Przetargi.pl
„Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza”

Gmina Świlcza ogłasza przetarg

  • Adres: 36-072 Świlcza, Świlcza
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świlcza
    Świlcza
    36-072 Świlcza, woj. podkarpackie
    REGON: 690582140
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swilcza.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza” - zaprojektowanie i wykonanie robót dla zadania pn.: „Rozbudowa i przebudowa dróg gminnych nr 108760R oraz nr 137100R w miejscowości Mrowla”.2. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót dla zadania pn.: „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza” poprzez rozbudowę i przebudowę dróg gminnych nr 108760R oraz nr 137100R w miejscowości Mrowla w trybie procedury Zaprojektuj - Wybuduj – zgodnie z zapisami Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz załącznikami.3. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace towarzyszące wchodzące w zakres zamierzenia inwestycyjnego począwszy od wykonania dokumentacji projektowej, uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz realizacji robót budowlanych, aż do opracowania powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej i uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. 4. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej na podstawie której będzie można uzyskać pozwolenie na budowę:a) projekt budowlany dla wszystkich branż / kompletne materiały do wniosku o złożenie decyzji ZRID w tym projekt podziału nieruchomości jeśli zajdzie taka potrzeba wraz z opracowaniem wniosku oraz uzyskanie w imieniu Inwestora pozwolenia na budowę / zgłoszenia lub decyzji ZRID z rygorem natychmiastowej wykonalności;b) projekt wykonawczy dla wszystkich branż, projekty technologiczne, PZJ, projekty stałej i tymczasowej organizacji ruchu, rysunki robocze i warsztatowe, STWIORB oraz inne wg potrzeb;c) wszelkich uzgodnień, nadzorów i odbiorów, przebudowywanych linii/sieci przez właścicieli sieci,d) prowadzenia dokumentacji kontraktowej, opracowywanie dokumentów realizacyjnych i odbiorowych, przeprowadzenie badań, prób końcowych i odbiorów;2) wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie i przebudowie dróg gminnych nr 108760R oraz nr 137100R w miejscowości Mrowla:a) wykonanie nowej nawierzchni jezdni drogi gminnej realizowane poprzez wykonanie warstw podbudowy oraz warstwy bitumicznej wiążącej i ścieralnej dla odcinka wymiany nawierzchni oraz wykonanie wzmocnienia pakietem warstw bitumicznych z jednoczesnym poszerzeniem istniejącej jezdni na pozostałym odcinku,b) wykonanie nowej nawierzchni drogi dla pieszych,c) budowa przepustów pod koroną drogi w celu odprowadzenia wód opadowych do odbiorników,d) odwodnienie korpusu drogowego poprzez budowę ścieków, rowów przydrożnych oraz odcinkowo przykanalików z rur PP 200 odprowadzających wodę z projektowanych wpustów deszczowych do rowu trapezowego,e) wykonanie profilacji poprzez wymianę bitumicznej warstwy ścieralnej pętli autobusowej,f) zapewnienie dojazdu do drogi publicznej poprzez budowę zjazdów zwykłych z przylegających posesji;3) zapewnienie nadzoru autorskiego nad zaprojektowanym i realizowanym obiektem zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane,4) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej i innych zagrożeń w przypadku gdy opracowanie takie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów,5) przygotowanie, organizacja, zabezpieczenie oraz uprzątnięcie (po zakończeniu Inwestycji) zaplecza budowy,6) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej,7) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu powykonawczej dokumentacji technicznej obiektu.8) Wykonawca zobowiązany będzie również do uzyskania w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych, zgód, uzgodnień oraz pozwoleń, które nie zostały wyszczególnione w niniejszym Programie Funkcjonalno – Użytkowym, a są niezbędne do realizacji i użytkowania obiektu.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:1) Program Funkcjonalno-Użytkowy na zadanie pn.: „Rozbudowa i przebudowa dróg gminnych nr 108760R oraz nr 137100R w miejscowości Mrowla”,2) Program Funkcjonalno-Użytkowy – koncepcja techniczna zadania pn.: „Rozbudowa i przebudowa dróg gminnych nr 108760R oraz nr 137100R w miejscowości Mrowla”,3) Program Funkcjonalno-Użytkowy – specyfikacje na projektowanie (SP) dla zadania pn.: „Rozbudowa i przebudowa dróg gminnych nr 108760R oraz nr 137100R w miejscowości Mrowla”,4) Program Funkcjonalno-Użytkowy – warunki wykonania i odbioru robót budowlanych (WWiORB) dla zadania pn.: „Rozbudowa i przebudowa dróg gminnych nr 108760R oraz nr 137100R w miejscowości Mrowla”,5) zbiorcze zestawienie kosztów (o charakterze informacyjno-pomocniczym).6. Zadanie pn.: „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza” - zaprojektowanie i wykonanie robót dla zadania pn.: „Rozbudowa i przebudowa dróg gminnych nr 108760R oraz nr 137100R w miejscowości Mrowla” współfinansowane jest z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadiumw wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Banku Spółdzielczego w Głogowie Młp. Oddział w Świlczy nr rachunku 92 9159 1023 2005 5000 0026 0074 z dopiskiem: „Wadium - nr postępowania RGI.271.14.2024”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Świlcza.7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, tzn. Wykonawca, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie drogi o wartości brutto minimum1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych) każda z tych robót budowlanych;Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą wykazać, że warunek udziału w postępowaniu jak wyżej – spełnia jeden z wykonawców samodzielnie lub łącznie (kumulatywnie) wszyscy/ kilku wykonawców wchodzących w skład grupy wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.W przypadku wykonawców rozliczających się w innej walucie niż PLN (polski złoty), przeliczenia walut należy dokonać według tabeli kursów średnich opublikowanych przez Narodowy Bank Polski w dniu wykonania zamówienia przez wykonawcę, a jeżeli w tym dniu kursów nie ogłoszono, to według kursów ostatnio przed tą datą ogłoszonych.W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, tzn. wykonawcy którzy dysponują:1) 1 osobą na stanowisko głównego projektanta branży drogowej posiadającą uprawnienia budowlane/stwierdzenie przygotowania zawodowego do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń;2) 1 osobą na stanowisko kierownika budowy/robót branży drogowej posiadającą uprawnienia budowlane/stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń. Zakres uprawnień kierownika budowy/robót i jego doświadczenie ma upoważniać do kierowania pracami objętymi przedmiotem zamówienia.W/w osoby fizyczne muszą posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą wykazać, że warunek udziału w postępowaniu jak wyżej – spełnia jeden z wykonawców samodzielnie lub łącznie (kumulatywnie) wszyscy/ kilku wykonawców wchodzących w skład grupy wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach