Gmina Santok ogłasza przetarg
- Adres: 66-431 Santok, Gorzowska 59
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 95 7287510 , fax. 95 7287511
- Data zamieszczenia: 2023-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Santok
Gorzowska 59
66-431 Santok, woj. lubuskie
tel. 95 7287510, fax. 95 7287511
REGON: 210966906 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.santok.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
” Rozbudowa i przebudowa Przedszkola Gminnego w Wawrowie wraz z zagospodarowaniem terenu” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbudowy, przebudowy Przedszkola Gminnego w Wawrowie wraz z zagospodarowaniem terenu na działkach nr 144/2, 145/2, obręb Wawrów, gmina Santok. Kategoria obiektu IX/ budynki oświaty – przedszkola.2. Wykonanie 5 oddziałów przedszkolnych po 25 osób, zaplecze socjalne i higieniczno-sanitarne, zaplecze kuchenne na potrzeby cateringu.3. Projektowane prace budowlane:1) istniejący budynek przedszkola: Powiększenie jednego z oddziałów przedszkolnych – do 25 miejsc. Zapewnienie zaplecza higieniczno-sanitarnego przy oddziale, przebudowa pomieszczeń kuchennych, zabudowa pomieszczenia magazynowego na poddaszu, naprawa pokrycia istniejącego tarasu, docieplenie ścian zewnętrznych, likwidacja kotłowni w części podpiwniczonej budynku i zasypanie pomieszczeń piwnicy. 2) mały budynek gospodarczy – przeznaczony do rozbiórki.3) rozbudowa o łącznik i nową część z dwoma oddziałami przedszkolnymi z zapleczem socjalnym, kotłownią, toaletą dla niepełnosprawnych.4) zagospodarowanie terenu w zakresie wykonania: placu zabaw, parkingów, ogrodzenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości : 75000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty.3. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku z poniższych form:1) Pieniądzu,2) Gwarancjach bankowych;3) Gwarancjach ubezpieczeniowych;4) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r., poz. 310, 836 i 1572).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego: Lubuski Bank Spółdzielczy 128367 0000 0400 0316 2410 0003
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art.112 ust.2 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów ; Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej;a) Wykonawca spełni warunek, wykazując że posiada na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej środki finansowe w wysokości co najmniej 5 000 000,00 złotych lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 5 000 000,00 złotych.b) Wykonawca winien wykazać , że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 5 000 000,00 złotych.4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodoweja) Wykonawca winien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:- co najmniej trzy (3) roboty budowlane z których każda polegała na budowie i/ lub przebudowie i/ lub rozbudowie czynnego budynku kubaturowego o powierzchni zabudowy co najmniej 2000 m3 i wartości nie mniejszej niż 5 000 000,00 złotych brutto (słownie: pięć milionów złotych brutto), każda z wykazanej roboty budowlanej, w tym dwie roboty budowlane na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków,- co najmniej dwie (2) roboty budowlane polegające na wykonaniu robót w branży elektrycznych min. 500 000,00 złotych brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) na czynnym obiekcie kubaturowym, każda z wykazanej roboty,- co najmniej dwie (2) roboty budowlane polegające na wykonaniu robót w branży sanitarnej min. 500 000,00 złotych brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) na czynnym obiekcie kubaturowym każda z wykazanej roboty,Wykonawca winien załączyć dowody potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.b) Wykonawca winien wykazać , że dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia:- Kierownikiem budowy, posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń i minimum 5 – letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy konstrukcyjno-budowlanych, licząc od dnia nadania uprawnień. Doświadczenie zawodowe, jako kierownik budowy w realizacji co najmniej 2 robót budowlanych obejmujących swoim zakresem budowę i/lub przebudowę/ i lub rozbudowę obiektu budowlanego czynnego wpisanego do rejestru zabytków o wartości robót nie mniejszej, niż 5 000 000,00 złotych każda. Biegłą znajomość języka polskiego.- Kierownik robót, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń. Co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika robót instalacyjnych. Doświadczenie zawodowe, jako kierownik robót instalacyjnych w realizacji co najmniej 2 robót budowlanych obejmujących swoim zakresem budowę i/lub przebudowę / i lub rozbudowę obiektu budowlanego czynnego wpisanego do rejestru zabytków o wartości robót branżowych (objętych uprawnieniami) nie mniejszej, niż 500 000,00 złotych każda. Biegłą znajomość języka polskiego.- Kierownikiem robót, posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. Co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika robót instalacyjnych. Doświadczenie zawodowe, jako kierownik robót instalacyjnych w realizacji co najmniej 2 robót budowlanych obejmujących swoim zakresem budowę i/lub przebudowę / i lub rozbudowę czynnego obiektu budowlanego wpisanego do rejestru zabytków o wartości robót branżowych (objętych uprawnieniami) nie mniejszej, niż 500 000,00 złotych każda. Biegła znajomość języka polskiego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-22
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont zabytkowego muru okalającego teren szkoły tj. dawnego zespołu szpitalnego św. Doroty w Żaganiu - od strony ulicy Żelaznej
Dodano: 2024-05-28 - „Uporządkowanie gospodarki ściekowej części Nietkowic dla zlewni nr 5 oraz przebudowa oczyszczalni ścieków w Dobrzęcinie”.
Dodano: 2024-05-26 - „Remonty cząstkowe pozostałych nawierzchni” oraz „Remonty dróg wewnętrznych” w ramach zadania pn. „Remonty cząstkowe dróg i ulic”
Dodano: 2024-05-23 - Remont części Pałacu w Gliśnie (Oficyna) –wymiana dachu oraz odnowienie elewacji
Dodano: 2024-05-20 - Wyburzenie kominów oraz prace zabezpieczające teren
Dodano: 2024-05-17 - „Budowa budynku kancelarii leśnictw Urad i Sądów wraz z zagospodarowaniem terenu – II postępowanie”
Dodano: 2024-05-14 - Budowa dróg na terenie Kostrzyn – Południe ul. Klonowa na odcinku od ul. Łódzkiej do ul. Jaworowej, ul. Południowa i ul. Ks. F. Skałby.
Dodano: 2024-05-14 - Przebudowa drogi gminnej nr 006125F Rusinów – Gościkowo Kolonia - Etap I
Dodano: 2024-05-14 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Maszewo
Dodano: 2024-05-10 - Remont zagospodarowania terenu Prokuratury Rejonowej w Międzyrzeczu przy ul. Wojska Polskiego 13a
Dodano: 2024-05-10