Przetargi.pl
Budowa punktu obsługi mieszkańca.

Gmina Czarny Bór ogłasza przetarg

  • Adres: 58-379 Czarny Bór, Główna 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 84 50 139
  • Data zamieszczenia: 2024-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarny Bór
    Główna 18
    58-379 Czarny Bór, woj. dolnośląskie
    tel. 74 84 50 139
    REGON: 890718225
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czarny-bor.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa punktu obsługi mieszkańca.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest budowa punktu obsługi mieszkańca.2. Celem zamówienia jest rozbudowa istniejącego budynku urzędu Gminy Czarny Bór o budynek administracyjny z łącznikiem, wewnętrzną drogę, miejsca postojowe, małą architekturę, sieci infrastruktury technicznej. Przedmiotowe obiekty zakwalifikowano do XII, IV, XXV, XXVI kategorii obiektu budowlanego zgodnie z załącznikiem do ustawy prawo budowlane.W ramach zadania przewidziano budowę obiektu połączonego komunikacyjnie z istniejącym budynkiem urzędu za pośrednictwem parterowego łącznika. W celu realizacji tego budynku przewidziano rozbiórkę istniejącego parterowego budynku gospodarczego. Nowo projektowany obiekt zlokalizowano na zapleczu istniejącego budynku urzędu w południowo – zachodniej stronie.Obiekt dwukondygnacyjny, parterowy oparty na rzucie prostokąta z dachem dwuspadowym rzeźbieniem (wykuszem) o kącie nachylenia połaci dachowych 40st. Budynek niepodpiwniczony. Ilość kondygnacji nadziemnych – dwie. W obiekcie wydzielono pomieszczenia do obsługi interesantów urzędu gminy, radnych i pracowników urzędu gminy, komunikację oraz pomieszczenia dla pracowników technicznych. Obiekt zlokalizowany w średnio zwartej zabudowie, przy głównej ulicy w miejscowości.3. Zamawiający wskazuje, że Urząd Gminy Czarny Bór musi podczas prac budowlanych działać normalnie. Dlatego też, Wykonawca zobowiązany jest przed podjęciem robót budowlanych uzgodnić z Zamawiającym sposób wykonywania prac budowlanych, tak aby były one jak najmniej uciążliwe dla pracowników Urzędu oraz klientów (mieszkańców Gminy, osób chcących załatwić różnego rodzaju sprawy urzędowe).4. Wykonawca podczas wykonywania robót budowlanych związanych z usunięciem kolizji energetycznej ma zapewnić ciągłość w dostawie prądu do urzędu gminy.5. Zamawiający zwraca szczególną uwagę na potrzebę uzyskania pozwolenia na roboty archeologiczne przez Wykonawcę (niniejsza kwestia wynika z załączonego do dokumentacji postanowienia Konserwatora). Brak uzyskania pozwolenia uniemożliwi wykonanie przedmiotu zamówienia.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres prac do zrealizowania stanowi Załączniki nr 1 do SWZ, który zawiera dokumentację projektową, STWIORB. Jeżeli do Dokumentacji projektowej załączono Przedmiar robót, Kosztorys ofertowy to Przedmiar robót i Kosztorys ofertowy należy traktować wyłącznie pomocniczo. Wskazane dokumenty nie stanowią podstawy do wyliczenia ceny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 60.000,00 zł2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwaniedo dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowaw art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w banku Bank Spółdzielczy w Kamiennej Górze nr rachunku 67 8395 0001 0023 7158 2000 0006 z dopiskiem „wadium dot. postępowania nr GKR.272.34.2024.NJ”6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.8. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.9. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.10. Zaleca się umieszczenie w treści dokumentu wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, adresu poczty elektronicznej, na który Zamawiający może przesłać oświadczenie o zwolnieniu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca, wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej o powierzchni zabudowy min. 100 m2 .Przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek, zdefiniowany w § 3 pkt 6) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2022 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1225) tj. ilekroć w rozporządzeniu jest mowa o budynku użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach