Przetargi.pl
PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW

Gmina Janów Lubelski ogłasza przetarg

  • Adres: 23-300 Janów Lubelski, Jana Zamoyskiego 59
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janów Lubelski
    Jana Zamoyskiego 59
    23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie
    REGON: 830409590
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umjanowlubelski.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Przystosowanie pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej wraz z zagospodarowaniem terenu pod potrzeby seniorów”.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:1) Przystosowanie pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej pod program Senior +, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 23, 23-300 Janów Lubelski, w zakresie:A. Branża budowlana:1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze polegające na demontażu armatu-ry, instalacji, wyposażenia oraz stolarki drzwiowej, kratek wentylacyjnych, podokienników, pieców, ścian i filarów, posadzek z tworzyw sztucznych/lastryko/płytek, okładzin ściennych z płytek.2. Wykonanie nowych posadzek i podłóg z płytek gresowych i tworzyw PCW o łącznej powierzchni ok. 223m2 wraz z wykonaniem cokolików. 3. Roboty murowe polegające na zamurowaniu otworów i wykonaniu ścian działowych, montażu kratek wentylacyjnych, poręczy dla osób niepełnosprawnych,4. Uzupełnienie i wykonanie tynków cementowo-wapiennych i okładzin wewnętrznych w miejscach po skutych tynkach i płytkach oraz zamurowa-nych otworach i odbudowanych pionach sanitarnych. Przygotowanie tynku do malowania, malowanie (pow. ok. 950m2) i układanie glazury.5. Montaż stolarki drzwiowej drewnianej, stalowej, aluminiowej oraz para-petów wewnętrznych.6. Sprawdzenie drożności przewodów wentylacyjnych, zabudowę płytami G-K pionów kanalizacyjnych.B. Branża sanitarna:Zakres robót obejmuje wykonanie instalacji wodociągowej, podejścia pod przybory wraz z armaturą, wykonanie instalacji przeciwpożarowej wraz z szafkami hydrantowymi, wykonanie instalacji kanalizacyjnej z „białym montażem” oraz wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji.C. Branża elektryczna:Zakres robót obejmuje prace demontażowe tablic, łączników, opraw, wykonanie obwodów WLZ, montaż rozdzielnic RG, R1, W.p .poż. wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowej, gniazd, sieci komputerowej, instalacji TV, systemu sygnalizacji pożaru (SAP), przyzywowej oraz prób i pomiarów. 2) Zagospodarowanie terenu OPS w Janowie Lubelskim, w zakresie:D. Prace drogowe:W zakres robót wchodzą: 1. Roboty rozbiórkowe nawierzchni utwardzonych asfaltowych w ilości ok. 630m2, nawierzchni z kostki brukowej ok. 140m2 i ogrodzenia o długości ok. 50 mb.2. Wykonanie nowych nawierzchni utwardzonych wraz z podbudową z kostki brukowej betonowej w ilości ok. 851 m2 oraz nowego ogrodzenia o długości ok. 50 mb z bramą i furtką. E. Zieleń i Wyposażenie:Zakres robót obejmuje wykonanie robót ziemnych i przygotowania terenu oraz nasadzenia roślin, wykonanie miejsca na ognisko oraz elementów małej architektury.3) Rozbiórka budynku gospodarczego wraz kominem stalowym i jego infrastrukturą techniczną. Zakres robót obejmuje: zabezpieczenie terenu, dokonanie rozbiórki budynku gospodarczego o wym. 6,98x23,75x5,7m oraz komina stalowego o wysokości 14,7m.Ponadto w trakcie realizacji i po wykonaniu robót z wszystkich branż należy wykonać stosowne pomiary, badania, próby, sprawdzenia niezbędne do dokonania odbiorów robót częściowych i końcowych. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.Należy właściwe oznakować teren budowy i prowadzić prace z zachowaniem przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych. Prace będą prowadzone na czynnym obiekcie dlatego należy właściwie zorganizować i zabezpieczyć plac budowy przed dostępem osób trzecich. Teren prowadzenia prac budowlanych musi być uporządkowany – wszystkie materiały z rozbiórki, demontowane elementy czy odpady należy na bieżąco usuwać z terenu budowy lub przechowywać w przeznaczonych do tego pojemnikach czy kontenerach. Lokalizacja zaplecza budowy nie powinna kolidować z drogami i ciągami komunikacyjnymi oraz nie powinna zakłócać pracy jednostki. Koszty organizacji placu budowy, jego utrzymania i koszty mediów niezbędnych do wykonania prac obciążają Wykonawcę. W trakcie prowadzenia prac budowlanych mają być zachowane zasady:1) zraszania wodą / innego zabezpieczenia przed pyleniem dla miejsca prowadzenia prac rozbiórkowych; 2) zraszania wodą miejsca prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy; 3) stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie); 4) transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów. Podczas prowadzenia robót budowlanych należy przewidzieć konieczność zapewnienia bezpiecznego dostępu do budynku oraz fakt, iż obiekt będzie użytkowany, stąd zachodzi konieczność organizacji robót w taki sposób, aby nie kolidowały z prowadzoną działalnością jednostki. Przed przystąpieniem do wykonania robót szczególnie uciążliwych (hałas, pył) zachodzi konieczność uzgadniania terminów z użytkownikiem obiektu. Nie wyklucza się konieczności wykonania niektórych robót w godzinach popołudniowych oraz w soboty.3. Szczegółowy zakres robót (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawiera dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), oraz przedmiar robót (dokument pomocniczy) – stanowiące Załącznik Nr 1 do SWZ (OPZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną, która polegała na przebudowie lub budowie lub remoncie lub rozbudowie obiektu kubaturowego (budynku) o wartości robót minimum 600 000,00 zł brutto.DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓWUDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach