wraz z siłownią napowietrzną oraz elementami małej infrastruktury w miejscowości Siedliszczki” IR.271.18.2018, nie otwierać przed 5.06.2018 r. godz. 10:10”. Dokument musi być złożony w sekretariacie, pokój nr 12 Urzędu Miejskiego w Piaskach, ul. Lubelska 77, przed upływem terminu składania ofert tj.: do 5.06.2018 r. do godz. 10:00. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 5.06.2018 r. do godz. 10:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 6. Oferta Wykonawca, który nie wniósł wadium podlega odrzuceniu. 7. Oferty Wykonawców, którzy wnieśli wadium w sposób nieprawidłowy, zostaną odrzucone. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach