Przetargi.pl
Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej „Florianka”

Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-027 Kraków, ul. św. Tomasza 43
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
    ul. św. Tomasza 43
    31-027 Kraków, woj. małopolskie
    REGON: 000275719
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.amuz.krakow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej „Florianka”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie kompleksowej usługi sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym nieruchomości przy ul. Sereno Fenna 15 w Krakowie - budynku Auli Koncertowej „Florianka” i jego otoczenia. Do obowiązków Wykonawcy należy również bieżąca konserwacja urządzeń i sprzętów w budynku (w tym zakup i wymiana żarówek, bezpieczników itp.) i kompleksowatechniczno - porządkowa obsługa koncertów i innych imprez organizowanych we „Floriance”. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz z zestawieniem powierzchni i kubatur, wskazaniem wymagańtechnicznych i funkcjonalnych, sposobu świadczenia usług oraz innych czynników mających wpływ na cenę stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ). Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane Postanowienia Umowy (projekt umowy/ PPU).Zamawiający przewiduje zorganizowanie dla zainteresowanych wykonawców wizji lokalnej obiektu i jego otoczenia przyul. Sereno Fenna 15 w Krakowie, w którym będą świadczone usługi stanowiące przedmiot zamówienia. Udział w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy - Zamawiający nie uzależnia złożenia oferty w postępowaniu od uczestnictwa w wizji lokalnej. Osoby delegowane przez zainteresowane firmy proszone są o zgłoszenie się w jednym z dwóch wybranych terminów to jest w dniu 06.05.2024 r. o godz. 13:00 lub w dniu 08.05.2024 r. o godz. 8:00 przed wejściem głównym budynku przy ul. Sereno Fenna 15 w Krakowie. Wszystkie osoby, które przybędą na spotkanie zobowiązane będą do pisemnego potwierdzenia swojej obecności na liście uczestników z podaniem imienia i nazwiska uczestnika oraz pełnej nazwy i adresu reprezentowanego wykonawcy. Podczas wizji lokalnej przedstawiciel Zamawiającego okaże obiekt. Zamawiający informuje, że podczas wizji lokalnej nie będzie możliwości zadawania pytań oraz udzielenia wyjaśnień związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Ewentualne wnioski o wyjaśnienie treści SWZ należy składać w trybie przewidzianych w przepisach ustawy Pzp, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z rozdz. IX SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa - o udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który wykaże, że:1) należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na kompleksowym utrzymaniu czystości i dozorowaniu budynku użyteczności publicznej* przez okres co najmniej 12-stu kolejnych miesięcy, o wartości, co najmniej 150 000,00 zł brutto.W przypadku wykazania się przez wykonawcę doświadczeniem w zakresie usługi wykonywanej (będącej w trakcie realizacji), Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli do upływu terminu składania ofert usługa została wykonana należycie na kwotę, co najmniej 150 000,00 zł brutto przez okres co najmniej 12-stu kolejnych miesięcy przy spełnieniu wymogu odnośnie rodzaju budynku i zakresu wykonywanych prac. Poprzez „jedną usługę” Zamawiający rozumie jedną pisemną umowę odpłatną – a nie sumę pojedynczych ustnych bądź pisemnych zleceń realizowanych na rzecz tego samego podmiotu.* Przez BUDYNEK UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ rozumie się budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, a także budynek biurowy i socjalny. Warunku posiadania doświadczenia na potrzeby niniejszego postępowania nie spełni świadczenie usług w budynku użyteczności publicznej będącym halą magazynową lub produkcyjną, inną powierzchnią składową, halą sportową, powierzchnią handlową, samodzielnym garażem podziemnym lub naziemnym.2) dysponuje lub będzie dysponował zespołem osób niezbędnych do realizacji zamówienia to jest co najmniej 5 osobami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę (łącznie co najmniej 5 etatów) dedykowanymi do świadczenia usługi, w tym co najmniej 1 osobą z uprawnieniami elektryka, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach